Podsumowanie grudnia i roku 2017

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Grudzień był bardzo udanym miesiącem pod względem czytelniczym. Pewnie przyczynił się do tego też maraton świąteczny :) Co udało mi się przeczytać?



Ilość przeczytanych książek: 7

Dziewczyna z Dzielnicy cudów - A. Jadowska: Świetna książka, oryginalna, z ciekawą bohaterką. Polecam! Recenzja
Król kruków - M. Stiefvater: Ta książka nieco mnie zawiodła, bo spodziewałam się czegoś fenomenalnego, a dostałam przeciętną pozycję. Do tego irytująca główna bohaterka... Więcej w recenzji!
Pieśń jutra - S. Shannon: Genialna książka, genialna seria! Polecam wszystkim! Zaskakująca, nieprzewidywalna i wciągająca <3 Recenzja wkrótce!
Morderstwo w Boże Narodzenie - A. Christie: Bardzo polubiłam kryminały z Poirotem, trzyma w napięciu, w tajemniczej atmosferze i przede wszystkim zaskakuje! Recenzja wkrótce!
Królewska klatka - V. Aveyard: Trzecia część serii zdecydowanie podniosła poprzeczkę! O wiele lepsza, niż poprzednie. Przede wszystkim główna bohaterka zmieniła się na lepsze :) Recenzja wkrótce!
Tajemnica gwiazdkowego puddingu - A. Christie: Książka z opowiadaniami. Każde z udziałem Poirota mi się podobało, to ostatnie z panią Marply już trochę mniej ;) Ale ogólnie uważam książkę za udaną, każde opowadanie miało w sobie to "coś"! Recenzja wkrótce!
Berło - A. Maleszka: Kontynuacja mojej ukochanej serii z dzieciństwa, którą darzę ogromnym sentymentem i chętnie do niej wracam. Berło bardzo mi się spodobało, mimo, ze to książka dla dzieci, a przeczytałam je w dwie godzinki :D Recenzja wkrótce!

Liczba przeczytanych stron: 2716

Średnia liczba przeczytanych stron na dzień: 87
Najlepsza książka miesiąca: W sumie mam trochę dylemat, ale ostatecznie wygrywa chyba Pieśń jutra :)
Najgorsza książka miesiąca: Niestety, ale Król kruków. Jak mówiłam - nie było to bardzo złe, ale na tle innych ksiażek wypadło słabo :/
Ilość opublikowanych postów: 15
W tym recenzji: 3
Najpopularniejszy post: Koniec roku Book TAG + TBR na maraton




A teraz przejdźmy do PODSUMOWANIA ROKU 2017!!!
W sumie to nie mogę uwierzyć, że ubiegły rok już się skończył i mamy 2018! Z tej okazji chciałabym Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń, samych dobrych książek do czytania, sukcesów i wszystkiego co najlepsze! Niech ten rok będzie najlepszym w Waszym życiu! Jesnak wróćmy jeszcze chwile do tego ubiegłego i podsumujmy co też udało mi się w nim osiągnąć.


  
Na początek parę statystyk :) Na dzień dzisiejszy, czyli 1 stycznia 2018 udało mi się uzyskać (od początku bloga)
Liczba wyświetleń: 39 806
Liczba postów: 377
Liczba komentarzy: 3653
Liczba obserwatorów: 120.  

W roku 2017 przeczytałam 59 książek, czyli 24824 strony, a średnia liczba stron na dzień wyniosła 68. Jestem bardzo zadowolona z tego wyniku. Co prawda, myślałam, że książek będzie więcej, ale   i tak jestem szczęśliwa, bo większość z nich bardzo mi się podobała. 

  Jeżeli chodzi o wyzwania to:
Kitty's Reading Challenge: 42/50 Jestem ogólnie zadowolona z tego wyzwania. Ośmiu kategorii nie   udało mi się wypełnić, ale i tak uważam, że osiągnęłam dobry wynik :)
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 182,6/167 Ukończyłam wyzwanie! Jestem z siebie dumna! W przyszłym roku mam zamiar je kontynuować, bo wielką frajdę sprawia mi liczenie tych wszystkich centymetrów!
Abc czytania: Wariant I: 15/22 Wariant II: 13/22  Tutaj wiem, że mogłoby mi pójść lepiej, gdybym się postarała. A tak, po prostu dopasowywałam książki do literek, jeśli podpasowały... Ale cóż! I tak jestem zadowolona!
Zmierz się z tytułami: To wyzwanie jest moją porażką, ale wynika ona z tego, co w Abc... Udało   mi się zaloczyć 8/20. Nie oszukujmy się - zawaliłam. Ale wyzwanie do łatwych nie należało...

  

Zestawienie 5 najlepszych książek roku 2017! 

5. Zakazane życzenie - Jessica Khoury
Magiczna, wspaniała, tajemnicza - cudowna! Uwielbiam tę książkę!
 



4. Dwór cierni i róż Dwór mgieł i furii - Sarah J. Maas
Seria wspaniała, z niesamowitym bohaterem o imieniu Rhys <3. Cudowna historia, naprawdę polecam! Mi jeszcze została jedna część i jest to jeden z moich planów na 2018 rok!




3. Seria Czas żniw - Samatha Shannon
Trzy tomy były genialne! Paige to dziewczyna, którą naprawdę można polubić, jest odważna, zdecydowana, ale nie idealna. Seria jest naprawdę godna polecenia - na uwagę zasługuje świetny pomysł i dopracowane wykonanie!




2. Buntowniczka z pustyni Zdrajca tronu - Alwyn Hamilton
Jestem zakochana w pustynnym klimacie tych książek! Te wszystkie pustynne stworzenia, dżiny, dwór sułtana <3 Wspaniałe książki!




1. Seria Szklany tron - Sarah J. Maas
I wisienka na torcie - czyli seria, która jest naprawdę niesamowita. Pomysł <3 Wykonanie <3 Akcja <3 Bohaterowie <3 Styl <3 Genialne! Jedna z najlepszych serii jakie przeczytałam w tym roku, a może nawet w ogóle!






A jak Wasz rok 2017? Udany? Jeszcze raz wszystkiego dobrego w nowym roku!



17 komentarzy:

  1. Bardzo dobry wynik! Ja również uwielbiam Zakazane życzenie, chociaż wiele osób narzeka na tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, wspaniałe wyniki! ^_^ Oby 2018 był jeszcze lepszy... również życzę cudowności w nowym roku ^_^
    Buntowniczka z pustyni <3 <3 Nie dziwię się, że wylądowała w tym zestawieniu, toć to ŚWIETNE powieści są!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie <3
      Buntowniczka z pustyni jest rzeczywiście świetna <3 <3

      Usuń
  3. Pieść jutra - coś tu jest nie tak xD
    super wyniki :) ile postów :D
    O Szklany tron i Zakazane życzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione ;)
      To posty od początku bloga :D
      <3

      Usuń
    2. Ja wiem, to i tak sporo :P
      Wiesz, ja to napitalam poty jak głupia, więc mną np. nie ma się co sugerować, ale 377 w tyle czasu to super wynik :)

      Usuń
  4. A ja przeczytałam 61 książek, więc wynik mamy bardzo zbliżony! <3 "Króla kruków" też uważam za dość przeciętną historię, jednak paradoksalnie mam ochotę poznać kolejne tomy. "Buntowniczka z pustyni" również bardzo mi się spodobała, "Szklany tron" wypożyczyłam z biblioteki i póki co czeka on na swoją kolej, a Dwory zdecydowanie chcę poznać w tym roku. Udanego 2018!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, coś chyba jednak w tym musi być, bo ja też chcę poznać kolejne xD
      Mam nadzieję, że książki Mass Ci się spodobają!
      Dzięki i wzajemnie!

      Usuń
  5. Też uwielbiam Zakazane życzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyników!
    Widzę, że sięgasz po twórczość Agaty Christie -wybornie! To rewelacyjna autorka :)
    Pozdrawiam i życzę sukcesów w 2018 roku! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach sięgnąć kiedyś po książki, które najbardziej Ci się spodobały, bo na bieżąco nie jestem, więc żadnej jeszcze nie czytałam. :P
    Gratuluję wyników!
    Powodzenia w 2018 roku! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny czytelniczy wynik! Oh! Króla Kruków chciałam przeczytać, muszę o nim pomyśleć, ale szkoda, że nie spełnił oczekiwań w takim stopniu w jakim mógł. Dwory mi się średnio podobały, a Zakazane Życzenie czeka na swoją kolej. Jakoś nie mogę po nie sięgnąć i się wgryźć w fabułę :D Szklany Tron też na mnie czeka :D Zobaczymy, co ja o nim będę sądzić :D

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      No, Król kruków mnie nieco rozczarował :/
      Polecam Zakazane Życzenie i ST :D

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia