Marry, Kiss, Cliff TAG

niedziela, 8 listopada 2015

Ten tag jest bardzo podobny do Be Room Cliff Tag ale tu wybieramy postacie płci przeciwnej (również liczba podzielna przez 3) i wybieramy czy chcemy wziąść z kimś ślub (Marry), pocałować kogoś (Kiss), czy zrzucić kogoś z klifu (Cliff). Do tego tagu również wybrałam 15 osób więc będzie 5 rund.

Moje ofiary to: Will, Halt, Horace, Gilan (Zwiadowcy), Percy, Grover (Percy Jackson i bogowie olimpijscy), Jason, Leo (Olimpijscy Herosi), Scaber, Dark (Blask Corredo), Eragon,Roran (Dziedzictwo) Felix, Net (Felix, Net i Nika), Tobias (Niezgodna) 

RUNDA 1 
Marry Felix
Kiss Horace
Cliff Leo

Przepraszam Cię Leo, ale wybierając między Felixem, Horace'm i tobą to naprawdę musiałam tak postąpić. Felix jest wspaniałym, odpowiedzialnym, mądrym chłopakiem i myślę, że chciałabym z nim spędzić resztę mego życia. Horace'owi daję buziaczka, a potem niech wraca do Evanlyn, bo kocham Horace'a ale nie aż tak aby z nim pozostać na całe życie. A Leo... Naprawdę wiedzcie, że ubolewam nad tym bardzo, ale może będzie to mały klifek i Leo'owi (nie wiem jak się to odmienia!!!) uda się przeżyć? Miejmy nadzieję.

RUNDA 2
Marry Will
Kiss Net
Cliff Eragon

Naprawdę przepraszam Eragonie, ale nie mogę pozwolić aby Net pożegnał się z życiem. O Willu to juz nie wspomnę bo gdyby on umarł to ja bym się chyba zabiła. Neta całuję bo tak. Bo lubię go ale na dłuższą metę to bym nie chciała z nim być. A Will jak to Will. KOCHAM GO!!!

RUNDA 3
Marry Gilan
Kiss Roran
Cliff Jason

Tu nie było specjalnego problemu. Moim mężem zostaje Gilan. Bardzo chciałabym mieć Zwiadowcę jako męża. Odpowiedzialny, zawsze wiedzący co zrobić, no po prostu wymarzony chłop przy którym nie trzeba się o nic martwić :) Całuję Rorana. Roran był taki nieprzewidywalny i opiekuńczy dla Katriny i wogóle, że nawet mogłabym za niego wyjść gdyby nie było Gilana. A Jasona nigdy nie lubiłam i nie wiem dlaczego Piper się w nim zakochała. 


RUNDA 4
Marry Grover 
Kiss Dark
Cliff Scaber

Tu byłam kompletnie bezradna. Po bardzo długich przemyśleniach zdecydowałam, że moim mężem będzie Grover. Bo co z tego, że jest satyrem! Ale dąży uparcie do celów, stara się jak może, jest bardzo opiekuńczy i gotów by był poświęcić życie dla kogoś. Darka  pocałuję. Może nie jest to jakieś pragnienie mego życia, ale bardziej chciałabym jego pocałować niż Scabera. Scaber był trochę mało wykreowaną postacią, w sumie już trochę nie pamiętam tej książki ale twierdzę, że Scaber jest z tej trójki najodpowiedniejszą postacią aby spaść z klifu :)



RUNDA 5
Marry Halt 
Kiss Percy
Cliff Tobias

Tu nie było wielkiego problemu. Najpierw wypowiem się o Percy'm. Tego niezależnego, zaskakującego Glonomóżdżka jak najbardziej chciałabym pocałować. Tobias mimo, że nawet go lubiłam i był chyba jedyną postacią z Niezgodnej którą chociaż troszeczkę lubiłam to mam jakiś uraz do tej serii więc papa Tobiasku. A Halta kocham więc wyjdę za niego. Po za tym jak już wspominałam chciałabym mieć za męża Zwiadowcę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia