TAG - albo albo

niedziela, 14 czerwca 2015


Wolisz, by wszystkie książki zostały zekranizowane jako film czy jako serial? 


Zdecydowanie film. Mogłabym go obejrzeć raz i nie musiałabym czekać na wszystkie odcinki seriali. Po za tym pewnie byłby wtedy w kinie i bym mogła na niego pójść a tak to bym mogła tylko w telewizji.


Wolisz czytać pięć stron dziennie, czy pięć książek tygodniowo?



To trudne pytanie bo 5 stron dziennie to za mało, a 5 książek tygodniowo to za dużo. W sumie to też zależy od tego jakie książki bym czytała. Gdyby to była jakaś nudna lektura 

to 5 stron dziennie, a jak bym czytała np. jakieś ciekawe książki to 5 książek tygodniowo. 
To naprawdę trudne pytanie i jeżeli pozwolicie to zostawię je bez konkretnej odpowiedzi.

Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?


Jak byłam w jakiejś drugiej klasie to chciałam zostać autorką książek. Pisałam jakieś króciutkie opowiadanka (oczywiście wszystkie z błędami ort.) Teraz moje ambicje nieco (a nawet bardzo) się zmieniły i teraz wybrałabym profesjonalnego recenzenta.


Wolisz czytać w kółko 20 ulubionych książek czy sięgać po nowe?


Sięgać po nowe! Wolę poznawać nowe książki, niż stać na tym samym. Chociaż mam takie książki które mogłabym czytać cały czas.


Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?


Szczerze to nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Gdybym miała wybrać  to chyba bym wybrała sprzedawcę książek. Wtedy bym mogła być z książkami "na czasie" i bym podpatrzała co nowego wchodzi itp. 


Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza?


Oczywiście tylko lubiony typ literatury czyli (nikt za pewne nie wie co to za typ) fantasy. Książki fantasy mają w sobie o trochę romansu, powieści przygodowej i magii co stanowi super połączenie. Zdecydowanie fantasy.


Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki? 


Książki fizyczne! To zdecydowanie bardziej wolę. Chyba tylko kilka razy zdarzyło mi się czytać e-booki jak nie mogłam upolować jakiejś książki ale zdecydowanie książki fizyczne przeważają.


I koniec! Dziękuję bardzo alince malince za tą ostatnią nominację i korzystając z tego, że to było naprawdę fajne to to jak również nominuję wszystkich tych którzy chcą zrobić ten TAG. 


A co do recenzji, nie wiem kiedy pojawi się następna bo jak na razie nic nie czytam. Jeszcze nie oddano mojej Bitwy o Skandię (jest zarezerwowana p - jakby ktoś oddał to przysłano by mi sms) :( Więc może znowu sobie coś innego wypożyczę...

4 komentarze:

  1. Słuchajcie nie mam pojęcia co się stało, że mam taką szarą czcionkę! Jakby ktoś wiedział o co chodzi to dawajcie znać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba, że to tak widać tylko na moim komputerze...

      Usuń
  2. Ciekawy Tag, chociaż z niektórymi odpowiedziami mnie nie zaskoczyłaś. Na przykład jeśli chodzi o książki fantasy^^ Cóż miło jest dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :) Zaś co się tyczy szarej czcionki, to rzeczywiście jest ona w tekście, pojawia się kilka razy... Ale da radę przeczytać, Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na szczęście da się czytać tą szarą czcionkę ale w ogóle nie mogę jej zmienić na białą. Nie wiem czemu. To, że cię nie zaskoczyłam jeśli chodzi o fantasy to doskonale wiem. :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia