Cytat miesiąca

"Powiem ci, że muzyka jest jak morze. Stoimy na jednym brzegu i widzimy dal, ale drugiego brzegu dojrzeć niepodobna"

sobota, 7 listopada 2015

BE ROOM CLIFF Book Tag

W tym tagu chodzi o to, że wybieramy dowolną liczbę postaci (dziewczyny wybierają dziewczyny, chłopaki chłopaków) tylko, że podzielną przez 3. Wypisujemy na karteczkach, losujemy po trzy osoby do każdej rundy i decydujemy kim chcielibyśmy być (BE), z kim mieszkać (ROOM), a kogo zrzucić z klifu (CLIFF). Jest jeszcze druga wersja tego tagu Marry Kiss Cliff, którego możecie się niedługo spodziewać.
Wybrałam 15 osób czyli będzie 5 rund:

Chamomillę, Szklarkę, Mori (Blask Corredo)    Aryę, Nasuadę (Dziedzictwo)    Tris, Catrinę (Niezgodna)       Laurę (Laura Leander)    Nikę (Felix Net i Nika)  Annabeth, Clarisse (Percy Jackson i bogowie olimpijscy)    Hazel, Piper (Olimpijscy Herosi)   Evanlyn, Alyss (Zwiadowcy)

RUNDA 1
BE Arya
ROOM Chamomilla
CLIFF Tris

Tutaj wybór był jednoznaczny. Jestem Aryą, mieszkam z Chamomillą, a ginie Tris z czego jestm bardzo zadowolona. Wiedziałam, że bądź  co bądź nawet jak wylosuje Tris z np. Clarisse to Tris spadnie z klifu. Chamomilla była zawsze bardzo optymistycznie nastawiona do życia i wesoła. A Arya to po prostu Arya i jestem nią.

RUNDA 2
BE Nika
ROOM Mori
CLIFF Laura

Tutaj wybór również był oczywisty. Jestem Niką. Oczywiście Niką. Mimo, że czytałam tylko dwie książki z tej serii już wiem,że to ona podbiła moje serce, chociaż miała trudne życie. Z Mori na 100% się dogadam. A Laura, jak wiadomo była okropną, w ogóle nie myślącą logicznie dziewczyną i pozbywam się jej z miłą przyjemnością.

RUNDA 3 
BE Alyss
ROOM Szklarka
CLIFF Catrina

Alyss oczywiście jestem bo jakżeby inaczej! Między Szklarką a Catriną się wahałam ponieważ ani jednej ani drugiej jakoś szczególnie bardzo nie polubiłam ale Szklarka była bohaterką bardziej dopracowaną, a Catrina była taka można to powiedzieć nijaka. Więc ostatecznie zdecydowałam że zrobię odrobinę miejsca w moim pokoju dla Szklarki.


RUNDA 4
BE Piper
ROOM Evanlyn
CLIFF Nasuada

Tutaj nie wiedziałam. Przykro mi, że Nasuada musi się pożegnać z życiem bo była dobrą przywódczynią ale z tej trójki niestety najmniej ją lubiłam. Evanlyn bym nie potrafiła być. Ma jakieś tam przygody, a nawet nie jakieś tam ale księżniczka! Ja bym tego nie zniosła i wydaje mi sie, że ona też z trudem to znosi. Tak więc jestem Piper i swoją czarującą mową oczaruję wszystkich, mieszkam z Evanlyn i żegnam się z Nasuadą.

RUNDA 5
BE Annabeth
ROOM Hazel
CLIFF Clarisse

To nie był trudny wybór. Interesuję się architekturą jak Annabeth, mam do niej podobny charakter i w ogóle zawsze była moją ulubioną bohaterką. Hazel bardzo lubię i chciałabym mieć taką przyjaciółkę jak ona, a jak wiadomo Clarrise była niezbyt lubianą przeze mnie bohaterką bo ogólnie przedstawiona była w niezbyt dobrym świetle.

2 komentarze:

  1. Hm, nie powiem, żebym bardzo lubiła Piper i zdecydowanie wolałabym być Evanlyn, a mieszkać z Nasudą. Ale co do Alyss i Aryi - tak, zdecydowanie chciałabym nimi być :D A Triss - tak, leć sobie, najlepiej z jak największej wysokości na złamanie karku ^^
    (TAG czytało się bardzo fajnie, bo znam większość postaci :D).
    Czekam na drugą wersję, którą ja robiłam nawet 2x :D Jestem ciekawa jakich bohaterów wybierzesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam Piper lubiłam :) Może nie jakoś wielce szczególnie ale ją lubiłam.

      Usuń