Antystresowa kolorowanka. Żywioły świata - powietrze.

piątek, 26 sierpnia 2016

 Tą kolorowankę dostałam w paczce od Kitty Ailli, po wygraniu konkursu urodzinkowego na jej blogu. Ostatnio była wielka faza na te kolorowanki. Ja sama, też chciałam taką, więc cieszę się, że przyszła do mnie akurat w paczce od Kitty. 

Pokolorowałam już kilka obrazków. Ja osobiście preferuję kredki, a nie flamastry. Kredkami można ładnie cieniować (co ja osobiści bardzo lubię) natomiast flamastrami się tego nie da zrobić. 

Czy ta kolorowanka jest super wykonana?
Nie. Kolorując kredkami strona często brzydko się zawija, a gdy moja koleżanka zaczęła kolorować falamastrami przebijały na drugą stronę. Kartki są cienkie, ale naszczęście nie wypadają. Pewnie gdyby była wykonana solidniej cena wzrosłaby dużo wzwyż, a tak mamy świetną zabawę nawet tanio.

Czy rzeczywiście jest to odstresowujące?
Trochę tak, trochę nie muszę wam powiedzieć. Niby tak. Jak dobiera się kolory, sprawdza połączenia kolorystyczne i koloruje się to można się uspokoić, zapomnieć o problemach ze świata codzinnego, ale nagle BUM!!! Coś nie wyszło! Wyszłam za linię, brzydko to pomalowałam lub po prostu coś mi się nie udało i mi się nie podoba obrazek. Z moją wybuchową osobowością i denerwowaniem się gdy coś mi nie wyjdzie cały spokój mija i mam ochotę rzucić tą kolorowanką o ścianę. Pewnie spokojniejsze osoby nie będą miały z tym problemu, więc raczej takim polecam taką kolorowankę. Dopóki wszystko ci wychodzi naprawdę działa antystresowo :)

Podsumowując: Jestm na TAK! Zdecydowanie. Lubię kolorować te obrazki i sprawia mi to wielką frajdę (dopóki czegoś nie spapram), ale ogólnie to świetna zabawa! Polecam :)


A teraz zapraszam na małą galerię moich obrazków: (sory, że tylko jeden jest skończony, ale z 
reguły tak mam, że zaczynam coś, nie kończę zaczynając następny obrazek...)


1 komentarz:

  1. Hej :) Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Zapraszamy na: https://ourbooksourlive.blogspot.com/2016/08/2-i-3-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiamy Hayles i Alice

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia