Podsumowanie kwietnia

poniedziałek, 30 kwietnia 2018



Uważam, że kwiecień był naprawdę dobrym miesiącem :) Już na dobre zaczęła się wiosna, czyli moja ulubiona pora roku, więc naprawdę się cieszę i mam bardzo dobry humor. Wyjścia na dwór i dobra pogoda nie sprzyjają czytaniu, bo człowiekowi aż chce się ruszać, ale mimo to przeczytałam 7 książek, więc jestem bardzo zadowolona. No i można przecież też czytać na dworku, no nie? :)


Ilość przeczytanych książek: 7

Skąpiec - Moiler: Nie sądziłam, że ta komedia Moliera mi się spodoba, a jednak film oglądałam, a książkę czytałam z przyjemnością. Recenzja książki i filmu. 

Fantazmaty TOM I: Bardzo ciekawa antologia pokazująca różne formy fantastyki. Dla każdego coś dobrego! Recenzja.

Pierwszy róg - Richard Schwartz: Wspaniała powieść! Niesamowite połączenie fantastyki z kryminałem i tajemniczą zagadką. Jestem bardz ciekawa kolejnych tomów! Recenzja

Pojedynek - Marie Rutkoski: Świetna książka, która bardzo mnie wciągnęła :) Recenzja

Stary człowiek i morze - Ernest Hemingway: Nudne jak flaki z olejem... Oczywiście lektura szkolna i mimo, że tak krótka, to męczyłam się z nią bardzo. Recenzji nie będzie. 

Tajemnica mostu - Andrzej Maleszka: Kolejna część Magicznego Drzewa przeczytana bratu! Zdecydowanie polecam jako wspaniałą serię dla dzieci :) Recenzja (z bardzo zamierzchłych czasów :D)

Księga luster - Adam Faber: Prosty schemat, ale bardzo dobrze rozwinięty. Jaar mnie zachwycił, a akcja wciągnęła. Recenzja niebawem :)


Liczba przeczytanych stron: 2212
Średnia liczba przeczytanych stron na dzień: 74
Najlepsza książka miesiąca: Pierwszy róg
Najgorsza książka miesiąca: Stary człowiek i morze
Ilość opublikowanych postów: 9
W tym recenzji: 5
Najpopularniejszy post: Recenzja Fantazmaty TOM I

PODSUMOWANIE WYZWAŃ 
Kitty's Reading Challenge: +7 (25)
Abc czytania: Wariant autorski: +3 (10)    Wariant fantastyczny: 0 (9)
Przeczytam tyle ile mam wzrostu: +16,6 cm    (66,4/168 cm)
Więcej informacji o wyzwaniach TUTAJ

Jakie plany na maj? Cóż, na pewno przeczytam Wieżę świtu (i już nie mogę się jej doczekać) oraz Wyścig śmierci. Chciałabym też w końcu ruszyć coś z mych własnych zasobów, ale jak to wyjdzie to nie wiem :D


A Wam jak minął kwiecień? Lubicie wiosnę? 


19 komentarzy:

  1. Kwiecień był takim miesiącem, w którym miałam kupę ważnych rzeczy do zrobienia, na szczęście maj i czerwiec, będą już raczej takie bardziej na luzie (mam przynajmniej taką nadzieję :P). Widzę, że nie tylko mi nie przypadł do gustu "Stary człowiek i morze", Ty poszłaś jednak o krok dalej, ja jej nigdy nie skończyłam, mimo że staram się czytać lektury szkolne. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zawzięłam, że skończę - to skończyłam xD Ale no nie poszło łatwo...
      Udanego maja!

      Usuń
  2. Wiosna nigdy nie należała do moich ulubionych pór roku, ale ostatnia zima tak mocno dała mi w kość, że cieszyłam się jak dziecko gdy zobaczyłam słońce i na razie nie planuję narzekać ;D "Pojedynek" jest super,ciągle zwlekam z czytaniem drugiej części, a to dlatego że mam tyle książek, że życia mi nie starczy na ich czytanie :D Udanego maja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam zawsze się cieszę na wiosnę!
      A komu starczy życia? :D
      Nawzajem! :)

      Usuń
  3. Teź w kwietniu przeczytałam "Kroniki Jaaru" oraz "Pierwszy róg". Poza tym pochłonełam jeszcze 10 innych książek ^^

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przeczytałam 7 (no prawie 8 książek... 20 stron dzisiaj doczytałam) książek w kwietniu :) to chyba mój standardowy wynik :)

    Pozdrawiam i życzę zaczytanego maja <3
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwietniu przeczytałam 6 książek i to w sumie niezły wynik jak na mnie. Z Twoich czytałam jedynie Pojedynek i raczej fanką nie zostałam, jak dla mnie średnia książka. W maju za to mam małe plany, na majówkę pewnie niewiele poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Stary człowiek i morze" to specyficzna książka. Rozumiem o co w niej chodzi, ale sama przeczytałam fragment tylko, bo uznałam, że mam ciekawsze rzeczy na półce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rozumiem o co chodzi, ale kurczę, ileż można łapać jedną rybę xD

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku! :) Wiosna to też moja ulubiona pora i ja również lubię czytać na świeżym powietrzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc znam tylko "Stary człowiek i morze" :) Siedem książek to i tak dużo, więc gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też czytałam serię Magiczne Drzewo, ale młodszej siostrze (bardzo fajne czasy...)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że mnie Jaar też zachwyci, dostałam od Oluś, ale jakoś nie miałam jeszcze czasu przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia