LBA #17

środa, 24 stycznia 2018

Za tę nominację dziękuję Alex z Fan of Books. Znów muszę przeprosić, że dopiero po tak długim czasie odpowiadam, ale nazbierało mi się trochę tych nominacji i nie starsza mi czasu na to wszystko!



1. Jeśli miałbyś/aś możliwość przeczytania książki w dowolnym miejscu na świecie, jaką książkę i miejsce byś wybrał/a? 
Wyspa Dominika - jednym z moich marzeń jest to, żeby tam pojechać. Po pierwsze ze względu na to, że nawiązuje do mojego imienia, a po drugie jest tam podobno pięknie <3 Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam wybrać. A co bym chciała tam przeczytać? Cóż, nie jest to łatwe pytanie, ale gdybym mogła zabrałabym wszystkie książki Flanagana i czytała, czytała, czytała <3

2. Wyobraź sobie, że możesz być dowolnym bohaterem książki, kto by to był? 
W sumie to bohaterowie książek często mają ciężko w życiu... Ale gdybym mogła to chciałabym być Lią z Fałszywego pocałunku. Wiem, że miała ciężko jako księżniczka i potem zresztą też, ale... Tak jakoś sobie pomyślałam xD

3. Nagle pojawia się czarodziej i zleca Ci niebezpieczną misję, jaka jest Twoja reakcja i co robisz? 
Moja reakcja następuje w takiej kolejności: zaskoczenie, ekscytacja, strach :D Ale no oczywiście poszłabym na tę misję i dałabym z siebie wszystko!

4. Dostajesz w prezencie urodzinowym szklaną kulę, która pokaże Ci przyszłość, ale możesz zadać tylko 3 pytania, jak będą one brzmiały? 
Nie mam pojęcia... Nie chciałabym znać teraz swojej przyszłości, wolę poznawać ją po kolei :D Do głowy przychodzi mi tylko jedno pytanie: czy będę szczęśliwa?

5. Kim byś był/a w magicznym świecie? 
Zawsze chciałam być elfem. Nie wiem dlaczego. Najlepiej z jakąś mocą związaną z wodą czy coś takiego :D

6. Ludziom grozi niebezpieczeństwo, możesz wybrać 5 bohaterów z książek o pomoc. Kto nimi będzie? 
Calaena ze Szklanego tronu, bo umiała dobrze walczyć, Halt ze Zwiadowców bo wymyśliłby jakąś strategię. Percy z Percy'ego Jacksona, żebyśmy mogli liczyć na pomoc bogów i herosów, Paige z Czasu żniw, bo przydałby nam się jasnowidz i może jeszcze Amani z Buntowniczki z pustyni - dobra była!

7. Masz może ulubiony mem książkowy lub około książkowy? 
Chyba nie, przeglądam czasem jakieś memy, ale nie sądzę abym miała ulubiony :P

8. Jaki jest Twój ulubiony sos do pizzy? 
Czosnkowy <3

9. Jaki jest Twój ulubiony bohater, którego wszyscy nienawidzą?
Może nie wszyscy, ale większość ludzi narzeka na Feyrę z Dworów. Nie powiedziałabym też, że jest to moja ulubiona bohaterka, ale nie widzę powodów do narzekania. Owszem, czasami popełniała błędy, ale lubiłam ją.

10. Jaką książkę ostatnio czytałeś/aś? I jakie budzi wobec Ciebie uczucia? 
Ostatnią książką jaką przeczytałam na moment robienia tego posta jest Fałszywy pocałunek. Recenzję już pewnie widzieliście, a jak nie to zapraszam. Jakie budzi we mnie uczucia? Na pewno pozytywne, bo uwielbiam tę książkę! Cudowna była <3

11. Twój ulubiony serial? 
Nie oglądam seriali :)


To by był na tyle! Dziekuję za przeczytanie posta! Nikogo nie nominuję, ale jeśli ktoś chce to myślę, że można odpowiedzieć na te pytania co ja, bo są ciekawe, a myślę, że Alex się nie obrazi :) Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Też wybrałabym Celaenę do walki z niebezpieczeństwem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytanie do kryształowej kuli - też bym takie zadała, bo jednak powie mi wystarczająco dużo, abym nie stresowała (bądź była przerażona) swoją przyszłością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że nie byłybyśmy przerażone xD

      Usuń
  3. W sumie nie głupi pomysł z tym elfem: wiecznie młody, piękny, nadzwyczaj doskonały w walce, pełen gracji....Tak, ja też bym chciała być elfem.
    Wielbiciele czosnkowych sosów łączmy się! 😂❤
    Feyra zrobiła się dla mnie znośna w 3 tomie, chociaż w 1 też była w miarę okey.
    Muszę w końcu zakupić "Fałszywy pocałunek", a potem zakochać się w nim (najprawdopodobniej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elfy są fajne :D
      Fałszywy pocałunek jest cudowny <3

      Usuń
  4. Bardzo fajny post, który przyjemnie się czytało. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szklana kula byłaby spoko, pod warunkiem, że to przyszłość, którą możesz zmieniać i kształtować xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobały mi się twoje wybory do pyt. 6, które swoją drobą jest świetne :D Choć ja nie wybrałabym Amani :D Niezbyt się z nią polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Percy,Celaena i Amni to świetny skład:D
    Elfy są słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że również chciałabym być elfem, gdybym była w magicznym świecie (albo smokiem, ale na nie się w sumie często się poluje, także to zależy od świata xD). Bo elfy zazwyczaj są długowieczne (choć to może być wadą, ale z drugiej strony ile książek można by przeczytać xD), silne, zgrabne no i parają się często jakąś magią. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoki też są cudowne <3 Ale elfy równie dobrze, mogą na nich latać, więc wszystko jest na swoim miejscu :P

      Usuń
  9. Ojejku cieszę się, że odpowiedziałaś na te pytania, które swoją drogą są bez sensowne :P. Elfy to cudowne stworzenia *.* A i oczywiście nie obrażę się, a wręcz przeciwnie będę szczęśliwa jeśli więcej osób zechce odpowiedzieć na te pytania :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia