Cytat miesiąca

"Powiem ci, że muzyka jest jak morze. Stoimy na jednym brzegu i widzimy dal, ale drugiego brzegu dojrzeć niepodobna"

poniedziałek, 10 lipca 2017

Urodzinowy TAG - Wakacyjna przygoda BOOK TAG

Hej Kochani! Pragnę Was serdecznie powitać w mój urodzinowy poranek. Z racji tego, że obchodzę dziś czternaste urodziny postanowiłam stworzyć dla Was mój autorski TAG, jak zresztą wybraliście w ankiecie. Zastanawiając się co wybrać na temat tego TAGu myślałam sobie "może jakieś kategorie, świeczki, tort itp." ale stwierdziłam, że to zbyt proste. Mało kreatywne i pospolite. Myślę - wakacje! To jest to! Moje urodziny od zawsze będą kojarzyły mi się z wakacjami, bo w końcu wypadają w ten najgorętszy czas w roku :D Tylko co dalej? "Pytania: słoneczko, lażaczek, plaża" i dopasuj książkę? No właśnie nie! Co wymyśliłam? Zobaczcie sami! 



Do TAGu wybieramy 10 książek i każda z nich będzie przypisana jednej z kategorii. I uwaga! Książki układamy alfabetycznie, ale według nazwisk autorów. To po to, żeby było fajniej i żebyście mi tu nie oszukiwali :D I teraz tak. Przy każdej kategorii będzie podane co trzeba wylosować. A losujemy poprzez otworzenie książki na losowej stronie, oczywiście :) 



Moje książki:
Aveyard Victoria Czerwona królowa
Clare Cassandra Miasto popiołów
Dennard Susan Prawdodziejka
Flanagan John Ruiny Gorlanu
Hamilton Alwyn Buntowniczka z pustyni
Khoury Jessica Zakazane życzenie
Maas Sarah. J Szklany tron
Riordan Rick Złodziej Pioruna
Shannon Samantha Czas żniw
Walton Leslye Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender



1. W te wakacje zdarzy się coś naprawdę niesamowitego! A co będzie początkiem Twojej przygody? (zdanie) 
Ilu zginęło? - No po prostu genialnie! Od razu ktoś mi tu zginie i to jeszcze nie wiadomo kto i ile osób! Już się boję co będzie dalej, ale może dowiemy się kto zginął!! 


2. Kto będzie Ci towarzyszył? (osoba)
Modliłam się o Jace'a, ale wylosowała się Maia, wilkołak. Nie powiem, żeby jakoś szczególnie ją lubiła, żeby przeżywać z nią przygodę, ale nie była zła!


3. Gdzie się wybierzecie? (miejsce)
Nubrevna - z tego co pamiętam to był piękny kraj i w sumie bardzo chciałabym się tam znaleźć <3 Cieszę się, że właśnie to miejsce się wylosowało!


4. Co się tam stanie? (zdanie)
Po krótkiej chwili usłyszeli odpowiedź: gwizd złożony z tych samych trzech nut lecz w odwrotnej kolejności. -  To widzę, że będziemy sobie gwizdać :D Tylko, że ja nie umiem xD (Tak, tak, dowiadujecie się kolejnej rzeczy o mnie, widzicie jaki ten TAG kreatywny? xD). Ale może Maia umie... :D Ciekawe tylko od kogo będzie to odpowiedź!


5. Nagle zza drzew wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)
Według Buntowniczki z pustyni będzie to Isra, księżniczka Karawany. Szczerze mowiąc była ona tak epizodyczną postacią, że musiałam sobie przeczytać ten fragment książki, żeby przypomnieć sobie kim była :D Ale pamietam, że nie przypadła mi do gustu... 


6. Zdanie, które od niego usłyszycie to... (zdanie)
Wiedziałem, kim jesteś, gdy tylko zobaczyłem tę bliznę w łaźni - Uuu ciekawe czy to było do mnie czy do Mai... 


7. Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróż, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)
Tron - Hahahaha <3 Dzięki, Isra! Tylko jak my będziemy go tachać podczas tej całej podróży... 


8. Nagle zauważycie, że ktoś Was goni! Kto to będzie? (osoba)
Percy - no, w sumie to nie dziwne, skoro ma przed sobą trzy atrakcyjne dziewczyny :D Tylko jak my go odpędzimy...? 


9. Co wtedy zrobicie? (zdanie)
Przede mną rozciągał się las, gęsty i ciemny - I mamy rozwiązanie! Zaprowadzimy go do gęstego i ciemnego lasu, w którym nasz Glonomóżdżek się zgubi :D 


10. Jak zakończy się Wasza przygoda? (zdanie)
Kiedy byliśmy módsi, moja babka trzymała stadko kurczaków w klatce, którą Gabe zbudował obok warsztatu. - Aha xD Kiedy wyjdziemy z lasu napotkamy klatkę z kurczakami, własność Emilienne. No niby fajnie, może jeszcze jednego ukradniemy i zrobimy sobie kurczaka z rożna! xD 


11. Co ty na powtórkę w następne wakacje? 
Nie no, ogólnie było ciekawie! Tylko nadal nie wiem kto zginął... Chyba, że chodziło o kurczaki, które ubiłyśmy na obiad xD Najlepsza akcja wakacji to zdecydowanie plan pozbycia się Percy'ego! xD Ja przy robieniu TAGu bawiłam się genialnie i mam nadzieję, że osoby przeze mnie nominowane również przeżyją świetną wakacyjną przygodę! 

Nominacje:
Lilith April Jones 

14 komentarzy:

  1. Po raz pierwszy widzę tak i jest naprawdę bardzo interesujący!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie tagi, bo nigdy nie wiadomo co z nich wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam sie jeszcze z takim tagiem. Bardzo ciekawy i pomysłowy😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje wakacje będą rodem z książek Martina, skoro tylu zginie, hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie żadnej z książek nie czytałam więc trochę trudno mi się było odnaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieco spóźnione, ale wszystkiego dobrego z okazji urodzin! ;D Dużo radości i książek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! Z książek, które wybrałaś większość znam, dlatego bardzo przyjemnie mi się go czytało ;)
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super! Brawa za tak dobrze skonstruowany TAG. Bardzo dziękuję za nominację. :) Właśnie go zrobiłam i bawiłam się przy tym świetnie. Już nie długo pojawi się u mnie na blogu. Twoja historia wyszła absolutnie genialnie! :D
    Chciałam Ci też życzyć wszystkiego najlepszego! :) (wiem, że życzenia są baaaardzo spóźnione, ale nie byłam na blogach od ponad 2 tygodni i dopiero nadrabiam zaległości) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nominację! Świetny Tag, a i mnie interesuje kto zginął😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ochhhhh, spóźniałam się z życzeniem wszystkiego najlepszego :(
    Ale TAG przecudowny! Doskonale mi się go czytało i bardzo mnie rozbawił! Świetny ŚWIETNY! xD <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym pojechać do Nubreveny. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i kreatywny TAG! Takie właśnie uwielbiam! :)
    Spóźnionych serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tag bardzo fajny i niesamowicie pomysłowy! :) Gratuluje pomysłu :P
    Pozdrawiam, Niedoskonała

    book-oaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń