15 rzeczy, które kocham na 15 urodziny!

wtorek, 10 lipca 2018

Witajcie Kochani! Dzisiaj mam 15 urodziny! Powiem Wam, że jakoś nie mogłam się ich doczekać :) Wymyśliłam, że post urodzinowy będzie o piętnastu rzeczach, które kocham, uwielbiam i są dla mnie ważne. Nie będę tutaj mówiła o banałach takich jak rodzina, przyjaciele, ale skupię się po prostu na takich zwykłych rzeczach :)



*banner robiłam sama, reszta zdjęć pochodzi z Google Grafika*

1. Książki
Oczywiście na pierwszym miejscu muszą być książki <3 Co tu dużo mówić? Mój blog jest największym dowodem na to, że kocham książki. Kocham je czytać, oglądać, kartkować, kolekcjonować, kupować, wypożyczać, robić im zdjęcia... Kocham wszystko co jest z nimi związane i jest to chyba moja największa pasja :D

2. Mojego bloga
Ten punkt trochę wiąże się z pierwszym, ale ja po prostu kocham mojego bloga. Kocham pisać recenzje i inne posty. Po prostu kocham to moje małe miejsce w internecie, które jest tylko moje, które sama stworzyłam i dzięki któremu bardzo się rozwinęłam i nadal się rozwijam. 

3. Spać
Cóż, przyznaję. Jestem małym leniuszkiem, który uwielbia spać i nic na to nie poradzę :D Najchętniej codziennie wstawałabym z łóżka o godzinie 12. Kocham sobie leżeć, odpoczywać i w sumie nigdy nie mam problemów z zasypianiem. Zamykam oczy i śpię, bo... to kocham xD

4. Słodycze
Może to nie jest powód do chwalenia się, ale muszę  być z Wami szczera - kocham słodycze :D Oczywiście każdy z nas wie, że zdrowe to one nie są, ale chyba każdy z nas lubi sobie czasem coś słodkiego zjeść. Ja kocham słodycze pod każdą postacią: cukierki, żelki, lizaki, czekolada, lody, ciasta... Mogłabym tak wymieniać i wymieniać, ale może na tym zakończmy xD



5. Czereśnie (i wszystkie inne owoce)
Ogólnie kocham owoce: maliny, truskawki, arbuzy, morele, jabłka, gruszki itd., ale czereśnie to jest moja wielka i największa owocowa miłość! Mogłabym je jeść i jeść... <3 Jedynie mogłyby nie mieć pestek - życie by było o wiele prostsze :P

6. Pizzę
Skoro jesteśmy w temacie jedzenia to trzeba wspomnieć o pizzy! Najchętniej jem hawajską, ale wszystkie pizze bez pieczarek (których nie trawię :P) uwielbiam! Ktoś rzuci hasło Zamawiamy pizzę? pierwsza lecę do jedzenia :D Po prostu najzwyczajniej w świecie ją kocham :D

7. Podróże
Kocham podróżować! Poznawać nowe miejsca, zwiedzać, ale i odpoczywać na jakiejś pięknej i urokliwej plaży. Uwielbiam jeździć za granicę, ale i podróżować po Polsce, która też skrywa wiele, wiele pięknych miejsc <3

8. Róże
Ogólnie uwielbiam kwiaty, ale róże mają w sobie to coś, co uwielbiam. Może dlatego, że róże na moim podwórku kwitną akurat na moje urodziny :D Jak widzę pierwsze kwiaty to wiem, że niedługo będę obchodzić kolejną rocznicę! Stąd też pojawiły się róże na grafice do tego posta ;) Kocham dostawać kwiaty, kocham je oglądać, a najchętniej podziwiam róże!


9. Spacery
Nie lubię biegać, ale spacerować już tak. Chodzić po lesie, po parku czy po prostu przejść się gdzieś. To jest takie miłe uczucie gdy idziesz, myślisz sobie o wszystkim i o niczym i oglądasz sobie wszystko dookoła. Kocham!

10. Muzykę
Kocham słuchać muzyki, a od niedawna również gram na gitarze, chociaż jeszcze tego jakoś nie pokochałam (może dlatego, że mi nie wychodzi? :P). W każdym razie muzykę uwielbiam. Jej słuchać, ale także lubię śpiewać. I choć nie umiem, to gdy nikogo nie ma w domu i nikt mnie nie słyszy, zawsze śpiewam :D

11. Bajki
Pamiętacie post o 15 moich ulubionych bajkach? Jeśli nie, to serdecznie zapraszam :) Dowiecie się tam, że bajki tudzież filmy animowane wcale nie są zarezerwowane tylko dla małych dzieci, a piętnastolatka również uwielbia je oglądać! Podoba mi się w nich przede wszystkim ta wrażliwość, która cechuje także dzieci. Z wieloma bajkami mam wiele wspaniałych wspomnień i bardzo chętnie do nich wracam.

12. Herbatę
Naprawdę uwielbiam pić herbatę. Najbardziej w zimowe, ciemne dni kocham ukryć się pod ciepłym kocykiem, wypić gorącą herbatkę i poczytać książkę. Jaką herbatę? Najlepiej owocową, ale w sumie to kocham każdą :)

13. Śmiać się
Bardzo często się śmieję i nie jest to dziwne, skoro to kocham. Ogólnie staram się być pozytywnie nastawiona do życia i choć oczywiście nie zawsze się to udaje to uśmiech na twarzy bardzo w tym pomaga :)

14. Grać w planszówki
Ojej, to naprawdę kocham! Uwielbiam gry, w których nie trzeba dużo myśleć, ale także te bardziej strategiczne i skomplikowane. Najbardziej lubię planszówki, do których potrzebna jest wyobraźnia i duża liczba osób - wtedy jest najfajniej, najśmieszniej i jest najlepsza zabawa! 

15. Pływać i żeglować
Ostatni punkt jest związany z wodą. Rok temu w wakacje zrobiłam patent żeglarski i pokochałam żeglarstwo i nie mogę się doczekać kiedy znowu będę mogła gdzieś popłynąć. Z tym wiąże się też właśnie pływanie, które lubiłam już od najmłodszych lat i nadal to uwielbiam. Woda to zdecydowanie mój żywioł :D



A Wy jakie rzeczy kochacie? Mam nadzieję, że podobał Wam się ten urodzinowy post :) Zaczytanego wtorku życzę! <3


7 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i wszystkiego czego potrzebujesz, aby mieć więcej kontaktu z rzeczami, które kochasz! :D
    Wiele z punktów powyżej mogłoby się znaleźć i na mojej liście, ale planszówki to dopiero naprawdę wielka miłość! Jak ja uwielbiam w nie grać, szkoda tylko, że ciężko znaleźć równie chętne towarzystwo. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystkiego najnajnajnajnajnajnajlepszego! Nie umiem składać ludziom życzeń, dlatego nie będę się tu rozpisywać, ale życzę Ci przede wszystkim, żebyś była szczęśliwa, bo wg mnie to jest najważniejsze :D
    xoxo
    L. ((https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem z Tobą już kilka lat i już któryś raz z rzędu nie mogę wyjść z podziwu, że jesteś tak młodziutka, a piszesz tak dobre i tak mądre recenzje!
    Naprawdę miło czytało się ten post!
    Wszystkiego najlepszego!

    Pozdrawiam!
    Iza Heavy books

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki i planszówki <3 idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  5. STOOOOOO LAAAAAAAAT!!! :D Śpiewać nie będę dalej, bo uszy bolą :D Wszystkiego najlepszego, moje drogie dziecko (że tak powiem, skoro w październiku mam mieć prawie jeszcze raz tyle lat co Ty :D), mnóstwa książek do czytania (ale tylko tych wartych Twojego czasu), uśmiechu na co dzień i pizzy z czereśniami! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wodę lubię, ale to nie mój żywioł :D
    Od słodyczy jestem uzależniona :D
    Ty tyle jesz, a tak wyglądasz? Pff xD
    Hawajska rządzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również uwielbiam planszówki - to naprawdę świetna zabawa, która ostatnio zdobywa coraz więcej popularności u coraz starszych osób. Sama przekonałam się o tym dopiero na studiach, ale teraz regularnie ze znajomymi odwiedzamy knajpę z planszówkami, gdzie można spędzić kilka dobrych godzin na świetnej zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia