TRZECIE URODZINY BLOGA

sobota, 30 grudnia 2017

Witam Was Moi Kochani!!! Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo radosną wiadomością! Otóż mój blog obchodzi dzisiaj trzecie urodziny! Z tej okazji chciałabym sobie życzyć jeszcze wielu, wielu rocznic! Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę tu być, pisać i, że czytacie moje wypociny - jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne i serdecznie wam za to dziękuję! Jesteście Kochani <3 Na tę chwilę mój blog obserwuje 120 osób. Jestem jednoczeście zdumiona i przerażona tą liczbą, bo kiedy zakładałam tego bloga zupełnie się tego nie spodziewałam. Może dla niektórych nie jest to dużo, ale dla mnie jest to wielkie, wielkie osiągnięcie! Dziękuję, dziękuję, dziękuję <3 Na tę okazję nie przygotowałam nic specjalnego, bo... w sumie nie wiedziałam co. Stwierdziłam, że taki sentymentalny post będzie najlepszy. Postanowiłam zaatakować Was trochę datami, żebyśmy razem sobie powspominali te chwile <3

30 grudnia 2014 roku stworzyłam tego bloga i opublikowałam pierwszy post, o tytule Początek. (Tytuł przeniesie Was do tego posta) w którym przywitałam się i napisałam czego będzie dotyczył blog.

31 grudnia 2014 roku opublikowałam pierwszą recenzję książki z serii Blask Corredo - Herbaty szczęścia. Oczywiście było w niej więcej opisu, niż samej opinii, a recenzja nie była zbyt dobrze napisana, ale była ona moją pierwszą, więc proszę o wyrozumiałość. Możecie sobie też porównać tę recenzję z teraźniejszymi, bo jest duża różnica... :)

6 stycznia 2015 roku został opublikowany pierwszy komentarz.

14 czerwca 2015 roku opublikowałam pierwszy TAG - albo albo.

15 października 2015 poznałam KittyAillę, która podpowiedziała mi wiele, w sumie dzięki niej blog tak naprawdę odżył, zyskał paru czytelników. Otóż Kitty powiedziała mi - najlepszą reklamą jest brak reklamy :) Pamiętam to do dzisiaj, bo chyba to dzięki temu udało mi się odzyskać motywację do dalszego prowadzenia bloga. Dziękuję <3

24 października 2015 roku zmieniłam nick na Magic Wizard.

19 grudnia 2015 roku do nazwy bloga dodałam "i nie tylko...".

26 grudnia 2015 roku wzięłam udział w pierwszym świątecznym maratonie.

31 stycznia 2016 roku opublikowałam pierwsze podsumowanie miesiąca.

11 lutego 2016 roku odpowiedziałam na pierwszą nominację do Liebster Blog Award.

14 maja 2016 roku opublikowałam pierwszy post z serii Rozmyślanki, w której opowiedziałam historię mojego bloga. Zainteresowanych zapraszam tutaj :)

10 lipca 2016 roku opublikowałam 50 faktów o mnie z okazji moich 13. urodzin.

24 grudnia 2016 roku opublikowałam swój pierwszy autorski TAG : Drużyna Świętego Mikołaja Book TAG

20 lutego 2017 roku razem z KittyAillą opublikowałyśmy grę Boss Książkosfery!

Teraz jest chyba najważniejsza rzecz o której chciałam Wam powiedzieć. 14 marca 2017 roku pod jednym z postów napisała komentarz pewna dziewczyna. Już dokładnie nie pamiętam o co chodziło, ale wiem, że w końcu zaczęłyśmy ze sobą pisać mailowo. Wypytywała mnie o tyle rzeczy, ledwo nadążałam, żeby wymyślać odpowiedzi! Ale do czego to doprowadziło? Otóż, Moi Drodzy, zyskałam przyjaciółkę. Wyobraźcie sobie, że do dzisiaj rozmawiamy na tym mailu, nie wyobrażam sobie dnia bez napisania do niej wiadomości, planujemy spotkanie... Chciałam Wam tutaj o tym napisać, żeby zaznaczyć, że dzięki temu, że prowadzę bloga poznałam wiele wspaniałych osób, a jedna z nich stała się moją przyjaciółką. Kochana, wiesz, że mówię o Tobie i jeśli to czytasz (a wiem, że tak jest) to chciałam Ci serdecznie podziękować. Za wszystko <3

17 sierpnia 2017 roku zorganizowałam pierwszy konkurs na blogu.

12 listopada 2017 roku zorganizowałam pierwszy Book Tour na blogu.



Dzisiaj jest 30 grudnia 2017. Pisząc ten post trochę się wzruszyłam. Patrząc na całą historię tego bloga czuję wielką, wielką dumę i szczęście, że wytrwałam, że osiągnęłam to co mam i poznałam tylu wspaniałych ludzi <3 Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wszystko <3






8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) u mnie mineło raptem 7 miesięcy od początku, jestem ciekawa, czy wytrwam równie długo, jak Ty :)

    Pozdrawiam i życzę udanego czytelniczo i blogowo Nowego Roku :)
    Ewelina z "Gry w Bibliotece"

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje za wytrwałość (i pamięć do tylu dat)! :D
    Wspaniałego roku 2018! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo!! Wszystkiego najlepszego!!! Mój blog też już zaraz będzie obchodził trzy lata i nawet dziś planowałam post w tej okazji xD <3 Życzę mnóstwa wytrwałości!!!
    Ej, a jaki wcześniej miałaś nick? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Jakoś Fantastyczna Domi czy coś takiego xD

      Usuń
  4. 20 lutego 2017 roku razem z KittyAillą opublikowałyśmy grę Boss Książkosfery! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    Też poznałam dwie przyjaciółki przez bloga <3 <3
    Jak ja się cieszę, że ty wtedy napisałaś, pytając o porady i się znamy <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia