Świąteczny Book TAG

poniedziałek, 25 grudnia 2017

Witajcie! W ten świąteczny dzień mam dla Was TAG do którego nominowała mnie Justysia z bloga Z miłości do książek. Dziękuję serdecznie! <3 



1. Czarny charakter, któremu nie mogłabyś pomóc, ale go kochasz.
Trochę nie za bardzo rozumiem, o co chodzi z "któremu nie mogłabyś pomóc", ale mniejsza o to :D O rany, pierwsza kategoria, a ja już mam problem... Może czarny charakter, który z początku pokochałam to Maven z Czerwonej królowej. Skradł moje serce, ale potem... Uch...

2. Jaką książkę najbardziej masz nadzieję zobaczyć pod choinką?
Teoretycznie choinka już była, bo publikuję ten tag po Wigilii, ale robię go przed, więc trochę to nie ma sensu. W takim razie może pochwalcie się co Wy dostaliście pod choinkę?

3. Bohater, który pokonuje trudne przeszkody i uczy się wiary w siebie.
Skojarzył mi się Adam Parrish z Króla kruków, który miał naprawdę wiele przeszkód w życiu, ale uczył się je pokonywać i za każdym razem dorastał do podejmowania decyzji.

4. a) który bohater powinien znaleźć się na szczycie listy niegrzecznych dzieci?
Trudno by wymyślić jednego, ale powiem o Jaxonie Hallu z Czasu Żniw, bo to niedawno czytałam :P
b) który bohater powinien znaleźć się na szczycie listy grzecznych dzieci?
Od razu pomyślałam o Lichu z Dożywocia. To taki słodki, mały aniołek, którego uwielbiam <3

5. Książka, która roztapia twoje serce.
Książką, która roztapia moje serce będzie Niepowszedni. Porwanie. Ta rodzinna atmosfera, ta przyjaźń bohaterów, ich zaufanie i przede wszystkim jedna scena z Wodniczką w roli głównej <3 <3 

6. Książka z miejscem akcji w kraju innym niż twój.
Powiedzmy, że Czas żniw, bo jest to Londyn, ale w przyszłości :) 

7. Którą książką o tematyce świątecznej szerzysz świąteczną radość?
Niezbyt często czytam książki o tematyce świątecznej, bo za bardzo nie przykładam do tego wagi, ale jedną ze świątecznych książek, które bardzo mi się podobały był Najcenniejszy dar Evansa. Wzruszająca, wspaniała historia, która pokazuje co w świętach jest najważniejsze!

8. Z którym bohaterem chciałbyś spędzić święta (nie musi być to miłość).
Święta chętnie spędziłabym z... Hmm, nie jest to łatwe pytanie xD Ale może z Willem, Haltem, Horacem, Alyss, Evanlyn i resztą bohaterów ze Zwiadowców. Mogłoby być ciekawie!

9. Jaką nielubianą książkę poświęciłbyś, aby rozgrzać się przy ognisku?
Zacznijmy od tego, że w życiu nie spaliłabym książki, nawet gdybym miała jej nienawidzić najbardziej na świecie. Ale jeśli byłabym do tego zmuszona to najmniej szkoda by mi było Niezgodnej. Nie cierpię tej trylogii!!

10. Książka, którą powinien przeczytać każdy?
Ciężko jest taką wybrać, bo wiadomo, że każdy ma inny gust. Poleciłabym Szklany tron, ale wiem, że jest wielu przeciwników tej serii, stąd mój wniosek, że nie jest dla każdego... Może, Mały Książę? To klasyk, ale myślę, że naprawdę wart jest przeczytania, bo pokazuje to, co powinno być dla nas najważniejsze :) 


Pytanie w tym TAGu do łatwych nie należały, ale przecież o to chodzi w TAGach, żeby się trochę wykazać. Nominuję wszystkich, którzy chcieliby wprowadzić świąteczny klimat na swoich blogach :) Na koniec chciałabym Wam wszystkim życzyć zdrowych, spokojnych, wesołych świąt, spędzonych w gronie bliskich, spełniania marzeń i wszystkiego co najlepsze! 

Może na życzenia już nieco za późno, ale lepiej późno niż wcale! :D

10 komentarzy:

  1. Fajny tag, nie czytałam jeszcze książek, które wymieniłaś. ;) Wesołych świąt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w tym roku pod choinką było nieksiążkowo, także pod tym względem nie mam się czym chwalić. :P
    Ups, chyba nie za bardzo najadłaś się w te Święta, bo zjadłaś fragment o niegrzecznym bohaterze (chyba, że to zamierzone? :O). ;)
    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi, choć muszę przyznać, że niewiele książek kojarzę :)
    "Szklany tron" czytał ostatnio i cóż.. odnalazłam swoją nową miłość ♥
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklany tron <3 <3 <3 Kolejne części są jeszcze lepsze!

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc, to ja też nie rozumiem do końca, o co chodzi z pierwszą kategorią xD
    A pod choinką nie znalazłam żadnej książki w tym roku :( Ale dostałam nowy telefon, także nie ubolewam tak bardzo xD <3
    Też sobie nie wyobrażam, żebym miała spalić książkę o.O No ale Niezgodna ej. To wcale nie było aż takie złe xDDD Ja to bym Piękną katastrofę wrzuciła do ognia, to była dopiero zła książka xD Albo Klątwę przeznaczenia też.
    Oho, a ja za Małym księciem jakoś super nie przepadam. Jasne, to mądra książka, ale żeby szaleć na jej punkcie i w ogóle takie 'wowowowow co za świetność', to nie xD
    Supe Ci ten TAG wyszedł ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezgodna była okropna!!!
      Ja w sumie też nie szaleję za Małym Księciem, ale uważam, że warto przeczytać!

      Usuń
  5. Od pierwszego 'spotkania' nie znosiłam Mavena. Dział mi na nerwy, a jego zachowanie było zbyt przewidywalne. Między innymi z jego powodu nie sięgnęłam po kontynuację ;)
    U mnie pod choinką żadnej książki, ale nie ma co narzekać, bo inne świetne prezenty się znalazły :)
    Trochę późno na życzenia świąteczne dlatego życzę Ci wszystko najlepszego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowszedni i Zwiadowcy <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia