Poznaj swojego dożywotnika Book TAG

wtorek, 6 lutego 2018

Postanowiłam odpowiedzieć na kolejną nominację, tym razem od Kitty. Znów - przepraszam, że trochę długo to trwało :D Akurat skończyłam Nomen omen Marty Kisiel, więc stwierdziłam, że to idealny moment na zrobienie TAGu dotyczącego Dożywocia tej autorki, które uwielbiam <3 A więc, zaczynajmy!

Testament, czyli poznaj swojego dożywotnika
(stworzenie, najlepiej z książki fantasy)
Książka: Buntowniczka z pustyni Alwyn Hamilton
Moim dożywotnikiem jest buraqi. Dla niewtajemniczonych jest to taki... magiczny, pustynny koń. Wspaniale, bo buraqi to były cudowne zwierzęta <3 

Talent, czyli specjalna umiejętność twojego dożywotnika
(umiejętność)
Książka: Imperium burz Sarah J. Maas
Magia. No i pięknie! Czyli z pustynnego konia zrobił mi się pustynny jednorożec? Jak miło <3 

Lichotka, czyli odziedziczone z dożywotnikiem lokum
(miejsce, najlepiej budynek)
Książka: Fałszywy pocałunek Mary E. Pearson
Miejsce naszego zamieszkania nie jest jednak zbyt wygodne, bo będziemy mieszkać w ruinach. Mogłoby być gorzej, ale i lepiej. Mam tylko nadzieję, że mój buraqi wyczaruje nam jakieś miłe poduszki, kocyki i różne takie rzeczy i stworzymy z tych ruin przytulne mieszkanko. 

Krakers, czyli niespodziewany lokator, który będzie przygotowywał posiłki
(istota, stworzenie lub osoba)
Książka: Nomen omen Marta Kisiel
Gotować będzie nam Basia! Z Basią na pokładzie na pewno nie będzie nudno. W sumie to jeszcze nie objawiła talentu do gotowania, ale kuchni może nam nie spali. Jeśli w ogóle w tych ruinach jest jakaś kuchnia... :D

Panicz Szczęsny, czyli duch, który postanowi spędzić z tobą resztę życia (oczywiście twojego)
(osoba)
Książka: Pieśń jutra Samantha Shannon
Pamiętam, że Tom był miły i inteligenty, więc może nie będzie źle!

Carmilla, czyli najbliższa ci osoba, która będzie próbowała wyjaśnić wszystko racjonalnie
(osoba)
Książka: Dziewczyna z Dzielnicy Cudów Aneta Jadowska
No i sprawy nieco się pokomplikowały bo za nic w świecie nie chciałabym, żeby moją najbliższą osobą była Irena. Już wolę się zakumplować z Tomem, naprawdę! Ale skoro będzie wszystko wyjaśniała racjonalnie to powiem jej, że my tutaj takich nie przyjmujemy, a mój buraqi sprzątnie ją swoim rogiem xD Ale racjonalność i Irena? Jakoś mi to nie pasuje, ona była psychiczna...

Licho i bamboszki, czyli co otrzymasz od swojego dożywotnika
(przedmiot)
Książka: Kamień i sól Victoria Scott
Nie no, dzięki buraqi, naprawdę, ale po co mi pompowany ponton w ruinach...? No, chyba, że wyczarujesz mi jakiś basen czy coś...

Tesco, czyli twoja oaza spokoju od codzienności dożywocia
(miejsce)
Książka: Dwór mgieł i furii Sarah J. Maas
Dwór Lata. Zdecydowanie jestem na tak! Jak to miło, że raz na jakiś czas opuszczę te przeklęte ruiny i będę sobie odpoczywać na Dworze Lata. W sumie to nawet kojarzy się z wakacjami. O, wiem! I wezmę mój ponton, coby sobie popływać w jakichś jeziorach na tym dworze... :D

Turu Brząszczyk, czyli kto będzie podtrzymywał dobry nastrój wśród dożywotników
(osoba lub stworzenie, istota)
Książka: Diabolika S. J. Kincaid
Nie jestem pewna czy Nemezis podtrzymywałaby dobry nastrój, bo ona tylko cały czas się zamartwiała i zastanawiała, czy być diaboliką czy jednak człowiekiem... Ale jakieś tam poczucie humoru miała, więc jeśli zostawi swoje własne rozterki to z chęcią ją przygarnę :)

Tsadkiel, czyli lokator-perfekcjonista, który będzie uprzykrzał wszystkim życie
(osoba lub stworzenie)
Książka: Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton
Wydaje mi się, że Gabe nie uprzykrzał innym życia, a wręcz pomagał we wszystkich pracach w gospodarstwie itd. Ale, może rzeczywiście był perfekcjonistą i jak zacznie nam w tych ruinach rozkazywać to chyba się nie pozbieramy. Ale był zdecydowanie milszy, niż Tsadkiel, więc chyba nie będzie tak źle :)

Dożywocie, czyli jak podoba ci się twoja nowa reszta życia? 
W sumie to zapowiada się wspaniale. Pustynny jednorożec buraqi władający magią, wakacje na Dworze Lata z pontonem, kuchnia Basi i przytulne mieszkanko w ruinach. Czego chcieć więcej? :D Tylko z tą Ireną trzeba coś zrobić, bo po pierwsze nie potrzebujemy racjonalnie myślących, a po drugie nie chcemy jej tutaj. Ale tym zajmie się buraqi, więc jestem spokojna :D

Forum opiekunów dożywotników, czyli kogo jeszcze nominujesz do otrzymania testamentu:
Wszystkich, którzy uwielbiają książki Marty Kisiel i Dożywocie! Poczujcie się jak Konrad, który po raz pierwszy pojawił się w Lichotce :D 



16 komentarzy:

  1. Ale mieszkanie w ruinach jest super! Zwłaszcza, jeśli to zamek, który z czasem możesz odbudować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to racja, ale na dłuższą metę nie wiem, czy chciałabym mieszkać w ruinach xD

      Usuń
  2. Fajny tag :) może kiedyś wykonam go u siebie. Lubię takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach kocham konie, a takie buraqi to już naprawdę coś.
    Mmm Dwór Lata-marzenie *.*
    Ciekawy tag, chętnie bym go wykonała, ale niestety nie czytałam książek Marty Kisiel i nie jestem w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie będzie wyglądać Twoja reszta życia. :P Ja tam bym chyba w ruinach nie wytrzymała, chyba że ktoś by je wysprzątał z różnego rodzaju insektów i innych śmieci, ale może i to by załatwił buraqi (Zdałam sobie właśnie sprawę, że to się chyba czyta buraki XD). :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja mam nadzieję, że buraqi to załatwi :D
      Tak, właśnie tak się czyta, co mnie na początku śmieszyło, ale już się przyzwyczaiłam :P

      Usuń
  5. GDZIE JEST MÓJ UKOCHANY NAGŁÓWEK?!
    Obrażam się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uśmiałam się! :D Kiedy ja w końcu przeczytam "Dożywocie"?! Muszę to w końcu nadrobić, bo czuję, że omija mnie niesamowita zabawa! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie musisz nadrobić, Dożywocie jest cudowne <3

      Usuń
  7. Hahahhah kocham twoje przyszłe życie - i chcę do tych ruin z tobą, ale pierw musimy poprosić twojego pustynnego jednorożca (umarłam ze śmiechu xD), aby wyrzucił wszystkie pająki i szczury :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia