BOSS KSIĄŻKOSFERY - Gatunkowo

czwartek, 23 lutego 2017


Witamy was w czwartej konkurencji BOSSA KSIĄŻKOSFERY!

Gdyby ktoś nie wiedział: Informuję tylko, że nasza Gra (stworzona przeze mnie i KittyAillę) podlega ustawie o prawach autorskich :)

Każdy z nas ma ulubione gatunki, neutralne i takie, których nie cierpi. Jak jednak bloger orientuje się w gatunkach? :)




W tej konkurencji dziewczyny losowały jeden zestaw, czyli jeden konkretny numerek. Musiały podać 3 książki z tego gatunku :) Mogły maksymalnie otrzymać 3 pkt :)









Wylosowany zestaw:
Horror

Odpowiedź uczestniczki:
Przebudzenie, Pamiętniki wampirów, The walking death

Poprawna odpowiedź: 
Tak







Wylosowany zestaw:
Paranormal romance

Odpowiedź uczestniczki:
Ja, diablica, Kolacja z wampirem, Zmierzch

Poprawna odpowiedź: 
Tak








Wylosowany zestaw:
Science fiction

Odpowiedź uczestniczki:
Wehikuł czasu, Uczeń Jedi: Narodziny mocy, Gwiezdny wojownik

Poprawna odpowiedź: 
Tak







Wylosowany zestaw:
Romans

Odpowiedź uczestniczki:
Wichrowe wzgórza, Love, Rosie, Rowdy

Poprawna odpowiedź: 
Tak









Wylosowany zestaw:

Paranormal romance

Odpowiedź uczestniczki:
Szeptem, Pamiętniki wampirów, Zmierzch

Poprawna odpowiedź: 
Tak







Wylosowany zestaw:
Paranormal romance

Odpowiedź uczestniczki:
Zmierzch, Szeptem, Anioł

Poprawna odpowiedź: 
Tak






Wylosowany zestaw:
YA/NA

Odpowiedź uczestniczki:
Układ, Piękna katastrofa, Jesteś, moja dzikusko

Poprawna odpowiedź: 
Tak







A tak przedstawia się tabela wyników w tej konkurencji :) 


Znowu dziewczynom poszło wspaniale!  Pokazały, że znają gatunki :) A Wy poradzilibyście sobie z tym zadaniem?
Już jutro zapraszamy na kolejną konkurencję! 

13 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi, hmm..,z kilkoma mogłabym mieć problem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To było dla nich chyba zbyt proste :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prościzna! Ale przynajmniej nabite punkty :d

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak już pisałam u Kitty, to była chyba najłatwiejsza konkurencja :D Aczkolwiek, gdybym wylosowała horror musiałabym trochę pomyśleć, bo ten gatunek omijam szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętniki wampirów to horror? O.o ja bym to bardziej pod młodzieżówkę i fantastykę dała XD Bo to ani straszne, ani nawet trzymające w napięciu nie jest xD Zepsułaś mój światopogląd xD
    Komu jak komu, ale akurat Kasi musiał trafić się romans XD
    Buziaki :*
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie czytałam, więc do końca nie wiem ale uznałyśmy :)
      Hahaah, no tak wyszło xD

      Usuń
  6. Hahahha Kremcia, dokładnie xD Jedyny gatunek, którego kijem nie tykam xDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zaliczenie Pamiętników wywołało burzę :D Ale no żadna z nas tego nie czytała, więc niezbyt miałyśmy pole do popisu, a jak wrzuciłam w wujka Google, to nawet coś znalazło jako horror sooo :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia