Mini maratonowy TAG książkowy

piątek, 27 października 2017

Zapraszam Was na TAG, który stworzyłyśmy razem z dziewczynami z Mini Maratonów czytelniczych :) To już trzecia edycja, ale ja miałam możliwość wzięcia udziału po raz pierwszy i zdecydowanie jest to świetna zabawa!




Ola K., czyli książkowa grupa najlepszych przyjaciół (Jellyfish)
Myślę, że mogę tutaj z czystym sercem powiedzieć o całej drużynie Czapli z Drużyny. Wszyscy wspierali się, pomagali sobie i wierzyli w siebie, tak jak prawdziwi przyjaciele :)

Jellyfish, czyli książka, którą chcesz w końcu przeczytać (Ola K.)
Oj, ja bardzo wiele książek chcę przeczytać! :D Nie wiem, nie jestem w stanie wybrać jednej, bo ja chcę przeczytać ich tyle, że... 

Meredith, czyli najlepszy retelling bajkowy (KittyAilla)
No co ja tu mogę? Oczywiście, że Dwór cierni i róż na podstawie Pieknej i bestii <3

KittyAilla, czyli bohater, który świetnie pisze (książki, wiersze, opowiadania etc.) (Meredith)
Ojej, chyba muszę pozostawić to pytanie bez odpowiedzi, nie wiem czy znam takiego bohatera...

Lilith Jones, czyli ulubiony film, który nie musi być ekranizacją książki (Justyśka)
Piraci z Karaibów <3 W sumie nie wiem, czy jest to mój taki najbardziej ulubiony film, ale jako pierwszy przyszedł mi na myśl :) Zwłaszcza, że ja nie oglądam zbyt wiele filmów ;)

Justyśka, czyli czym kierujesz się kupując książki (Lilith Jones)
Jeśli chodzi o przeczytanie jakiejś książki - recenzje w internecie. Jeśli chodzi o kupienie, bo ja w sumie rzadko kupuję książki, to tylko wtedy jeśli ma ładną okładkę i jestem prawie pewna, że mi się spodoba :D

Aleksandra B., czyli najlepsza książka z damską bohaterką (Kot Amator)
Damskich bohaterek jest pęczki! Ale może powiem o serii Szklany tron. Bardzo lubię główną bohaterkę :)

Kot Amator, czyli piosenka, która idealnie oddaje klimat twojej ulubionej książki (Aleksandra B.)
Nigdy nie zastanawiałam się nad tym czy jakaś piosenka oddaje klimat jakiejś książki... Niestety, ale nie wiem co tutaj odpowiedzieć. 

Bookworm, czyli książka, która działa jak lekarstwo - zawsze poprawia ci samopoczucie (Dominika K.)
Myśle, że to HP - zawsze jak pomyślę o tej serii mam same miłe wspomnienia. 

Dominika K., czyli pierwsza książka, którą świadomie wypożyczyłaś z biblioteki i zapadła ci w pamięć (nie lektura) (Bookworm)
Kurczę, nie wiem jaką książkę świadomie wypożyczyłam pierwszą z biblioteki... Wiem, że w 1-3 zaczytywałam się w To ja Lucy z biblioteki szkolnej :)

Paulina Ochęcka, czyli książka, po której przeczytaniu dopiero stwierdziłaś, że bardzo Ci się podobała (Lilijka)
Diabolika - jeśli ktoś widział recenzję to wie, że trochę narzekałam. I właśnie podczas samej lektury widziałam bardzo, ale to bardzo dużo różnych błędów i niedociągnięć, ale po skończeniu stwierdziłam, że mimo wszystko to mi się podobało!

Lilijka, czyli książka, która rozbawiła cię dialogami bohaterów (Paulina Ochęcka)
Gdzie są najlepsze dialogi? Oczywiście w Zwiadowcach! <3

Magic Wizard, czyli twoja najukochańsza seria z dzieciństwa, do której powracasz/ kontynuujesz ją (KittyAilla)
Wiecie, ta kategoria została stworzona z myślą o Magicznym drzewie, więc nie mogłabym powiedzieć tutaj o czymś innym :D

KittyAilla, czyli książka w której główny bohater lubi mieć wszystko pod kontrolą (Magic Wizard) 
Ech, sama wymyśliłam kategorię, z którą mam niemały problem. Wydaje mi się jednak, że pasuje tutaj Celaena z Szklanego tronu. Szczególnie w czwartej części, którą ostatnio czytałam, dziewczyna planowała, planowała, ale dzieliła się tym z innymi tylko jeśli miała ochotę. Krótko mówiąc wszystko miała pod kontrolą i mało co ją dziwiło :) 



I to by było na koniec! Jeśli jeszcze nie znacie naszej grupki to zapraszam na facebooka, bo jest tam świetna zabawa!

4 komentarze:

  1. Jak się już pewnie domyślam, ta odpowiedź na pytanie pierwsze pochodzi ze "Zwiadowców", całkiem często o nich słyszę, naprawdę, kiedyś przeczytam!
    Nawet dwa razy się pojawili w jedynym Tagu, ta seria wpasowałaby się w moim przypadku w kategorię drugą. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Celaena to taki tyran w ładnym opakowaniu ;P Mnie czasami denerwuje, ale lepiej taka bohaterka, niż ciepła klucha.
    Ciekawe czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć na drugie pytanie podając tylko jeden tytuł - na pewno nie książkoholik ;P
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Celaena, Czaple, Zwiadowcy <3
    Jak mogłaś o Paniczu nie pomyśleć? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten TAG ;D
    Celaena jest cudowna ;D
    Piraci z Karaibów ♥♥♥

    Buziaki,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia