Zatytułuj swoje życie Book Tag

piątek, 6 kwietnia 2018

Ostatnio dostałam nominację do bardzo ciekawego, lecz dość trudnego TAGu książkowego. Rzecz polega na tym, że tytułujemy swoje życie na podstawie kategorii, a robimy to przy pomocy tytułów książek. Na pierwszy rzut oka to ciężkie zadanie, ale mam nadzieję, że jakoś mi to pójdzie! A za nominację dziękuję bookworm z bloga Apteka literacka :) Tytuły książek przeniosą Was do recenzji, gdyby ktoś miał ochotę przeczytać moją opinię o nich. 



Nic lepszego nie znalazłam... Ale gdyby tak zamienić "Avę Lavender" na moje imię i nazwisko to by się w sumie zgadzało xD Moje życie jest pełne cudownych lub troszkę mniej cudownych przypadków ;)


2. Idealny weekend: Imieniny M. Musierowicz
Czas spędzony z rodzinką, dużo dobrego jedzenia, ciepła, miła atmosfera - idealny weekend! Co prawda, co za dużo, to nie zdrowo i czasami mój idealny weekend wygląda "ja+książka", ale nic w tym stylu nie znalazłam. Dlatego wybrałam tytuł alternatywny, czyli inną formę miłego spędzenia czasu w weekend :D


3. Przygoda, którą chciałabyś przeżyć: Podróż Wędrowca do świtu C. S. Lewis
O tak! Zdecydowanie chciałabym to przeżyć! Ta część jest moją ulubioną z tej serii i zawsze zazdrościłam bohaterom tych wspaniałych przygód w Narni!


4. Nadaj imiona swoim dzieciom: Gabrysia (Jeżycjada - M. Musierowicz) Adam (Nomen Omen - M. Kiesiel), Wiktoria (Ja, diablica - K. B. Miszczuk)
To jedziemy po kolei: Gabrysia to było zawsze moje ulubione imię i gdy w dzieciństwie bawiłam się w dom, to moja córeczka zawsze nazywała się właśnie Gabrysia :D Adam był co prawda w tej książce nazywany Niedasiem i był troszkę nieporadny życiowo, ale samo imię mi się podoba. Wiktoria również mi się podoba i gdybym kiedyś miała córkę to mogłaby się tak nazywać :)


Naprawdę z wielką chęcią pracowałabym na Cmentarzu Zapomnianych Książek! To takie tajemnicze, ale cudowne miejsce. I tyle książek... <3


6. Miejsce, które chcesz odwiedzić: Nieznany ląd J. Flanagan
Wyspa do której dopłynęli bohaterowie tej książki była piękna, ale nie o to mi tutaj konkretnie chodziło. Bardziej o to, że chciałabym odwiedzić takie miejsce, w którym nikt nie mieszka, ale jest egzotycznie i pięknie. Na przykład jakąś bezludną wyspę czy coś... 


7. Życie uczuciowe: Wybrani C. J. Daugherty
Nie mam chłopaka, ale kiedy (i jeśli) go będę mieć w przyszłości to chciałabym mieć poczucie, że to właśnie ten odpowiedni, ten właściwy i że jesteśmy dla siebie stworzeni, wybrani. 


8. Pytanie, które sobie zadajesz: Niepokój M. Grant
Naprawdę nie mogłam znaleźć nic lepszego... Chodzi tutaj mniej więcej o to, że czuję niepokój gdy muszę podjąć jakąś decyzję i zadaję sobie pytanie czy jest właściwa (taak, wiem, bardzo naciągane xD)


9. Nazwa dla twojego królestwa: Pałac snów R. Kosik
To mi się bardzo podoba. Właśnie tak, Pałac Snów. W moim królestwie wszystkie marzenia o których śnimy się spełniają. A przynajmniej chciałabym aby tak było :D


10. Nazwa dla twojego zespołu: Drużyna Róży M. Lu
Kiedy czytałam tę książkę to już wtedy mi się spodobała ta nazwa wymyślona przez główną bohaterkę, której imienia już nie pamiętam. Ale nazwa w moim stylu :D


11. Aktualny nastrój: Herbata szczęścia A. Grzelak    
Ogólnie jestem szczęśliwa. Może nie wszystkie dni, nie wszystkie chwile takie są, ale jestem optymistką i staram się podtrzymywać w sobie taki dobry nastrój :)


12. Ulubiony kolor: Błękit szafiru K. Gier
Ogólnie moim ulubionym jest fioletowy, ale niebieski też bardzo lubię, a nie znalazłabym książki z fioletowym w tytule :P


13. Opisz swoją booktube bestie:
To pytanie zostawiam bez odpowiedzi z prostej przyczyny. Nie oglądam booktube'a, a jeśli już to bardzo, bardzo rzadko ;)


14. Co sądzisz o 2017 roku?: Uśmiech Madeline D. Gee
Ten tytuł kojarzy mi się z takim wspomnieniem o poprzednim roku, bo gdy o nim myślę, to właśnie uśmiech się pojawia na mojej twarzy. Wydarzyło się u mnie wiele dobrego w tamtym roku i miło go wspominam. 

Nie mam w sumie konkretnych planów, ale chętnie wybrałabym się w jakieś ciepłe kraje, a z nimi kojarzy mi się właśnie Papuzia wyspa :D


16. Cele na 2018: Druga szansa K. B. Miszczuk
Ja rozumiem to tak: Rok 2018 jest drugą szansą na to, że będzie to wspaniały rok, tak samo, albo jeszcze wspanialszy niż 2017 :)     (taak, znowu naciągane :P)




To by było na tyle! Nie było łatwo znaleźć tytuły do paru kategorii, ale ogólnie robiłam ten tag bardzo przyjemnie i była to świetna zabawa. Jeśli ktoś ma ochotę go wykonać - śmiało, wszyscy macie nominację :D

8 komentarzy:

  1. "Błękit szafiru" pasuje idealnie do tej kategorii! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa dla królestwa i nazwa drużyny są trafione idealnie :D Poza tym widzę, że nie tylko ja posłużyłam się Trylogią Czasu do ulubionego koloru :) Dziękuję za wykonanie, świetnie się czytało! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Tag! Uśmiechnęłam się na widok Piratiki, bo sama mam oba tomy i je uwielbiam!
    Pozdrawiam i obserwuję!
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten TAG jest świetny, ale i trudny! :D
    A z wymienionych przez Ciebie książek znam 2: Ja, Diablica i Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender :D

    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny tag! *.*

    Muszę przyznać, że życie zatytułowane "Osobliwe i cudowne przypadki..." jest idealnym wyborem i do tego brzmi tak pięknie ♡

    Hahahaha sama z chęcią nazwałbym dzieci imionami postaci z książek, ale mi podobają się zagraniczne imiona, a teraz krzywo patrzy się jak ktoś wyskoczy z jakimś "Kasjanem" albo coś :/

    Ooo cmętarz zapomnianych książek! Sama chętnie bym pracowała w takim miejscu.

    Pozdrawiam ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna nazwa na królestwo <3 Ten TAG jest niesamowity :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę Cię podziwiam, że byłaś w stanie to tak fajnie ułożyć. Ja zapewne długo ślęczałabym nad nim, ale nie zmienia to faktu, że jest to naprawdę bardzo ciekawy TAG. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałabyś coś przeciwko, gdybym zrobiła ten tag u siebie?
    Jest serio genialny <3
    Pozdrawiam,
    Posy z bibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia