Wigilijny Book Tag

czwartek, 24 grudnia 2015

Dzisiaj wigilia. Aby umilić wam ten czas zrobiłam wigilijny tag. Zapraszam!

Chodzi o to, że wybieramy 9 książek i losujemy do 9 kategorii, a potem otwieramy tą książkę na losowej stronie i dopasowujemy do kategorii pierwsze imię które nam wpadnie w oko.
Ja wybrałam książki:
- Zbuntowana (Niezgodna)
- Żelazny  Król (Żelazny Dwór)
- Córka Szklarki (Blask Corredo)
- Niewolnicy z Socorro (Drużyna)
- Ziemia skuta lodem (Zwiadowcy)
-  Złodziej Pioruna (Percy Jackson)
- Książę Kaspian (Opowieści z Narni)
- Znak Ateny (Olimpijscy Herosi)
- Pojedynek (Magiczne Drzewo)

1. Ubierze choinkę.
  Wylosowałam książkę: Niewolnicy z Socorro. A postać to będzie Ulf. Ulf??? A może Wulf??? Nie no ubaw mnie to! Oni mi się zawsze kojarzyli  z takimi nie zgrabnymi grubasami ale w sumie ciekawe jak wyglądałaby choinka w wykonaniu Ulfa.

2. Wigilijna kucharka (kobieta)
     Do tej kategorii został przypisany Pojedynek, a osobą która nam ugotuje będzie Gabi. Nie wiem czy w książce było coś o tym,że gotowała ale to zaradna dziewczyna i myślę, że 
dostalibyśmy coś dobrego.

3.  Przebierze się za Mikołaja (mężczyzna)         
 Tutaj mamy osobę z Olimpijskich Herosów - Znaku Ateny. A jest to: Frank. Szczerze  nie widzę go w roli Mikołaja. Lepszy byłby Leo, bo był taki radosny, a Frank tak naprawdę spokojny ale myślę, że chętnie obdarowałby swoich przyjaciół.

4. Znajdą się pod jemiołą (chłopak i dziewczyna)
   Proszę Meghan i Ash!!!! Jest!! Imienia Meghan w tej książce było mało i najpierw zobaczyłam Asha, a potem on zwracał się do Meghan, a co do jemioły to pasują po prostu idealnie.

5. Wygra rodzinny konkurs kolęd.
Wylosowałam Córkę Szklarki i Mori. No to nie dziwne skoro była główną bohaterką, a co do 
śpiewania to nie pamiętam czy była o tym jakaś wzmianka ale może i by sobie poradziła.

6. Przyjdzie jako niespodziewany gość.
    Tobias ze Zbuntowanej. Szczerze ja bym takiego gościa nie chciała ale niespodziewany to by był na pewno.

7.  Dostanie nietrawiony prezent.
   Opowieści z Narni - Książę Kaspian. Piotr. Nie no lubiłam go, chociaż zbyt się wywyższał ale szkoda mi go.

8. Zaśpi na pasterkę.
    Zwiadowcy. Ziemia skuta lodem. Will. Myślę, że by nie zaspał. Miał czułe zmysły. W razie potrzeby na pewno by się obudził.

9. Będzie zmywał naczynia po kolacji wigilijnej.
 Grover - złodziej pioruna. Hahahaha. Satyra zmywać naczynia. Ja bym nie chciała później ich używać.


Z tego wniosku , że dziś Wigilia chciałabym życzyć wszystkim spokojnych, radosnych, zdrowych, spędzonych w gronie rodziny świąt, masy prezentów od św. Mikołaja (:D) oraz spełniania marzeń. Niech te święta będą dla was wyjątkowe!

2 komentarze:

  1. Ciekawy TAG.
    E tam, a dla mnie Ulf i WUlf to takie słodkie kłótliwe bliźniaki :D I mogliby ubrać moją choinkę! :D O ile wcześniej nie przerobiliby jej na drewniane miecze i nie zaczęli się naparzać :D
    Will i zaspanie? Nie, on by sobie na to nie pozwolił...
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham jak się kłócą ale boję się, że zanim by ubrali moją choinkę to zbiliby wszystkie bombki bo kłóciliby się która jest ładniejsza :)
      Również życzę wesołych świąt!

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia