Bardzo bohaterski book tag

piątek, 19 maja 2017

Dzisiaj mam dla Was TAG, z którym spotykam się pierwszy raz, a nominowała mnie do niego Ola K. za co serdecznie jej dziękuję! Myślę, że jest to dość niespotykany TAG, a pytania są ciekawe, choć trudne. Zobaczymy jak mi pójdzie! Bannerek również pożyczyłam sobie z bloga Oli :)



1) Bohater dobry do szpiku kości
Dam tutaj Licha z Dożywocia. To mega słodkie aniołkowate coś, cierpiące na wieczny katar, ale poprawiające wszystkim humor i zawsze starało się, aby wszystkim było jak najlepiej! Apsik, Alleluja! 


2) Całkiem niezły bohater
Tą kategorię można różnie interpretować, ale ja dam tutaj kogoś, kogo już dawno poznałam, czyli Gilana ze Zwiadowców. On w sumie nie był aż tak ważny dla fabuły, to bohater drugoplanowy, ale mimo to miał dobrze wykreowany charakter i naprawdę go polubiłam! 


3) Bohater słodki aż do bólu zębów
Mam z tą kategorią dość duży problem, bo jak "do bólu zębów" to chyba w negatywnym znaczeniu tego słowa. Po dłuższym namyśle przypomniałam sobie, że takie wrażenie miałam o Piper z Olimpijskich Herosów. To też seria, którą już dawno poznałam, ale pamiętam, że miałam wrażenie, że Piper jest taka cudowna, piękna, słodka i też trochę naiwna!


4) Bohater tragiczny niebanalnie
O matko, co to za kategoria xD Zupełnie nie mam pojęcia co do niej dać, także wspomogę się Olą i również zdecyduję się na Zahrę z Zakazanego życzenia. Bo ona zdecydowanie była niebanalna, w końcu to dżinn i jaki wspaniały! A co do słowa tragiczna, to raczej nie chcielibyście być zamknięci w lampie przez 4 tysiące lat i to jest właśnie tragiczność całej tej sytuacji.


5) Bohater przereklamowany
Tutaj bez zastanowienia - Tris z Niezgodnej. Książkę czytałam dość dawno, ale do dzisiaj pamiętam jak ta dziewczyna mnie irytowała. Ona była aż tak za bardzo idealna, w tym negatywnym znaczeniu tego słowa!


6) Bohater cichy
Ojej, co ja mam tutaj powiedzieć... W książkach najczęściej są właśnie tacy przebojowi i odważni bohaterowie. Ale myślę, że Iseult z Prawdodziejki była cicha, taka spokojna i zrównoważona. Tak, to do niej pasuje!


7) Bohater prawdziwy
Prawdziwy? Niby łatwa kategoria, ale jednocześnie nie wiem kogo do niej dać... W sumie pomyślałam sobie, że Chaol ze Szklanego tronu był taki prawdziwy. Szczery, odważny, ale wrażliwy. No i popełniał też błędy, a każdemu się one zdarzają.


8) Bohater nie z tego świata
Mam idealnego bohatera do tej kategorii! A jest nim Enzo z Malfetta. Ale dopiero w drugiej części występuje to zjawisko, o które mi chodzi, a ci co czytali wiedzą o co. Nie będę tego pisać, bo to byłby wielki spoiler :) 


Nominuję wszystkich, którym TAG się spodobał i chcieliby go zeobić u siebie na blogu. Myślę, że ma dośc oryginalne pytania, więc tym bardziej zachęcam!

10 komentarzy:

  1. Świetny tag, chociaż dosyć trudny. Większość pytań to niezły orzech do zgryzienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie. Nie znam nikogo :( Ale bardzo fajny tag i świetne wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, znam dużo postaci :P
    Gilan pasuje też do mojej interpretacji - czyli całkiem niezłe ciasteczko ;D
    Chaol <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to znam jedynie Tris z tych wszystkich bohaterów, których tu wymieniłaś i, chociaż odniosłam podobne wrażenie, zupełnie mi to nie przeszkadzało. No ale gusta są różne.
    Pozdrawiam
    miedzy--stronami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zahra idealnie pasuje do tej kategorii :)
    Tris też mnie bardzo denerwowała - szczególnie w ostatniej części i cieszę się, że autorka tak skończyła tą trylogię.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przereklamowanych bohaterów jest ogrom XD Większość znanych młodzieżówek takich ma :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tag i w sumie niekórych bohaterów też bym tak dopasowała :)
    Pozdrawiam
    http://onlybooks-jdb.blogspot.com/2017/05/krol-krukow.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam jak sie z Tobą skontaktować.. Nominowałam Cie do LBA, jakbyś chciała to zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pytania są dość ciężkie, ale bez tego nie byłoby zabawy xD
    Tris nie irytowała mnie tak bardzo w książce, ale w filmach... BARDZO! :D Ale książki już dawno temu czytałam, więc może jakbym je sobie odświeżyła, to sytuacja inaczej by wyglądała xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Gilan uwielbiam go! Triss tez uwazam za przereklamowana ale wiem ze wielu sie podobala. Widze ze mamy podobne zdanie w niektorych watkach:) pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia