Pokemon Book Tag

wtorek, 6 grudnia 2016




Na początek, życzę wspaniałych prezentów pod poduszką, w bucie czy skarpecie czy gdziekolwiek z okazji dzisiejszych Mikołajek :D 



W Pokemony nie gram, a szał na nie już chyba minął ale skoro zostałam nominowana to czemu bym miała nie wykonać! Dziękuję serdecznie 
Oli Z. za nominację do tego tagu. Pożyczyłam również graficzkę, mam nadzieję, że się nie obrazisz :)







1. Twój startowy Pokemon – pierwsza książka, która rozpoczęła twoją przygodę czytelnika.
Czytania tak po prostu to pewnie jakiś bajki, ale takiego nałogowego to seria Magiczne Drzewo Andrzeja Maleszki.

2. Pojawienie się legendarnego Pokemona – książka podpisana przez autora.
Mam Ścieżki Avenidów podpisane przez autorkę Agnieszkę Grzelak, której książki serdecznie polecam :D


3. Magickarp ewoluował w Gyaradosa! – książka, której początek był słaby, ale okazało się, że jest bardzo dobra.
Nie mogę sobie przypomnieć, żebym miała tak z jakąś książką, którą czytałam niedawno, ale
pamiętam, że takie odczucia miałam po Czerwonej królowej Victorii Aveyard.

4. Jigglypuff śpiewa – książka, która sprawia, że zasypiasz.
Niestety teraz czytam taką dosyć nudną książkę w której niby coś sie dzieje, ale jednak nic, a jest to (recenzja też zapewne już jest) Królestwo łabędzi autorstwa Zoë Marriot.

5. Skitty przyciąga swoją uwagę – książka, w której ostatnio jesteś zakochany.
Ostatnio skończyłam Wybrańca z serii Smocza krew (wydaje mi się, że jak to czytacie to recenzja jest już na blogu, więc można zerknąć) i jestem wniebowziąta!

6. Elitarna czwórka – twoje cztery ulubione książki.
Nie nawidzę takich pytań! Ale no dobrze, wybiorę Zwiadowców, Drużynę, HP i Trylogię o Wiktorii Biankowskiej.

7. Twój Pokedex – zdjęcie książek, które już „złowiłeś”.
Mam książki porozrzucane po całym domu, więc raczej trudno będzie zrobić ich zdjęcie :D Ale mam nadzieję, że kiedyś, w przyszłości będę miała taki pokój przeznaczony na biblioteczkę i tam będą regały z masą książek i miły kącik do czytania :)

8. Masterball – książka, którą chcesz mieć tak jak trenerzy Pokemonów Masterball.
Wiele jest takich ale aktualnie bardzo cgciałabym przeczytać Dotyk Julii, Szklany tron oraz trzecią część Trylogii o Wiktorii Biankowskiej - Ja, potępiona.

9. Wyzwij kolejnych, co najmniej pięciu trenerów do TAG-u.
Amelię z bloga Osobisty ósmy księżyc
Wioletę S. z bloga Zapoczytalna
Alexsis z bloga Fan of books
Avellime z bloga Moment Of Dreams
Meredith z bloga Strefa czytania

17 komentarzy:

  1. Może zrób post ze zdjęciami Twoich zbiorów? ;D Zrób zdjęcie każdego z tych miejsc i opisz co tam znajdziesz. Z ciekawostek: nasz reporter Kapuściński miał 3 biblioteki w domu ("nieużywana" piwnica + 2 w użytku) oraz masę książek zaszytych u znajomych na całym świecie (zostawiał, myśląc, że tam wróci - zwykle nie wracał XD).
    Meh, ja "Szklany tron" odradzam i odradzać nie przestanę :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, dzięki :)
      Fajna ciekawostka :D
      Mimo, że odradzasz ja chcę przeczytać!

      Usuń
  2. Naprawdę? Ja? Kurczę jaki zaszczyt, aż sprawdzałam czy nie ma jakiejś innej :D W każdym razie naprawdę bardzo dziękuje! Uwielbiam pokemony, jako dziecko bez przerwy je oglądałam :) Żadnej książki nie czytałam, ale serię o Wiktorii mam w planach :D Pozdrawiam cieplutko! ;) Miłych mikołajek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ty :D Ja tam pokemonów nie lubię, ale skoro dostałam nominację no to zrobiłam...
      Wiktorię gorąco polecam!!!

      Usuń
  3. Pokemony. Jak byłam mała to je uwielbiałam :D
    HP <3 Uwielbiam! Reszty niestety nie czytałam :(

    Pozdrawiam! ♥
    Świat oczami dwóch pokoleń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mojego serca jakoś nigdy pokemony nie zdobyły :(

      Usuń
  4. Ciekawy tag. Gratuluję autografu od pani Agnieszki Grzelak. Taki podpis na książce to naprawdę pamiątka na lata :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, wszędzie te pokemony, patrzeć na nie nie mogę xD Całe szczęście, że ta dziwna moda już mija...
    O! W końcu musze przeczytać tę Czerwoną królową <3 Zwłaszcza, że ma tak piękną okładkę <3
    Kasia z Kasi recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, ja już żygam tymi pokemonami, ale no nominacja, więc wypadalo zrobić :)
      Czerwona królowa była w miarę spoko, chociaż szału nie ma

      Usuń
  6. Moja jedyna podpisana książka, a raczej książka, która leży na mojej półce, ale należy do mojego chłopaka, to powieść autorstwa Wojciecha Cejrowskiego ;)
    Odnośnie "Czerwonej królowej" miałam odwrotnie. Początek był ok, ale końcówka to była katastrofa. Jedna z najbardziej przewidywalnych książek jakie przeczytałam :/
    TAG bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie mogłam się w ogóle wbić w fabułę, ale kiedy akcja przyspieszyła już bardziej mi się podobało :)

      Usuń
  7. Ooo, poznałaś panią Agnieszkę? :D Jaka jest na żywo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie poznałam jej :/
      Ale kiedyś na lewno to nastąpi, bo mój tata jest kolegą jej męża i to on zdobył ten autograf :) Chciałam się z nią spotkać, ale jakoś jeszcze nie było okazji niestety...

      Usuń
  8. Przyjaciółka namawia mnie do tego, żebym w końcu przeczytała Zwiadowców i Drużynę, ale mnie tak jakoś przeraża ilość tych części. Mam nadzieję, że w końcu jednak się za te serie zabiorę. Życzę Ci, żebyś w końcu przeczytała Szklany tron, bo jest cudowny! *.*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia