Podsumowanie sierpnia + wakacyjny stosik

piątek, 1 września 2017

Nie mogę uwierzyć w to, jak szybko zleciały te wakacje! Mamy już 1 września! Na szczęście w tym roku dostaliśmy jeszcze te kilka dni wolnego i rozpoczęcie jest dopiero 4, ale wierzę, że nikomu się nie chce wracać do szkoły... Jeśli chodzi o książki to ja końcówkę wakacji spędziłam bardzo czytelniczo i jestem z tego niezmiernie zadowolona!

Ilość przeczytanych książek: 7
Ciemna strona - szwedzcy mistrzowie kryminału: Świetna antologia, pokazująca co lubimy w kryminałach! Polecam miłośnikom gatunku, ale i tym, którzy są zupełnie zieloni, jak zresztą ja :) Recenzja

Syrena - Kiera Cass: Wspaniała historia o miłości <3 Bardzo oryginalnym pomysłem są syreny! Polecam wszystkim, którzy poszukują lekkiej i przyjemnej młodzieżówki :) Recenzja

Zaklinacz ognia - Cinda Williams Chima: Książka z licznymi wadami, ale mimo wszystko mi się podobała. Polecam i zapraszam na konkurs, w którym do wygrania egzemplarz tej powieści! Recenzja

Piasek Raszida - Brandon Sanderson: Ciekawa książka, dobrze, humorustycznie napisana, z ciekawym pomysłem i bohaterami. Pokochałam Alcatraza i myślę, że wy będziecie mieć podobnie :) Recenzja

Zły jednorożec - Platte F. Clark: Nie wiedziałam zupełnie czego się po niej spodziewać, ale na pewno nie liczyłam na to, co dostałam! Książka wciągnęła mnie, zaskoczyła i zrobiła bardzo dobre wrażenie :D Recenzja wkrótce!

Kamień i sól - Victoria Scott: Zauroczona Ogniem i wodą jak najszybciej zakupiłam i przeczytałam kontynuację, która przerosła moje najśmielsze oczekiwania i zdecydowanie pokonała pierwszą część! Tylko, że jest pewien mankament - ja chcę drugą część!!! A o niej ani widu, ani słychu :( Niebawem recenzja!

Kości skryby - Brandon Sanderson: Kontynuacja przygód małego Smedry'ego! Równie zabawna i ciekawa jak poprzednia! Niedługo będziecie mogli przeczytać recenzję :)

Liczba przeczytanych stron: 2692
Średnia liczba przeczytanych stron na dzień: 87
Najlepsza książka miesiąca: Kamień i sól
Najgorsza książka miesiąca: Zaklinacz ognia (podobała mi się, ale miała kilka minusów i w porównaniu z resztą wypada dość słabo :/)
Ilość opublikowanych postów: 12
W tym recenzji: 6
Najpopularniejszy post: KONKURS Z ZAKLINACZEM OGNIA 

W sumie dziwne jest to, że najpopularniejszym postem jest konkurs, a są tylko dwa zgłoszenia :/ Także Kochani - ZACHĘCAM DO ZGŁASZANIA SIĘ! Ja wiem, że książka zbiera różne opinie, a przeważają te negatywne, ale przecież najlepiej wyrobić sobie własne zdanie! 
Co do moich wyników to już mówiłam, że jestem bardzo zadowolona. W ostatnich miesiącach miałam trochę zastój czytelniczy, ale na szczęście w sierpniu już wszystko wróciło do normy i mam nadzieję, że zostanie tak już do końca roku :D 


PODSUMOWANIE WYZWAŃ 
Kitty's Reading Challenge: +3 (zbiór opowiadań, wydana pod pseudonimem, bestseller według sklepu Empik)
Abc czytania:  -
Przeczytam tyle ile mam wzrostu: +19,3 cm  Razem: 121,3/167 cm
Zmierz się z tytułami z Olą K.: -
Więcej informacji o wyzwaniach TUTAJ

Z wyzwaniami idzie mi niestety coraz gorzej, ale planuję się za nie zabrać, a szczególnie za wyzwanie Oli, bo to jak na razie moja wyzwaniowa porażka :/ Ale chcę je dokończyć i mam nadzieję, że jakoś się to uda!



Nie uwierzycie ile książek zasiliło moją biblioteczkę tego lata! Część dostałam na urodziny, część kupiłam i uzbierało się z tego aż 12 książek. Nie wiem czy kiedykolwiek w moim życiu tyle książek przyszło do mnie w tak dużej ilości w tak małych odstępach czasu, jak teraz! 

Na zdjęciu brakuje Ognia i wody, bo już wywędrowała do przyjaciółki :)
Od dołu stosu:
  • Ciemna strona Szwedzcy mistrzowie kryminału - Od Justysi na urodziny <3 
  • Dziewczyna z Dzielnicy cudów Aneta Jadowska - Kupiona za 15 zł, używana, od bookworm :) Jeszcze nie miałam okazji, żeby ją przeczytać, bo cały czas wynajduję nowe tytuły, ale może we wrześniu...
  • Akuszer bogów Aneta Jadowska - Kupiona za 15 zł, używana, od bookworm :)
  • Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton - Od koleżanki na urodziny
  • Buntowniczka z pustyni Alwyn Hamilton - Od koleżanki na urodziny
  • Zdrajca tronu Alwyn Hamilton - Kupione na nieprzeczytane.pl. We wrześniu zdecydowanie muszę poznać kontynuację tej cudownej Buntowniczki <3 Mam nadzieję, że spodoba mi się jeszcze bardziej!
  • Czas żniw Samantha Shannon - Od koleżanki na urodziny
  • Zakon mimów Samantha Shannon - Kupione na nieprzeczytane.pl, też jeszcze nie dałam rady zacząć. 
  • Ogień i woda Victoria Scott (nie ma na zdjęciu) - Od koleżanki na urodziny
  • Kamień i sól Victoria Scott - Kupione na nieprzeczytane.pl
  • Zaklinacz ognia Cinda Williams Chima - Egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Moondrive
  • Porwana pieśniarka Danielle L. Jensen - Od koleżanki na urodziny

Jak widzicie moje plany przedstawiają się następująco: Dziewczyna, Zdrajca i Zakon :D Oprócz tego wypożyczyłam sobie z biblioteki cykl o W.Rednej Olgi Gromyko oraz kontynuację Złego jednorożca, wiec to na pewno będę czytała :) A na urodzinki dostałam także czytnik, dlatego będę mogła poznawać kolejne tytuły! Do moich e-bookowych planów należą Dziedzictwo ognia (bo w końcu muszę się zabrać za dokończenie cyklu Sarah J. Maas), Diabolika oraz Żniwiarz :D Ambitnie i pewnie wszystkiego nie uda mi się zaliczyć, bo wiadomo, że to będzie już miesiąc szkolny, ale może część dam radę!





A co u Was? Jakie plany na nowy rok szkolny? Jak wakacje: czytelniczo czy niekoniecznie?

16 komentarzy:

  1. Też biorę udział w wyzwaniu Zmierz się z tytułami i ciężko mi idzie ;) Wiem, że na pewno nie dopasuje książek do wszystkich kategorii, bo nie mam ochoty tego robić na siłę, ale w sierpniu było słabiutko, bo mimo iż mogłam, to nie przeczytałam żadnej pasującej książki. Liczę na to, że nadrobię we wrześniu.
    "Zdrajcę tronu" też planuję przeczytać w najbliższych tygodniach. Pierwszy tom był w porządku, ale mam cichą nadzieję, że kontynuacja będzie lepsza :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem sporo książek, które wymieniłaś mam zamiar przeczytać. :D Przyznam, że naprawdę wiele książek pojawiło się u Ciebie, u mnie rzadkością jest kupowanie nowych pozycji, staram się korzystać głównie z zasobów biblioteki, a inną sprawą jest miejsce na nie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest to rzadkością, te wakacje były jakieś inne pod tym wzgledem :)

      Usuń
  3. Gratuluję wyniku :D
    No cóż, fajnie, że robisz konkurs, aczkolwiek sama średnio polecasz tego Zaklinacza, więc sama rozumiesz, że mało ludzi się zgłosi xD
    No i przede wszystkim na blogach zgłasza się o wiele mniej osób niż na przykład na fp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, robię konkurs, bo wydawnictwo wysłało mi drugi egzemplarz książki. A nie będę przecież pisała, że ksiażka jest cudowna tylko po to, żeby zgłosiło się więcej osób. Konkurs jest bo dostałam nadprogramową książkę, a recenzja jest średnio polecająca, bo przedstawia moje odczucia. Do tego jest to mój pierwszy konkurs, jaki organizuję i nie pomyślałam, że na blogu może zgłosić się mniej osób niż na fp :)

      Usuń
  4. No nie, choruję na tę "Porwaną pieśniarkę" :D Też biorę udział w wyzwaniu Oli i też idzie mi kiepsko. W sumie czytam całkiem sporo, tylko jak na złość nic nie pasuje mi pod hasła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wynik :) Moje wakacje były średnio czytelnicze. Mogło być lepiej, ale tragedii też nie ma ;) Zazdroszczę "Buntowniczki z pustyni" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez książkę "Piasek Raszida" nie mogę przebrnąć, bardzo mnie nudzi. "Kamień i sól" fajnie, że przynajmniej Tobie spodobał się drugi tom, dla mnie wypadł słabo. Co do wzięcia udziału w konkursie, to rozważam, chociaż nie biorę zwykle udziału w konkursach. Gratulacje wyników i powodzenia we wrześniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku oraz zdobyczy i życzę zaczytanego września. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Porwaną pieśniarkę polecam :) Syrenę chętnie bym przeczytała :D Pomyślę też o konkursie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytaam żadnej z Twoich ksiażek i szczerze, niezbyt mnie do nich ciągnie.
    Życzę Ci powodzenia w moim wyzwaniu, na przyszły rok spróbuję wymyślić coś łatwiejszego xd
    Ja w konkursie pasuje, niezbyt mnie do "Zaklinacza" ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją biblioteczkę w sierpniu też sporo książek zasiliło bo około.. 20 :o
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam zamiar przeczytać kilka z książek. Gratuluję osiągnięć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyniku :D
    Mam w planach przeczytanie "Syreny", ale jak na razie jakoś nie mam ochoty.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle cudownych książek <3
    U mnie też konkurs miał tyle wyświetleń, a 6 zgłoszeń. Ludzie nie lubią konkursów chyba :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia