Podsumowanie marca

sobota, 31 marca 2018



Marzec był dla mnie bardzo dobrym miesiącem, przede wszystkim bogatym czytelniczo. Dużo udało mi się przeczytać i były to praktycznie same dobre książki! Pod koniec marca nie miałam zbytnio czasu, wobec tego moja aktywność na Waszych blogach i w mediach społecznościowych trochę zmalała, ale postaram się to nadrobić. Oprócz tego założyłam Instagrama, na którego serdecznie wszystkich zapraszam!
Co takiego udało mi się przeczytać?
Ilość przeczytanych książek: 7
Piąta pora roku - Nora K. Jemisin: Genialna książka! Świetna narracja, bohaterowie i fabuła. Naprawdę zrobiła na mnie spore wrażenie. Recenzja.

Rycerze Krystalii - Brandon Sanderson: Uwielbiam serię o Alcatrazie i naprawdę miło spędziłam z nią czas. Recenzja.

Bez względu na cenę - Joseph Fadelle: Nie czytam często książek religijnych, ale ta bardzo mi się podobała. Wspaniała historia i świadectwo wiary. Recenzja.


Czerwone krzesło - Andrzej Maleszka: To był rereading, bo czytałam tę książkę bratu :) Pozycja dla dzieci, która pochłonęła mojego brata, ale mi również sprawiła dużo przyjemności i dostarczyła miłych wspomnień z dzieciństwa. Podlinkuję recenzję, którą pisałam dużo wcześniej, ale jest na blogu - recenzja.

Szeptucha - Katarzyna Berenika Miszczuk: Bardzo mi się spodobała ta książka! Milotogia słowiańska, która najbardziej mnie tutaj ciekawiła, została bardzo dobrze ukazana, a sama historia była interesująca i zabawna. Recenzja.

Kropla życia - Oliwia Tybulewicz: Nie spodziewałam się, że ta pozycja tak bardzo mnie wciągnie! Zdecydowanie super pomysł, napisany ciekawym stylem z dużą dawką humoru. Recenzja.

Moja Lady Jane - Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows: Genialna powieść! Fikcja historyczna w świetnym wydaniu, wzbogacona o bardzo dobrze napisany wątek romantyczny, świetnych bohaterów i ciekawy styl. Polecam! Recenzja wkrótce!


Liczba przeczytanych stron: 2336
Średnia liczba przeczytanych stron na dzień: 75
Najlepsza książka miesiąca: Piąta pora roku
Najgorsza książka miesiąca: -
Ilość opublikowanych postów: 11
W tym recenzji: 6
Najpopularniejszy post: Polowanie w biblioteczce Book TAG

PODSUMOWANIE WYZWAŃ 
Kitty's Reading Challenge: +7 (18)
Abc czytania: Wariant autorski: +2 (7)    Wariant fantastyczny: +3 (9)
Przeczytam tyle ile mam wzrostu: +18 cm  (49,8/168 cm)
Więcej informacji o wyzwaniach TUTAJ






Na koniec chciałabym wszystkim życzyć zdrowych, ciepłych, rodzinnych i spokojnych świąt Wielkanocnych! Smacznego jajka i mokrego Dyngusa Kochani! 



A jak u Was wygląda marzec? Dużo przeczytaliście czy raczej zastój czytelniczy? :)

12 komentarzy:

  1. Żadnej z tych książek nie czytałam, ale ''Alcatraz'' mam na swojej półce i czeka tam na swoją kolej. :D Tobie również życzę zdrowych i pogodnych świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Piątą piorę roku" koniecznie muszę przeczytać! Gratuluję udanego miesiąca czytelniczego!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Piąta pora roku" robi wrażenie tą narracją drugoosobową, no i oczyścicie świetnym i nietypowym pomysłem na fabułę. Przede mną trzeci tom, który ma mieć premierę jakoś w kwietniu.
    Tobie również zdrowych, rodzinnych świąt Wielkanocnych!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narracja drugoosobowa jest rzeczywiście nietypowym rozwiązaniem. Przede mną jeszcze tom drugi!

      Usuń
  4. U mnie to chyba od początku roku jest taki mały zastój czytelniczy. xD Ale teraz jest więcej wolnego, więc może nadrobię "zaległości". :P
    Udanych świąt (nie tylko czytelniczo) i smacznego jajka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że uda ci się nadrobić :D

      Usuń
  5. Nie czytałam nic z tej listy książek, ale ta "Szeptucha" chodzi za mną od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szeptucha też chodziła za mną od dawna i wreszcie udało mi się z nią zapoznać :D

      Usuń
  6. Dość sporo czytałam w tego :) W ogóle będzie nowa część Alcatraza <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik, zarówno jeśli chodzi o czytanie jak i o recenzje na blogu, u mnie niestety było słabiej,ale też bez dramatu :O
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia