Diabelski Book TAG

poniedziałek, 26 marca 2018

Do tego tagu nominowała mnie KittyAilla za co bardzo dziękuję :) Wiecie, że uwielbiam Trylogię o Wiktorii Biankowskiej <3 Pytania do łatwych nie należą, ale dam z siebie wszystko!



Azazel - niepowtarzalna postać w literaturze
Dla mnie niepowtarzalną postacią jest zdecydowanie Alcatraz! Uwielbiam go, jego sposób bycia, poczucie humoru i sposób w jaki opowiada nam swoją historię :D

Beleth - rasowy podrywacz, marzący skrycie o miłości
Myślę, że do tej kategorii doskonale pasuje Maxon z Rywalek. Ze względu na Eliminacje chodził na randki z wieloma dziewczynami, ale mimo to po prostu marzył o prawdziwej, szczęśliwej miłości.

Kleopatra - bezkompromisowa postać
Wydaje mi się, że taką postacią jest Mare z Czerwonej królowej. Była naprawdę bardzo uparta, jednak uważam, że w tym złym znaczeniu. Nawet jeśli miała głupie pomysły, to nie chciała nikogo słuchać i nikt nie był w stanie jej przekonać do zmiany decyzji.

Wiktoria - postać, której cały czas ktoś wtrąca się w życie 

Spokojnego życia na pewno nie miał Konrad z Dożywocia... Odkąd dostał dożywotni spadek, cały czas ktoś wtrącał się w jego życie - Licho, Szczęsny, Utopce, Krakers. Zdecydowanie bohater miał zabawne życie!

Piotruś - najbardziej irytująca postać w literaturze
Chyba do końca życia takie kategorie w moim osobistym rankingu będzie wygrywała Tris. Bohaterka Niezgodnej bardzo mnie irytowała...

Lucyfer - postać, która boryka się z krnąbrnymi poddanymi/podwładnymi

Hmm, pomyślmy. Może da się zaliczyć tutaj Ahmeda z Buntowniczki z pustyni. Kierował całą rebelią, ale i tak jej uczestnicy robili wszystko za jego plecami... Zdecydowanie kierowanie bandą półdżinów nie jest zbyt proste :D

Gabriel - waleczna postać u władzy 

Z walecznością kojarzy mi się Aelin, która w Imperium burz musiała zmierzyć się ze swoją władzą, co wcale nie było łatwe, ale dobrze sobie radziła :)

Syn Szefa- postać, po której spodziewałaś się zupełnie czegoś innego
Po kim ja się spodziewałam czegoś innego? Hmm... Do głowy przychodzi mi jedynie Nemezis, bohaterka Diaboliki. Myślałam, że ona będzie taka odważna, inteligenta i pewna siebie, a w rzeczywistości nie umiała się zdecydować czy być człowiekiem czy jednak diaboliką...

Moroni - podstępny bohater dążący do władzy
Dla tych co nie czytali Zakonu Mimów będzie to mały spoiler, więc:
Paige do osiągnięcia swojej władzy nad jasnowidzami uciekła się do sprytnego podstępu :D

Śmierć - bohater, którego ciężko określić
Wiem, że bohater z serii o Alcatrazie już był, ale mam idealnego kandydata do tej kategorii. Zupełnie nie wiem co myśleć o ojcu Alcatraza, który jest taki zimny, obojętny, ale przecież tak wiele poświęcił dla syna, któremu teraz nie chce dać ani odrobiny uwagi. Ani ja, ani Alcatraz nie możemy go określić.

Czerwony guzik - największa książkowa pokusa
Największa książkowa pokusa... Ja to bym wszystko chciała! Nie wiem czy to największa pokusa, ale chciałabym być zwiadowcą, odbyć szkolenie i umieć tak wyśmienicie strzelać  z łuku :D To by było super!

Ciężarówka z mrożonkami - uparta postać ze sprecyzowanym celem
Takiego jak Beleth uparciucha to ze świecą szukać, ale może Tekla z Szamanki od umarlaków? Ta to dopiero uparta była, wszystko musiało być ta, jak ona chce.

Tartar - najbardziej niegodziwy czarny bohater
Nie wiem, czy to ja jestem jakaś dziwna, ale co ja poradzę, że nikt nie przychodzi mi do głowy... Chyba nie spotkałam jeszcze czarnego charakteru, który tak mocno by mnie przeraził.

Piekło - z kim wybrałbyś się na wieczną imprezę
Chyba nie mam głowy do robienia tagów... Trudne te pytania. Nie wiem czy to pasuje, ale może Nikita?

Niebo - postać z krystalicznie dobrym sercem
Z krystalicznie dobrym sercem już zawsze będzie mi się kojarzyło Licho z Dożywocia <3

Bitwa o duszę - kogo nominujesz?
Wszystkich miłośników Trylogii o Wiktorii Biankowskiej!


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny tag! Trylogia o Wiktorii Biankowskiej jeszcze przede mną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądam bloggera, widzę nazwę tagu i logo Kitty i myślałam, że zawędrowałam na jej blog. I tak czytam, że nominacja jest od Kitty i myślę "sama siebie nominowała? Czy to żart czy pomyłka?".Dopiero przewinęłam w górę, na nagłówek i rozwiązałam zagadkę :D Głupota nie boli, jedynie życie utrudnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha :D To niezłą zagwostkę miałaś :P

      Usuń
    2. Padłam xD Bo sprawdzałam czy już komentowałam (bo czytałam z telefonu) i wpisałam w wyszukiwarkę "Kitty", a tu i ty i Agata o mnie piszecie, normalnie sławna jestem xD
      Nemezis - tak, ja też się spodziewałam czego innego. Ojciec Alcatraza rzeczywiście jest ciężki do określenia, ale ja uważam, że trochę go posrało no... xD

      Usuń
  3. Też czeka na mnie nominacja od Kitty do tego tagu :D Impreza z Nikitą mogłaby być ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Niezgodną" czytałam i choć na początku było fajnie to jednak potem, z tomu na tom, jeśli się nie mylę to już tak fajnie nie było, ale aż takiej irytacji nie czułam do głównej bohaterki. ;p
    "Dożywocie" wciąż przede mną, może w końcu sięgnę, ale obawiam się, że mogłabym nie wytrzymać bez kontynuacji. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie, jednak w moim przypadku jednak Tris to zło wcielone j irytujące xD
      Dożywocie jest super! Czytaj!

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia