Informacja

środa, 1 kwietnia 2015

Zbliżają się święta i w święta prawdopodobnie żadnego postu nie będzie. Następna recenzja pojawi się najwcześniej we wtorek (7 kwietnia). Przepraszam również, że dzisiaj postu nie było, ale szczerze nie mam co recenzować. Kończę Brisingr ale jeszcze ńie skończyłam...po za tym mam teraz też lekturę...dużo rzeczy muszę zrobić....o tylu rzeczach zapominam...dzisiaj robiłam w moim pokoju wiosenne i świąteczne przy okazji porządki... Och dobra koniec tego rozwodzenia się... Mimo wszystko cieszę się bardzo na święta. A wy?

1 komentarz:

  1. Ja średnio, bo sporo roboty, a i tak zaraz miną;D Ale chociaż tyle dobrego, że można trochę odpocząć, usiąść na spokojnie z rodziną.
    Czekam na kolejną recenzję;)

    A jeśli miałabyś ochotę to zapraszam do siebie;)
    sila-jest-we-mnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia