CHRISTMAS BOOK MARATHON - Dzień 4

czwartek, 28 grudnia 2017


Jest już po północy, ale co tam! (Datę ustawiłam na 28, żeby ładnie wyglądało xD). Przychodzę do Was z podsumowaniem dnia dzisiejszego. A więc, udało mi się wreszcie dokończyć Królewską klatkę oraz zabrałam się za Tajemnicę gwiazdkowego puddingu i już niewiele zostało mi do końca. Myślę, że to skończę i na spokojnie zabiorę się jutro za Nomen Omen. Problem jest taki, że jeszcze mam Magiczne Drzewo, które nadal pozostaje nie przeczytane. Ale mam nadzieję, że jutro to nadrobię!


6 komentarzy:

  1. ''Tajemnicę gwiazdkowego puddingu'' chętnie bym przeczytała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna książka! Jeszcze nie skończyłam, ale polecam!

      Usuń
  2. Nieźle Ci idzie. Ja bym wymiękła ;) Powodzenia w czytaniu Nomen Omen i Magicznego drzewa!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, z tego co widzę idzie Ci bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej książce:o

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że szłaś jak burza XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia