Back to school Book TAG

czwartek, 7 września 2017


Witajcie kochani! Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i niektórzy z nas od kilku dni chodzą już do szkoły. Jak minęly Wam te pierwsze dni? Na poprawę humoru po lekcjach mam dla Was Back to school Book TAG do którego nominowała mnie Ola. Serdecznie dziękuję!



Chodzi tutaj o to, że wybieramy 10 książek, a potem losujemy z nich dane słowo (imię, rzecz), które podane jest w danej kategorii. Książki które wybrałam to:
Buntowniczka z pustyni - Alwyn Hamilton
Czas żniw - Samantha Shannon
Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas
Kamień i sól - Victoria Scott
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton
Prawdodziejka - Susan Dennard
Szklany tron - Sarah J. Maas
Zakazane życzenie - Jessica Khoury
Zaklinacz ognia - Cinda Williams Chima


1. Kolega z dormiturium - pierwsze imię, które przeczytasz.
Moim kolegą będzie Jin z Buntowniczki z pustyni. Takim kolegą to ja bym nie pogardziła, a Jin jest odważny, inteligenty i przystojny, więc może nasze koleżeństwo zamieniłoby się w coś więcej <3

2. Kolega z ławki - pierwsza osoba, która wykonuje jakąś czynność na danej stronie.
Jest to Naczelnik z Czasu żniw. Miał dużą wiedzę i lubiłam go, chociaż nie wiem czy dałby mi ściągać na sprawdzanie :D

3. Zajęcia dodatkowe z... - czas zapisać się na jakieś kółko! Znajdź na stronie coś (czynność, hobby, zwierzę) o czym wiedzę zgłębisz w tym roku szkolnym!
Zapiszę się na kółko magiczne, a wiem to dzięki Dworowi cierni i róż. Zawsze chciałam poznać tajniki magii, więc dlaczegoby nie? Obawiam się jednak, że w naszym współczesnym świecie nie byłyby to profesjonalne zajęcia!

4. Plecak na pierwszy dzień szkoły - co spakujesz do swojej torby? Pierwszą rzecz, której nazwę przeczytasz na danej stronie!
W tej kategorii z pomocą przyszła mi Ja, Diablica i przypomniała mi, żeby spakować   klucz. Myślę, że to dość dobry pomysł, bo bez klucza nie dostałabym się do szafki w szkole, a to mogłby się źle skończyć :)

5. Nauczyciel idealny - pierwsze imię, jakie znajdziesz na danej stronie.
Moim nauczycielem będzie Olivia z Kamień i sól. No cóż... To jeszcze dziesięcioletnia dziewczynka i nie jestem pewna, czy sprawdziłaby się w tej roli. 

6. Barwy szkoły - znajdź na danej stronie kolor, w którym będzie Twój mundurek!
O nieee! Zielony! Kolor pochodzi z Osobliwych i cudownych przypadków Avy Lavender. Ale ja nie lubię zielonego i wyglądam w nim nieszczególnie dobrze :/

7. Zwierzątko domowe - pierwsze zwierzę, na którego nazwę natrafisz w książce
Moim zwierzątkiem będzie lis. Zawsze chciałam mieć lisa <3 Było to niewykonalne, ale dzięki Prawdodziejce moje dziecięce marzenie się spełniło xD

8. Klasowy prymus - pierwsze imię, które znajduje się na tej stronie.
Naszą małą kujonką będzie Celaena ze Szklanego tronu. W sumie to dość szybko się uczyła i chętnie zdobywała tę wiedzę, ale jakoś nie widzę jej w roli prymusa klasowego :)
  
9. Przewodniczący klasy - pierwsze imię, które przeczytasz.
Będzie to Aladyn, który pochodzi z Zakazanego życzenia. Myślę, że odnalazłby się w roli przywódcy i dobrze ogarnął naszą klasę :) 

10. Szafka w szkole - czas się przyznać - czego zapomniałeś wziąć do domu przed wakacjami? Pierwsza rzecz, jaką znajdziesz na tej stronie!
Zaklinacz ognia przypomniał mi, że zapomniałam o książce! W sumie to nie aż tak źle, bo w wakacje bym się raczej nie uczyła, a tak mam już potrzebny materiał od razu w szkole :D 


I to by było na tyle! Jeśli chodzicie jeszcze do szkoły to napiszcie w komentarzu jak minęły Wam pierwsze dni nauki i koniecznie wykonajcie ten TAG :D 

23 komentarze:

  1. Posiadanie lisa to wcale nie jest taka niewykonalna sprawa ;P Tylko najlepiej mieć dom z ogrodem i porządny kojec: lisy strasznie śmierdzą, więc nie sądzę, byś miała ochotę trzymać go w domu. Hodowle normalnie są, chyba około 2000 płacisz za szczeniaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny book tag ;) Miec Jina w dormitorium, ciekawa sprawa :D

    Też zawsze chciałam mieć lisa, ale rodzice mi tłumaczyli cierpliwie, że śmierdzi toto niemiłosiernie, niszczy, a teraz jeszcze wiem, że jest potwornie głośne ;) Ale sentyment pozostał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zawsze chciałam mieć lisa <3 A szkoła zaczęła sie beznadziejnie i na lepsze się nie zapowiada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, że dużo osób chciało mieć kiedyś lisa :D

      Usuń
  4. Ej, jak nie lubię tagów, tak ten jest całkiem fajny :D
    Akurat aktualnie czytam "Buntowniczkę z pustyni" i potwierdzam, Jin całkiem fajny, aczkolwiek ja bym znalazła 10 innych, z którymi chętniej bym posiedziała <3 Aczkolwiek nie wiem, czy nauczyłabym się czegokolwiek na takich lekcjach xD
    Pozdrawiam ciepło! :)
    Kasia z niekulturalnie.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jin ma wielu lepszych konkurentów, ale nim też bym nie pogardziła :)

      Usuń
  5. Jin jeszcze nie znam z Buntowniczki bo dopiero zaczęłam ;D
    Zielonego też nie lubię ;D
    Alladyn <3
    Boski tag <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja miałam bloga zielonego xD
    Naczelnik na pewno by ci nie dał ściągać :D
    Ojej, mnie też ten TAG czeka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu jeszcze zniosę, ale na ubraniu... Nie bardzo xD Jescze jak jest stonowany to ok, ale taka żywa zieleń i mam w tym chodzić to nie!

      Usuń
  7. Kółko magii! Jak fajnie by było, gdyby istniało coś takiego pomiędzy matematyką, a historią. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy TAG, magia fea jest bardzo interesująca <3
    https://pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com/2017/09/tea-book-tag-monolog-z-ksiazka-w-doni.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam jeszcze żadnej z podanych książek, ale wszystkie planuję :)

    świetny blog, bardzo klimatyczny,
    pozdrawiam,
    http://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ten tag! U mnie niestety pierwsze dni szkoły to jakaś makabra. Klasa maturalna to piekło :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro tak bardzo kusi Cie do magii zapraszam do Hogwartu wkradniemy sie jak huncwoty xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia