Leśny Book TAG by Kitty

sobota, 28 kwietnia 2018

Do tego TAGu nominowała mnie KittyAilla, która również go stworzyła. Dziękuję! TAG nawiązuje do "Córki lasu", której ja jeszcze nie czytałam, więc nie jestem w temacie, jednak mimo to postanowiłam wykonać ten TAG :) Zapraszam!



Ryann - bohater, o którego losie decydują inni
Stwierdziłam, że tutaj pasuje Zahra z Zakazanego życzenia. W końcu była dżinem i przez wiele, wiele lat była uwięziona w lampie, a w końcu o jej losie zdecydował ktoś inny i ją uwolnił. 

Veik - bohater, który nie do końca rozumie swoje uczucia
Zdecydowanie bohaterki młodzieżówek z trójkątami miłosnymi, które nie potrafią podjąć jakiejkolwiek decyzji. Jednak myślę, że doskonałym przykładem może być Liv Silver, bo ona to dopiero miała wahania nastrojów typu: nie chcę mieć chłopaka, o rany, jaki on jest przystojny, zakochałam się, nienawidzę go" - ech, nie lubię tego wątku miłosnego...

Tom - bohater niezwykle zdeterminowany, aby osiągnąć ustalony cel
Tu stawiam na Mavena z Czerwonej królowej. To bohater, który był w stanie zrobić wszystko, by tylko osiągnąć swój cel, nawet jeśli musiał posunąć się do rzeczy bardzo okrutnych. 

Peter - bohater poświęcający wiele dla kogoś dla niego ważnego
Może trochę naciągane, ale bohaterka Pojedynku - Kestrel, wiele poświęciła na rzecz osoby, którą kochała - swój dom, przyjaciół i wolność wyboru. 

Trjen - bohater, którego motywy ciężko zrozumieć
Wiem! Mieszko z Szeptuchy - nie wiadomo było czy interesuje się Gosią, bo coś do niej czuje, czy chce ją wykorzystać tylko do zdobycia kwiatu paproci. 

Arna - bohater opiekuńczy wobec wielu osób
Jedyne co w tej chwili przychodzi mi do głowy to Berdi - właścicielka karczmy z Fałszywego pocałunku. Wspaniała kobieta, która od razu wzięła dziewczyny pod swój dach i się nimi zaopiekowała. 

Liv - bohaterka nieodgadniona
Już kiedyś chyba o tym wspominałam, że dla mnie bohaterem (miała być bohaterka, ale ciii) nieodgadnionym jest ojciec Alcatraza. Zupełnie niezainteresowany swoim synem, a jednak tak bardzo znany i szanowany człowiek - nie rozumiałam jego zachowania i niestety słyszałam, że w kolejnym tomie będzie jeszcze bardziej irytował... 

Nesbero - fantastyczna kraina, w której pragniesz zamieszkać
Tutaj muszę ściągnąć po Kitty, ale zdecydowanie się z nią zgadzam - Araluen <3

Królowa Elfów - bohater bezwzględny i władczy
Taka pozornie łatwa kategoria, a ja nie mogę nic wymyślić... Idąc tropem z poprzedniego pytania - może Morgarath ze Zwiadowców?

Las - bohater zbiorowy, który ma znaczący wpływ na fabułę
Nie wiem, czy magię, można nazwać bohaterem, ale zdecydowanie w Szklanym tronie ma bardzo znaczący wpływ na fabułę. I jest zbiorowa, no nie? (taaak, wiem, strasznie naciągane xD)





Nominuję wszystkich, którzy chcieliby przeczytać "Córkę lasu" albo już ją czytali i im się spodobała :D

6 komentarzy:

  1. Nie no, tę magię można podciągnąć w jakiś sposób! W końcu przejawem magii były też pokazujące się postaci z przeszłości, prawda? A więc jakoś można to podpiąć pod tę kategorię :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny tag :D
    Na razie nie mam w planach córki lasu, ale tag wykonam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie w "Białym kruku" trójkąta do końca nie mamy, ale tam główna bohaterka robi dokładnie to samo w stosunku do swojego "ukochanego", co wspomina przez Ciebie Liv - niby go kocha, ale nienawidzi, ale chce wskoczyć mu do łóżka już i teraz, by mieć z nim dzieci XD

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to mało książek, które wymieniłas znam, ale Zwiadowcy <3333 i Alcatraz <333333. Kocham.
    http://teczowabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Magia to bohater bardzo zbiorowy, co ty chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, kto by nie chciał przenieść się do świata Zwiadowców? <3
    Super tag!
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia