Olimpijscy Herosi #4: Dom Hadesa - Rick Riordan

wtorek, 27 stycznia 2015

Czwarta część z serii Olimpijscy Herosi
Tytuł: Dom Hadesa
Autor: Rick Riordan
Seria: Olimpijscy Herosi
Wydawnictwo: Galeria Książki
Poprzednia część: Znak Ateny
Następna część: Krew Olimpu

Percy i Annabeth wpadli do Tataru. Czycha na nich wiele nibezpieczeństw. Ale miłość przetrwa wszystko. Z pomocą przychodzi im przyjazny tytan Bob, który stracił pamięć. Syn Pana Mórz i córka Bogini Mądrości zmierzają do samego serca Tataru, do Wrót Śmierci, aby z jednej strony zamknąć Wrota. Leo, Piper, Jason, Frank i Hazel podążają do Domu Hadesa aby zamknąć Wrota od drugiej strony. Pomaga im w tym wszystkim Nico Di Angelo. W ten sposób uniemożliwią potworom tak szybkie wychodzenie z Tataru. Gaja cały czas utrudnia im podróż. Bogini Ziemi wyznaczyła termin 1 sierpnia na swoje powstanie. Hazel spotkała boginię magii Hekate, która uczy ją władać mgłą. Dziewczyna niezbyt wierzy, że kiedyś się jej to uda, ale wytrwale ćwiczy. Przyjaciele z Argo II, bardzo ubolewają nad stratą potężnego syna Posejdona, i mądrej corki Ateny. Na pokładzie zostały jedynie dwie dziewczyny, co znacznie je do siebie zbliżyło. Piper i Hazel bardzo zaprzyjaźniły się, i okazało się, że mają ze sobą wiele wspólnego. Czy Percy i Annabeth wyjdą z Tataru? Czy przyjaciołom uda się zamknąć Wrota? 

Ja już tak naprawdę nie wiem czy bardziej lubię Dom Hadesa czy Znak Ateny. Lubię je tak samo. Percy i Annabeth sam na sam (no może nie zawsze, bo często towarzyszą im potwory) w Tatarze, walczą o życie. Bardzo, bardzo super. Dzięki tej części polubiłam jedną osobę i przestałam lubić inną. Kogo? Polubiłam Hazel. Nie znaczy to, że jej nie lubiłam, ale polubiłam ją bardziej. Było dużo o niej, o próbach władzy nad mgłą, jej przemyślenia. A przestałam lubić Nica. No nie tak całkiem przestałam, ale na pewno zaczęłam go darzyć mniejszą sympatią. Nie wiem dlaczego, ale takie mam odczucia. Co ja tu mam więcej 
napisać? Chyba mogę tylko dodać, że polecam, polecam i jeszcze raz polecam! 

                                                    Ocena: 10/10

Zachęcam do barnia udziału w ankietach, komentowania postów oraz do ogłaszania blogów w specjalnej zakładce!!!    



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia