Winter is coming Book TAG

piątek, 22 grudnia 2017

Witam Was w pierwszy dzień kalendarzowej zimy! Jest u Was śnieg za oknem? Dzisiaj zapraszam na TAG, który pomoże nam wejść w te zimową aurę. Nominację otrzymałam od Kitty za co bardzo dziękuję :) Pożyczyłam też sobie grafikę :)



Śnieg - na początku jest piękny, ale potem zaczyna topnieć. Wybierz książkę/serię, którą z początku pokochałeś, ale potem to uczucie stopniało.
Jakoś nic nie przychodzi mi do głowy... O, wiem! Pierwsza część serii Lux, czyli Obsydian, bardzo mi się podobała i jak najszybciej chciałam poznać dalszą część tej historii. Potem, gdy czytałam Onyks, moje uczucie jakoś zmalało i już teraz chyba nie mam ochoty kontynuować tej serii. 

Płatek śniegu - coś ślicznego i unikalnego. Wybierz książkę, która różni się od wszystkich innych, jakie kiedykolwiek czytałaś.
Chyba jedną z najbardziej oryginalnych książek jakie czytałam, były Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender. Specyficzna, dziwna i osobliwa, ale cudowna <3


Bałwanek - zawsze zabawniej i milej jest go stworzyć z rodziną. Wybierz książkę, którą mogłaby przeczytać cała rodzina. 

Mam taki problem, że brat jeszcze czytać nie umie (ale powoli zaczyna :D), mama ma inny gust niż ja, a tata nie czyta zbyt dużo... Ale myślę, że ostatecznie Zwiadowcy mogliby się spodobać każdemu z nich :D


Gwiazdka - wybierz książkę, która sprawiła, że było ci cieplej na sercu po przeczytaniu jej.

Często do takiej kategorii pasują mi Niepowszedni. To taka miła i rodzinna książka <3

Święty Mikołaj - on wręcza zachwycające prezenty. A jaki prezent książkowy chciałabyś znaleźć pod choinką?
Hmm, w sumie to ucieszyłabym się ze wszystkiego :D


Bitwa na śnieżki - to może być bolesne, gdy zostaniesz uderzony śnieżką. Wybierz książkę, która wywołała w tobie mocne emocje, jak złość lub smutek. 

Na pewno mocne emocje zafundowała mi Sarah J. Maas w Imperium burz. Nie była to złość czy smutek, dlatego, że książka była zła, ale z powodu niesamowitych wydarzeń, które się tam działy, często druzgocących moje serce. No i też dlatego, że na kolejny tom jeszcze tyle muszę czekać!

Zjazd na sankach - zabawa, którą uwielbialiśmy, kiedy byliśmy dziećmi. Jaką książkę kochałaś jako dziecko?
Moja standardowa odpowiedź w takim pytaniu to oczywiście Magiczne Drzewo. Bez tej serii nie wyobrażam sobie mojego dzieciństwa <3


Odmrożenie - książka, która boleśnie cię rozczarowała.

Może nie jakoś bardzo boleśnie, ale ostatnio trochę rozczarował mnie Król kruków. Spodziewałam się czegoś wspaniałego, po tak wielu pozytywnych opiniach i całym fenomenie tej książki, a dostałam taką przeciętną młodzieżówkę... :/


Renifer - zwierzątko, które jest dla nas ważne. Wybierz książkę, która ma dla ciebie dużą wartość sentymentalną.

Na pewno już wspomniane w tym poście Magiczne Drzewo, zdecydowanie też HP. W sumie to mogę też tutaj powiedzieć o Opowieściach z Narni, które także traktuję z wielkim sentymentem :)

4 komentarze:

  1. Ogólnie tagów nie lubię, więc się nie odniosę, ale kurde! Pierwszy raz przyjrzałam się Twojemu nagłówkowi i ujrzałam Sasuke <3 Mój największy crush, który pozostanie nim aż do końca moich dni <3 Od dziś będę częściej do Ciebie wpadać xD
    Pozdrawiam ciepło :)
    Niekulturalna Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety śniegu u mnie nie ma. :(
    Zwiadowcy, to mój plan na 2018 rok! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia