Wiosna!!!

sobota, 21 marca 2015

Dziś 21 marca. 1 dzień wiosny. Powitajmy go radośnie nowym, wiosennym wyglądem bloga. Wiosna to wspaniała pora roku. Wszystko budzi się do życia, jest miło, ciepło. Koniec z kozakami! Koniec z zimowymi kurtkami! Koniec z czapkami, szalikami i rękawiczkami! Chociaż w zimę są różne przyjemności łyżwy, narty, sanki... To nic nie przekona mnie do zmiany mojej decyzji!
WIOSNA TO NAJLEPSZA PORA ROKU!!!
Budzą się zwierzęta! Kwiaty wyrastają! Muszę się wam pochwalić, że w moim ogródku wyrosły już krokusy :D. Niektórzy lubią zimę, lubią śnieg. Ja tylko troszkę. Nie lubię zimna, a już najbardziej nie lubię zimy bez śniegu, taka jak była w tym roku. Przynajmniej u mnie prawie wogóle nie było śniegu! A czemu nie lubię zimy bez śniegu? A no dlatego, że po co marznąć jak nie ma śniegu? Jak jest zima z śniegiem to marznie się dla śniegu... A jak nie ma śniegu to... A zresztą post o wiośnie nie o zimie. POWITAJMY WIOSNĘ!!!

Wiem, że post trochę nie na temat tego bloga no ale... Chciało mi się taki zrobić po prostu i już!

Zgadzacie się ze mną, że już nie chcemy zimy tylko wiosnę? 
A może lubicie bardziej zimę?
Podzielcie się swoją opinią w KOMENTARZU!!!

2 komentarze:

  1. Mam pytanie od czapy: Czy będą recenzje dalszych części Narni? Pytam z ciekawości, zwłaszcza, że dwie ostatnie części pamiętam najsłabiej i chciałabym sobie przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będą. Właśnie dodałam recenzję części szóstej więc zachęcam do poczytania. Po prostu zrobiłam soboe trochę przerwę od Narni aby zrecenzować "Najstarszego". Po za tym jedna dziewczyna doradziła mi abym robiła części naprzemiennie. Raz serię "Dziedzictwo", raz "Narnię" czy innym razem "Olimpijskiech Herosów" czy coś. Aby nie było na moim blogu MONOTONI.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia