Polowanie w biblioteczce Book Tag

niedziela, 18 marca 2018

Dzisiaj mam dla Was tag, do którego nominowała mnie KittyAilla. Dziękuję! Nie jest on łatwy, ale spróbuję! Wybierzmy się na polowanie! :D





1. znajdź książkę, w której tytule lub nazwisku autora jest literka Z
Pierwsze zadanie było bardzo łatwe, bo wzięłam pierwszą lepszą książkę, jaka wpadła mi w oko. Tutaj padło na Anię z Zielonego Wzgórza, gdzie jest nawet kilka literek Z :)

2. znajdź klasykę
Klasyk gatunku fantasy, czyli Opowieści z Narni


3. znajdź książkę z kluczem
Klucz nie jest na okładce, lecz mam go w tytule. Adam Lang. Klucze to książka z której nic nie pamiętam oprócz tego, że mi się nie podobała... Czytałam ją chyba jeszcze przed założeniem bloga, wieki temu! :D Przynajmniej przydała się do kategorii!




4. znajdź w twojej biblioteczce coś, co nie jest książką
Mam sporo takich rzeczy: skrzyneczki, figurki, aniołki :D

5. znajdź najstarszą książkę na półce
Z tego co widzę to chyba będzie to Spotkanie nad morzem, rok 1962. Może jeszcze coś by się znalazło, ale jestem zbyt leniwa, by to sprawdzać.





6. znajdź książkę z chłopakiem na okładce
Złodziej pioruna Ricka Riordana z Percy'm na okładce. Niestety posiadam wersję filmową, czego mocno żałuję :(







7. znajdź książkę z dziewczyną na okładce
Mój najnowszy nabytek, czyli moja ukochana cała seria Szklany tron <3

8. znajdź książkę ze zwierzęciem
W Magicznym Drzewie występuje gadający pies Budyń :D

9. znajdź książkę z męskim protagonistą
Znowu powiem o Złodzieju Pioruna

10. znajdź książkę zawierającą tylko słowa (także na okładce)
Niestety takiej nie mam... Ale marzą mi się te cudowne wydania książek Gaimana <3

11. znajdź książkę z ilustracjami
W Dziewczynie z Dzielnicy Cudów są ilustracje :)

12. znajdź książkę ze złotym napisem
Co może mieć lepszy złoty napis od Złotowidzącej? :D


13. znajdź pamiętnik (prawdziwy lub fikcyjny)
Z tego co widzę, to nie posiadam...

14. znajdź książkę z czymś widzianym z bliska
Najbardziej adekwatna wydała mi się okładka Dotyku Julii i to cudownie ukazane oko! 


15. znajdź książkę, która ma miejsce w najdawniejszym okresie
Nie mam zbyt wiele książek historycznych i myśląc nad tą kategorią stwierdziłam: przecież Biblia!


16. znajdź książkę w twardej oprawie bez obwoluty
Szóstka wron <3 Ma taką piękną okładkę <3 A dalej jest nieprzeczytana... :P



17. znajdź turkusową książkę
Znalazłam! Żelazny król! Nawet zapomniałam, że ją mam :D


18. znajdź książkę z gwiazdami
Na niebie w Buntowniczce z pustyni i Zdrajcy tronu są gwiazdy... Uwielbiam te okładki <3 

19. znajdź książkę, która nie jest YA
Ciemna strona, czyli zbiór kryminalnych opowiadań autorstwa Szwedzkich Mistrzów Kryminału. 

20. znajdź najdłuższą książkę
Zebrana trylogia Niezgodna. Trzy części razem mają 1038 stron! Ale jeśli śledzicie mojego bloga, to wiecie, że tej trylogii bardzo nie lubię. 

21. znajdź najkrótszą książkę
Znowu Spotkanie nad morzem - 140 stron. 

22. znajdź książkę z wielotorową narracją

Co mnie bardzo zdziwiło - chyba takiej nie mam. Czytałam wiele książek z wielotorową narracją, ale z tego co widzę, żadnej takiej nie ma w mojej biblioteczce... Albo jestem ślepa :D


23. znajdź błyszczącą książkę
Powiedzmy, że pióro na okładce Osobliwych i cudownych przypadków Avy Lavender jest błyszczące - to i książka błyszcząca :)





24. znajdź książkę z kwiatami
Myślałam, że nie znajdę, a jednak! Na tym niebieskim tle w moim wydaniu Małej księżniczki są róże :D







Mam nadzieję, że tag przypadł Wam do gustu, wiec jak ktoś chciałby go zrobić - nominuję! :D
Moje polowanie uważam za udane: 21/24 książki!






15 komentarzy:

  1. Polowanie widzę ogólnie udane! :D To nie jest prosty TAG, ale bez wątpienia ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy tag i świetne odpowiedzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego polowania .
    zaczytanaodrana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten tag. Bardzo dobrze sobie z nim poradziłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W mojej biblioteczce jest kilka starych książek, do których jestem ogromnie przywiązana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Punkt 19 chyba byłby dla mnie najłatwiejszy xd Moje najstarsze książki są jakoś z 1946, wydane zaraz po wojnie ;) Ale mój chłopak ma w domu jakąś z XIX-wieku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że polowanie udane. Ciekawe jakby to u mnie wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Teego tagu jeszcze nie widziałam. Zainteresowała mnie wzmianka o "Spotkaniu nad morzem". Aż wróciły wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym book tagu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że "Spotkanie nad morzem" jest tak cieńkie. Zapamiętałam je jako dość słusznych rozmiarów lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, mnie też się marzą te cudowne okładki książek Gaimana! Jakaż ja byłam szczęśliwa, gdy do mojej biblioteczki trafił "Gwiezdny pył", teraz mijając ją ciężko na nią nie spojrzeć, a myślałam, że nie jestem sroką okładkową. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszło ci super :D Buntowniczka ma piękne okładki, szkoda, że nie jest tak piękna w środku :D A wydania Gaimana są boskie <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia