Cytat miesiąca

"Czyż bowiem nie poucza poeta, że jeden przyjaciel od serca cenniejszy jest od dziesięciu tysięcy wielbłądów dźwigających złoto i drogie kamienie."

czwartek, 16 lutego 2017

Książkowa randka TAG by Kitty Ailla



Założyłam fanpage'a bloga na którego serdecznie zapraszam - LINK


Dwa dni temu były Walentynki. Żebyśmy jeszcze trochę pozostali w tym klimacie miłości zapraszam Was na wspaniały tag autorstwa Kitty z Biblioteczki Ciekawych Książek. Bardzo dziękuję za nominację <3


Zasady są proste - bierzecie 11 książek. Układacie je w kolejności alfabetycznej według tytułu (aby
było ciekawiej i aby nie dało się TAGu ustawić :D) i losujecie z nich po kolei takie oto rzeczy:

Zaproszenie na randkę - imię bohatera/bohaterki
Trzy godziny przed lustrem - część garderoby
Pierwsze koty za płoty - rzecz
Książę/księżniczka z bajki - przymiotnik lub rzeczownik mogący opisywać charakter
Twój Disneyland - miejsce
Prześladowca - imię
Co może pójść nie tak? - czasownik
Ostatni posiłek - coś jadalnego
Zazdrośnik/zazdrośnica - imię
Waleczna kotka - czasownik
Nareszcie sami - miejsce
I że cię nie opuszczę - zdanie z dialogu lub monologu

Wybrane ksiązki:
Czerwień rubinu K. Gier
Czerwona królowa V. Aveyard
Dotyk Julii T. Mafi
Ja, diablica K. Miszczuk
Miasto popiołów C. Clare
Patriota M. Lu
Ruiny Gorlanu J. Flanagan
Rywalki K. Cass
Silver K. Gier
Szklany tron S. J. Mass
Wybraniec M. Marków
Złodziej pioruna R. Riordan


Zaproszenie na randkę - czyli bohater/bohaterka, z którym wybierzesz się na randkę*
Modliłam się, żeby to byl jakiś chłopak, już nawet mogłabym iść na randkę z jakimś facetem od Kręgu, tylko nie z Gwen... I na szczęście wylosował mi się Gideon <3 Kocham go za to! Wspaniale, już czuję, że to będzie świetna randka :D I wcale nie mówię tego z sarkazmem...

*Nie oszukiwać, jeśli wylosuje się dziewczyna to cóż, idziecie na randkę z dziewczyną, a jeśli chłopak - to z chłopakiem


Trzy godziny przed lustrem - twój strój na randkę (jeśli idziesz w samych stringach - gratuluję odwagi :D)
W samych stringach nie idę ale jestem ubrana w koszulę... No cóż, nie jest tak źle, biorac pod uwagę to, że bałam się, że w Czerwonej królowej wylosuje mi się jakiś mundur na przykład xD


Pierwsze koty za płoty - podarunek od partnera/partnerki (bo kwiatki i bombonierki to przeżytek)
Ja od Gideona dostanę... Trofeum xD No fajnie, widzę, że chce mi się przypodobać od samego początku...


Książę/księżniczka z bajki - cecha partnera/partnerki, w której od razu się zakochasz
Cechą Gideona w której się zakocham będzie to, że jest seksowny. No to jedna z jego niewątpliwych zalet i zdecydowanie należy do rzeczy, które u chłopaków lubimy, co nie dziewczyny?


Twój Disneyland - upragnione miejsce, do którego się wybierzecie (nawet, jeśli to Mordor, to jest upragniony :D)
Będzie to salon. No super upragnione miejsce, jakbym normalnie nigdy tam nie była. Mógł się trochę wysilić Gideoś, a nie kurde, do salonu mnie zabrał.


Prześladowca - bohater/bohaterka, który ma obsesję na twoim punkcie i będzie cię śledzić całą randkę
Moim prześladowcą będzie June. No fajnie, że ma obsesję na moim punkcie, ale trochę się jej obawiam, bo jestem pewna, że bardzo utrudni nam to spotkanko. W końcu ona była urodzona agentką i na pewno zarejestrowała by każdy nasz pocałunek czy słowo... Także, koniec z prywatnością!


Co może pójść nie tak? - z wylosowanym czasownikiem ułóż 2-3 zdania historyjki o tym, co poszło nie tak (nie może to być zakończenie randki)
Nagle do salonu Gideona wszedł jego kot , z którym wcale sie nie zaprzyjaźniłam. Podrapał i ręce, a biedny Gideon nie mógł go ode mnie odciągnąć. Jestem ciekawa co powiedzą moi rodzice, jak zobaczą moje ręce po tej randce... xD


Ostatni posiłek - najlepsze danie randki (nawet, jeśli jedyne :D)
Naszym najlepszym daniem będzie stek. Dobrze że nie jestem wegetarianką, bo Gideon miałby trochę problem, ale stek nie brzmi tak źle...


Zazdrośnik/zazdrośnica - bohater/bohaterka, która zacznie podrywać twojego partnera/partnerkę
Będzie to Grayson. Kurczę, wolałabym, żeby to mnie podrywał, a tak to... W sumie to nie widzę Graysona i Gideona razem. To byłby dziwny związek...


Waleczna kotka - opisz krótko, co zrobisz z zazdrośnikiem/zazdrośnicą, używając wylosowanego czasownika
Hmm, wylosowało mi się zabić xD Ale nie wiem czy byłabym w stanie zabić Graysona, więc może tylko zagrożę mu, że jak nie przestanie, to go zabiję. Jak nie poskutkuje to chyba będę mieć krew na rękach (do tego podrapanych przez kota...)


Nareszcie sami - idealne (bez względu na WSZYSTKO) miejsce na pierwszy pocałunek
Leśny zagajnik. No, dobzre, że w końcu wyszliśmy z tego przeklętego salonu. Brzmi dosyć romantycznie...  xD


I że cię nie opuszczę - ostatnie słowa randki
Zacznijmy od tego co najważniejsze. Hmm, ciekawe co według Gideona jest najważniejsze... xD Ale w sumie to zdanie pasuje, bo bałam się czegoś bardziej wyrwanego z kontekstu...


Kochaj mnie, kochaj - co ty na kolejną randkę z tym partnerem/partnerką?
Nie było tak źle, chociaż wolałabym kolejnej randki nie spędzić w salonie z krwiożerczym kotem... Dobrze, że chociaż dostałam trofeum! Ale w sumie może byśmy się kiedyś jeszcze wybrali na randkę. W sumie musimy przecież zacząć od tego co najważniejsze, a co jest ważniejsze niż randki? xD


Podzielmy się miłością - nominacje:
Amelię z  bloga Osobisty ósmy księżyc
Wiktorię z bloga WiktoriaCzytaRazemZWami
Alexsis  z bloga Fan of books
I każdego, kto tylko ma na to ochotę :)

14 komentarzy:

  1. Genialne sa te Twoje dopowiedzi! Kilka razy parsknęłam śmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że trochę się uśmiałam. Świetny jest ten TAG. :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, no nieźle się bawiłaś na tej randce xD Dziękuje za nominacje, postaram się wykonać, cii nie ważne, że jest po, dziś dzień kota idealna okazja! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa była przednia! xD
      Ja też robiłam go już po, ale myślę, że ten TAG można wykonać i w lipcu... xD No co? Przecież na randki nie chodzi się tylko w Walentynki...

      Usuń
  4. Dobre to xD Uśmiałam się o dziwo xDD
    Mnie pewnie trafiłyby się same stringi, na randkę poszłabym z Voldemortem do przedszkola -.-
    Ja i moje szczęście xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może zrób, żeby się przekonać?

      Usuń
  5. Zabawne! Uśmiechnęłam się przy niektórych odpowiedziach. ;) Faktycznie ten salon to taki niezbyt wymyślny i tego kota mógł gdzieś wcześniej zamknąć. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, trochę się nie przygotował, ale co zrobić...

      Usuń
  6. Świetny tag :)
    Najlepszy Grayson, który podrywa Gideona XD
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam, z dziewczyną byłoby zabawnie, ale nie sądzę, aby akurat z Gwen xD No i ja nie poszłabym na randkę z Gideonem xD
    Hahaha, w samej KOSZULI? :D
    Gideon i seksowny = Kitty wymiotuje xD
    Pfff, przecież kotki są słodkie, jak mogłaś :D
    Stek brzmi świetnie, chociaż ma smak! :D
    Świetny czasownik do Walecznej kotki! :D

    Wiesz, mi to zdanie ostatnie kojarzy się źle, ale to chyba tylko ja jestem taka zboczona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz jak dla mnie Gideon jest cacy <3
      Jakoś miałam fazę na krwiożercze koty xD
      Hmm wiem z czym Ci się kojarzy... Ale ja też o tym pomyślałam xD

      Usuń