Niewystarczajaco dobry Book TAG

piątek, 9 marca 2018

Na blogu Kitty znalazłam bardzo fajny TAG, który od razu mi się spodobał, dlatego postanowiłam go zrobić u siebie. Zapraszam!




1. W twojej drużynie, która bierze udział w zawodach ortograficznych, pozostało tylko jedno miejsce. Kogo wybierasz, jako ostatniego członka swojego zespołu?

Calaena (Szklany tron) i Stig (Drużyna)

Mimo tego, że nie widzę Calaeny w konkursie ortograficznym, wybieram ją. Stig, wybacz, ale według mnie zupełnie się nie nadajesz... 





2. Obaj bohaterowie chcą cię zabić. Wykluczenie którego z nich jako pierwszego dałoby ci większe szanse na przeżycie?

Will (Zwiadowcy) i Amani (Buntowniczka z pustyni)


Mimo, że Amani też była dobrą wojowniczą, to jednak na początku wolałabym wykluczyć Willa. Nie wiem jeszcze jak bym to zrobiła, bo jeśli zwiadowca chciałby mnie zabić to byłoby ciężko uchronić się przed jego strzałami, więc jego wyeliminowanie wolałabym mieć już za sobą, jeśli by mi się w ogóle udało...



3. Jesteś na imprezie i gracie w butelkę. Musisz pocałować jednego z tych dwóch bohaterów. Którego z nich wybierzesz?

Maxon (Rywalki) i Lydia (Drużyna)

No cóż, tutaj większych trudności nie miałam, bo wylosowałam chłopaka i dziewczynę, więc oczywiście wybieram Maxona. Zresztą, uwielbiam go, więc cudownie się stało <3 



4. Zostałeś wylosowany do wzięcia udziału w igrzyskach śmierci. Który bohater zgłosi się za ciebie na ochotnika?

Percy (Percy Jackson i bogowie olimpijscy) i Beleth (Ja, diablica)

Percy zdecydowanie był skłonny do poświęceń za innych ludzi, taki dobry i honorowy... Za to mam pewne wątpliwości co do Beletha. Może i by się zgłosił, ale prędzej wykombinowałby coś zabawnego, żebyśmy musieli razem wziąć w tym udział :P



5. Zostałeś uwięziony na wyspie w ciężkich warunkach. Którego z tych bohaterów byłabyś gotowa poświęcić w akcie kanibalizmu?

Feyra (Dwór cierni i róż) i Rowan (Szklany tron)

W życiu nie uciekłabym się do kanibalizmu, nawet w takiej sytuacji, ale jeśli już to wolę zostawić przy sobie Rowana. Raz, że przydałby mi się na tej wyspie, dwa, że go kocham, więc nie byłabym w stanie... Za to Feyra, momentami ją lubiłam, momentami mnie irytowała, więc nadaje się lepiej.



6. Jesteś nowym superbohaterem marvela/dc. Który bohater zostanie twoim pomocnikiem?

Rafe (Fałszywy pocałunek) i Lee (Złotowidząca)

Lee ze swoją zdolnością wykrywania złota na pewno by mi się przydała. Rafe umiał dobrze walczyć, ale mimo to, wybieram Lee - na pewno by sobie poradziła w kryzysowej sytuacji, a do tego bardzo by pomogła. 



7. Jesteś kierownikiem firmy. Którego z bohaterów zwolniłabyś ze względy na brak umiejętności komunikacyjnych?

Jefferson (Złotowidząca) i Lia (Fałszywy pocałunek)

Mimo, że Jeff miał pewne umiejętności komunikacyjne to jednak praca Lii, jako kelnerki w gospodzie od razu daje jej punkty przewagi.



8. Właśnie skończyłaś czytać książkę, w której twój ulubiony bohater umarł. Kto będzie potrafił najlepiej podnieść cię na duchu?

America (Rywalki) i Mare (Czerwona królowa)

Mare to z reguły myślała tylko o sobie, a nawet siebie nie umiała pocieszyć, więc na nią nie mogę liczyć. Za to myślę, że Ami udałoby się podnieść mnie na duchu.



9. Pora na powrót do liceum. Który bohater będzie należał do paczki "tych popularnych"?

Rhys (Dwór cierni i róż) i Annabeth (Percy Jackson i bogowie olimpijscy)


Raczej Rhys odnalazł by się w paczce popularnych, natomiast Annabeth wolała trzymać się z tyłu i służyć innym dobrą radą w razie potrzeby.



10. Nadszedł dzień, na który tak długo czekałaś - dziś w końcu jesteś rok starsza! Który z bohaterów będzie miał wystarczający tupet by zapomnieć o twoich urodzinach?

Hal (Drużyna) i Paige (Czas żniw)


Nie sądzę, żeby Paige miała zapomnieć o moich urodzinach... Za to Hal miał bardzo dużo na głowie, dlatego myślę, że mogłoby mu się to zdarzyć. Ale na pewno by przeprosił :P



11. Właśnie odkryłaś wschodzącą gwiazdę booktube'a. Który bohater nią będzie?

Kaden (Fałszywy pocałunek) i Jin (Buntowniczka z pustyni)

Jin na pewno zyskałby rzesze fanek, natomiast Kadena nie widzę w tej roli. 



12. Organizujesz imprezę z nocowaniem! Niestety, możesz zaprosić tylko jedną osobę. Który bohater otrzyma zaproszenie?

Halt (Zwiadowcy) i Wiki (Ja, diablica)

Halt nie czuł by się dobrze na imprezie z nocowanie, jestem tego pewna. Natomiast Wiki na pewno rozkręciłaby przyjęcie i zdecydowanie ją zaproszę!



13. O nie, jesteś w ciąży. Kto jest matką/ojcem?

James (Historia prawdziwa kapitana Haka) i Clary (Dary anioła

Nie wiem czy chciałabym mieć dziecko z kapitanem Hakiem, ale wiadomy jest powód, dlaczego wybieram jego.




14. Właśnie napisałaś niezwykle długą i ważną wiadomość. Który z bohaterów zobaczyłby, co napisałaś, ale ci nie odpowiedział?

Jace (Dary anioła) i Evanlyn (Zwiadowcy)

Evanlyn jest miła i przyjacielska, więc na pewno by odpisała, ale co do Jace'a mam wątpliwości... xD




15. W końcu wstałaś z łóżka i pora zjeść śniadanie. Okazuje się, że ktoś zajął miejsce twojej mamy w kuchni... Kto?

Lirr (Wyspa mgieł) i Nikita (Dziewczyna z Dzielnicy cudów)

Lirr jeszcze się nie ujawniła ze swoimi zdolnościami kucharskimi, ale szybko by się nauczyła. Natomiast Nikita dostawała jedzenie od zaprzyjaźnionej kucharki, więc tych zdolności na pewno nie miała... Jedynie odgrzewała jedzenie :P




A Wy zgadzacie się z moimi wyborami? Mam nadzieję, ze TAG się podobał i życzę miłego weekendu :D

14 komentarzy:

  1. Oooo, Rhys zdecydowanie pasowałby do takiej roli :D z kolei Celaena na konkursie ortograficznym... haha XD
    Ktoś: dżdżownica.
    Celaena: stul gębę! :D
    Tak sobie to wyobrażam. Kiedyś wykonam ten tag u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Właśnie napisałaś niezwykle długą i ważną wiadomość. Który z bohaterów zobaczyłby, co napisałaś, ale ci nie odpowiedział?" chyba nie tylko mnie takie zachowanie bardzo irytuje? xD
    I czy tylko ja w pytaniu 15 zrozumiałam miejsce w kuchni jako miejsce przy stole, a tu chodziło o gotowanie? Hah. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Celaena czyta książki, więc w sumie jakieś podejrzenia o dobrą ortografię byłyby uzasadnione myślę :D A Rhys jest popularny wszędzie gdzie się pojawi, więc i w liceum by sobie poradził :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale nie wyobrażam sobie jej na konkursie z ortografii xD
      Rhys zawsze i wszędzie! :D

      Usuń
  4. W sumie Celaena czytała dość dużo książek w zamku, więc myślę, że nie byłaby taka zła w konkursie ortograficznym.

    Weź się podziel Maxonem. To z jego powodu dążę jakąś nutką sympatii serię "Rywalki". Może po pocałunku z Maxonem moja ocena o niej byłaby jeszcze wyższa? :D

    Rhys zdecydowanie byłby tym popularnym. Nie zdziwiłabym się, gdyby miał wianuszek uwieszonych na szyi dziewczyn. Podejrzewam, że nawet nauczycielki zapominałyby przy nim, jak się oddycha.

    Jace z pewnością by Ci nie odpowiedział. Pewnie czyściłby paznokcie stelą lub rzucał sarkastyczne uwagi i stwierdziłby, że nie ma czasu zaprzątać sobie tobą głowy. Cały Jace :D

    Świetny tag!
    Pozdrawiam ♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meh, ja Calaenie w niczym bym raczej nie ufała xD Choć z drugiej strony to przecież Mary Sue... ona czegoś miałaby nie potrafić? XD

      Usuń
    2. Hahah :D Widzę, że Calaena na konkursie ortograficznym zbiera różne opinie :P
      Maxon <3 Rhys <3
      Hahaha, Jace xD <3

      Usuń
  5. Aaa zakochałam się w tej grafice! *.* Jest przecudowna ♥
    Co do tagu, to przyznam całkiem fajny :) I wyjątkowo nawet sporo osób kojarzę! :D Jace, ahh tak nawet wątpię by odpisał XD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę tych bohaterów, bo nie czytałam jeszcze tych książek. :D Chyba muszę to nadrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie tagi, to miła odskocznia od samych recenzji na blogu, także aż z przyjemnością się to czyta :)
    Super blog, obserwuję go.
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/wszystko-przed-nami-samantha-young.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna zabawa, ekstra wybory, ten tag jest faktycznie niesamowity. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy skład najlepszy :D :D
    Oj, współczuję ci tego Willa :D
    A Lydia to by cię pogoniła, więc nawet, gdyby wylosowały się dwie dziewczyny, ja bym się cała ją wybrać :D
    Szkoda, że zamiast Beletha nie wylosował się Azazel - ten by wziął udział, aby w ten sposób przejąć władzę :D
    Nie znam Freyi, ale sądzę, że Rowan zadbałby o pożywienie i nie trzeba by było uciekać się do kanibalizmu :D
    Oj tak, Mare myślała tylko o sobie -.- a niby była wybawicielką, matką rewolucji...
    A mi się wydaje, że to Paige bardziej mogłaby zapomnieć :D
    O nie nie, Halt to by się zwinął w pelerynę i poszedł spać z saksą w zanadrzu :D
    Jace by mógł zapomnieć :D Evanlyn za to nie pozwoliłyby na to chociażby maniery :D
    Ale skąd wiesz, że to śniadanie nie było odgrzane? :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia