LBA #15 #16

czwartek, 24 sierpnia 2017

Witajcie! Mam dzisiaj dla Was dwie zaległe nominacje do LBA. Pierwszą z nich, a tak naprawdę już piętnastą otrzymałam od Kitty do której koniecznie musicie zajrzeć, jeśli jeszcze nie znacie jej bloga.





1. Ideał faceta w 5 słowach?
Przystojny, romantyczny, zabawny, troskliwy, odpowiedzialny <3


2. Szminka, błyszczyk czy pomadka?
Na co dzień używam tylko pomadki ochronnej, natomiast na jakieś imprezy to błyszczyk :)


3. Jakie okładki lubisz najbardziej? (np. tajemnicze, kolorowe, etc.)
Nie lubię kiedy okładki przedstawiają tylko jakąś postać albo jej twarz. Nie podoba mi się też jak jest tekst tylko, że napisany po prostu niecodzienną czcionką. Za to lubię właśnie takie okładki tajemnicze, które coś pokazują i nawiązują do treści. 

4. Co sądzisz o homoseksualnych wątkach miłosnych?
Nie spotykam się z takimi często i nie to, że ja jestem jakaś strasznie przeciwko, ale po prostu wolę tradycyjną miłość: chłopak i dziewczyna. 


5. Gdybyś wpadła w ręce parodysty, jakie cechy by u ciebie przerysował lub jakie typowe zachowania by sparodiował, jak uważasz?
O rany... Myślę, że często mówię "o ludzie!" i czasem walę się w głowę jak mnie olśni albo okaże się, że zrobiłam coś idiotycznego, a powszechnie zwane jest to facepalmem. Mógłby też sparodiować moją manię dot. poprawiania ludzi pod względem gramatycznym, ze zwróceniem uwagi na wziąĆ :)


6. Lubisz otaczać się zdjęciami?
Zdecydowanie! Zdjęcia są pięknymi wspomnieniami, bardzo się cieszę, że parę wisi u mnie w domu na ścianach i mam kilka albumów z lat, w których byłam mała. To takie miłe pooglądać je i poprzypominać sobie niektóre rzeczy :)


7. Czy masz orientację w terenie, czy wszędzie potrafisz się zgubić?
Nie mam orientacji w terenie... Zupełnej xD Moje miasto jest małe, ale znam tak naprawdę tylko moją okolicę, na drugim końcu miasta chyba bym się potrafiła zgubić, a co dopiero w Warszawie!


8. Robisz własne zdjęcia książkom? Dlaczego tak/nie?
Niestety nie robię. Kiedyś zamierzałam się za to zabrać, ale może to lenistwo albo straszna nieumiejętność ale nie mam na to czasu, bo żebym była ze zdjęcia zadowolona mija godzina... Nie mam profesjonalnego sprzętu i umiejętności, ale mam nadzieję, że kiedyś będę wstawiała swoje zdjęcia.

  
9. Spójrz na swoją biblioteczkę i wyobraź sobie, że możesz otrzymać autograf autora w tylko jednej pozycji, którą posiadasz. Jaka byłaby to książka i dlaczego?
Nie wiem, ja bym chciała mieć we wszystkich moich książkach autografy... xD Chyba nie mam jakiegoś szczególnego autora od którego chciałabym mieć autograf i miałabym jego książkę na półce...


10. Ulubiona królewna z bajki (np. Śpiąca Królewna, Królewna Śnieżka etc.)?
Jak dla mnie zawsze była to Bella z Pięknej i Bestii. Jak byłam mała uwielbiałam tę bajkę i samą główną bohaterkę :)

  
11. Jak nazywałabyś się w wiosce Smerfów?
A to jest w sumie ciekawe pytanie, bo nie wiem czy mam sobie dopasować imię z tych, które już są czy wymyślić swoje. Mogłabym być Śpiochem, bo ja uwielbiam spać, ale też Łasuchem, bo uwielbiam jeść :) 




Kolejną nominację otrzymałam od Agi z bloga Aga zaczytana. Dziękuję bardzo <3



1. Książka papierowa czy ebook? 
Czytam i to, i to, ale jeśli miałabym wybrać co konkretnie wolę to była by książka papierowa :)


2. Czytasz jedną książkę, czy zaczynasz kilka w tym samym momencie i czytasz równocześnie?
Nie lubię czytać książek równocześnie i robię tak tylko w przypadku lektur szkolnych, które umilam sobie innymi książkami :D


3. Twarda czy miękka oprawa? 
Wiele osób woli twardą, ja natomiast obstaję za miękką. Jakoś książki w twardej oprawie ciężej mi się czyta. 


4. Okładki oryginalne czy filmowe (jeśli oczywiście książka miała ekranizację)? 
Zdecydowanie oryginalne!! Ogólnie nie przepadam za ekranzacjami, tym samym za okładkami filmowymi. 


5. Gdzie kupujesz książki? 
W księgarniach internetowych, a najczęściej na nieprzeczytane.pl :)


6. Wolisz czytać nowości od razu po premierze czy czekasz chwilę, aż emocje opadną i dopiero wówczas sięgasz po daną pozycję? 
To zależy. Zdarza się, że w zapowiedziach jakaś książka mnie zainteresowała, ale najpierw wolę przeczytać kilka recenzji zanim się na nią zdecyduję. Czasami jest jednak tak, że bardzo czekam na daną premierę, więc wtedy czytam od razu.


7. Wolisz czytać pojedyncze książki czy całe serie? 
Wolę serie, bo można wtedy bardziej się zżyć z bohaterami i opowieść nie kończy się tak szybko. Czasami jednak jednotomówki są dobrym rozwiązaniem i nie mówię, że ich nie czytam. 


8. Pod jakim kątem dobierasz książki, które chcesz przeczytać? 
Pod kątem moich zainteresowań, a jak wiadomo uwielbiam fantastykę i również dzięki opiniom w internecie, bo to one najczęściej decydują czy książkę przeczytam czy będę omijać szerokim łukiem. 


9. Jaki jest Twój ulubiony gatunek? 
To pytanie przerabialiśmy już tak wiele razy, a po za tym poprzednie pytanie już odpowiedziało :)


10. Jaką książkę zabrałabyś ze sobą w miejsce, w którym miałabyś spędzić czas tylko z nią? 
Wolałabym całą serię i wtedy zabrałabym Zwiadowców i przeczytała jeszcze raz od początku do końca <3




11. Podobnie jak poprzednio, odwiedzasz mój blog regularnie czy raczej nie? :)
Trudno jest odwiedzać wszystkie blogi regularnie, a ostatnio naprawdę nie mam na to czasu. Obiecuję, że postaram się u wszystkich nadrobić, ale na razie moja odpowiedź brzmi niestety 'raczej nie'.


I to by było na tyle! Mam nadzieję, że miło spędziliście czas czytając te odpowiedzi. Napiszcie koniecznie co Wy sądzicie o niektórych tematach i nie zapomnijcie zgłosć się do konkursu z Zaklinaczem ognia :)



  

6 komentarzy:

  1. Nareszcie się doczekałam, dziękuję za odpowiedzi! :)
    Klika odpowiedzi jak miękkie okładki czy papierowe książki zamiast ebooków nam się pokrywają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zamawiam książki w księgarniach internetowych. Ciekawie odpowiedziałaś na pytania, dzięki temu mogłam cię lepiej poznać. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że mamy tak mało czasu, by odwiedzać swoje blogi regularnie. Pozdrawiam i obserwuję bloga jako Monika Ch.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę wykonać na swojego bloga lba bo byłam nominowana. Ale fajnie by było odpowiedzieć bo byłam dawno nominowana. Fajne odpowiedzi :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    http://okularnicaczyta.blogspot.com/2017/08/recenzja-pikantne-historie-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwiadowcy <3
    Jak impreza to tylko szminka <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia