AKCJA REAKTYWACJA: Podsumowanie roku 2018

piątek, 4 stycznia 2019

Witajcie w 2019 roku! Przede wszystkim chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia. By ten rok okazał się dla Was najlepszy na świecie, byście przeczytali masę cudownych książek i mieli na to dużo czasu, byście pamiętali, że nie najważniejsze jest to ile książek przeczytacie, ile recenzji napiszecie, tylko to, żeby czerpać z tego radość - bo o to tutaj chodzi!, życzę Wam byście spełniali swoje marzenia, realizowali się w swoich pasjach, osiągali same sukcesy w szkole, pracy i w życiu i ogólnie wszystkiego, wszystkiego najlepszego!

Wracam do Was po tej długiej grudniowej przerwie... Obiecałam, że wrócę i teraz wracam z nowymi siłami do pracy nad blogiem! Co działo się u mnie gdy do Was nie pisałam? Przede wszystkim odpoczęłam. Byłam już zmęczona ciągłymi myślami "muszę coś napisać, muszę coś przeczytać, nie wyrobię się z recenzją, od tygodnia nie ma posta", a w grudniu rzeczywiście odpuściłam i myślę, że była to dobra decyzja. Nie przeczytałam jednak ani jednej książki - jakoś tak wyszło :P Jednak wcale nie uważam tego za życiową tragedię - nie miałam ochoty to nie czytałam, miałam to czytałam i było mi z tym o wiele lepiej niż z czytaniem "na czas". Mam nadzieję, że dzięki temu, będę teraz miała więcej ochoty na czytanie. W listopadzie (bo podsumowania tego miesiąca też nie było) przeczytałam sporo, bo aż 7 książek i byłam z tego bardzo dumna! W najbliższym czasie planuję też zmienić wygląd i grafikę na nagłówku bloga - dalej mi się podoba, ale potrzebuję zmiany. Mam nadzieję, że uda mi się teraz wrócić do regularnych postów, co 3 dni :)

Przejdźmy teraz do podsumowania samego roku 2018!




Rok 2018 zaczęłam z przytupem. W styczniu i lutym bardzo dużo czytałam, dużo postów publikowałam. Później zaczęło się już robić jakoś coraz mniej czasu na te książki, moje miesięczne wyniki były coraz mniejsze, a skończyło się... sami wiecie jak :P Mimo wszystko uważam ten rok za udany! :D


PODSUMOWANIE KSIĄŻKOWE
Przeczytałam 57 książek (czyli o 2 książki mniej niż w poprzednim roku), co daje mniej więcej 4,8 książki na miesiąc, w tym 20 książek polskich autorów.
Wszystkich przeczytanych stron było 22 408, czyli 61 stron na dzień.

PODSUMOWANIE BLOGOWE
Opublikowałam 87 postów (łącznie jest ich 461), w tym 51 recenzji.
Bloga obserwuje teraz 149 osób (Niedługo 150! Kocham Was <3), czyli w ciągu tego roku bloga zaobserwowało 29 osób.
Łączna liczba wyświetleń to 56 232, czyli w tym roku przybyło ich 16 426.


PODSUMOWANIE WYZWAŃ
Mam wrażenie, że w tym roku wyzwania strasznie mnie przytłoczyły, dlatego w tym roku planuję wziąć udział tylko w jednym, a mianowicie w Przeczytam tyle, ile mam wzrostu. Bardzo lubię to wyzwanie i liczenie, sprawdzanie, zapisywanie tych wszystkich centymetrów :D Tego wyzwania w tym roku nie dałam rady wypełnić, więc tym bardziej mam wyzwanie na 2019 rok. 

ABC czytania: 
Wariant II (autorski): 14/22
Wariant III (fantastyczny): 13/22

Kitty's Reading Challenge: 39/50

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 158,3/168



Moim postanowieniem na początku roku 2018 było przeczytanie 100 książek - cóż, jak widzicie, nie bardzo się to udało :P


A co planuję na rok 2019...?
Przede wszystkim czytać i blogować dla przyjemności, bez przymusu. Chcę, żeby przede wszystkim sprawiało mi to radość! Nie wiem jak będzie z czasem, mam nadzieję, że znajdę go jak najwięcej! :)




Jest jeszcze jedna ważna sprawa, którą chciałabym tutaj poruszyć. 

*owacje*

30 grudnia mój blog obchodził swoje 4 urodziny! 
Nie mogę uwierzyć, że jestem już tutaj cztery lata - toż to szmat czasu! Mimo ciężkich chwil zniechęcenia nadal czerpię z tego wielką radość i mam nadzieję, że będę mogła jeszcze tutaj długo, długo z Wami być :D Jeszcze nie zdecydowałam co zrobić z faktem tej rocznicy, myślę jednak, że szykuję się jakieś małe rozdanie z tej okazji :)




A Wy jak spędziliście ten rok? Zaliczacie go do udanych? Jakieś postanowienia na 2019? :)


8 komentarzy:

  1. Gratuluję czterech lat blogowania i oby przed Tobą było co najmniej drugie tyle! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, już druga osoba planuje zmianę szaty graficznej! :O Mnie się tak bardzo nie chce tego ruszać, że choć mam pewien "błąd" w szacie od momentu jej zmienienia to zawsze odkładam na później naprawienie tego - czyli na nigdy! :D
    Moje postanowienie na 2019, to brak postanowień. xD
    A tak serio to planuję raczej po prostu zmieniać złe nawyki, czyli tak wewnętrznie bardziej. :P
    No i gratuluje wytrwałości, ja to dopiero nowicjusz przy tych Twoich czterech latkach i udanego roku 2019! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmianą szaty graficznej chciałam się zająć podczas tej przerwy w grudniu, ale w końcu nie miałam jakoś ochoty ani czasu, ale i tak to planuję, bo mam już pewien pomysł i nie mogę się doczekać, aż go zrealizuję :D
      Też życzę udanego 2019! :)

      Usuń
  3. I ja również totalnie zrezygnowałam w tym roku z wyzwań, zostawiając sobie jedynie to wzrostowe bo jest najfajniejsze :) Książek przeczytałyśmy praktycznie tyle samo- u mnie jest ich 56 :D Udanego czytelniczo i prywatnie roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I imię to samo, i wyzwanie to samo, i liczba książek (prawie ;D) taka sama! :D Normalnie bliźniaczki :P
      Udanego 2019!

      Usuń
  4. Czasem przerwy są potrzebne! Cieszę się, że zregenerowałaś siły! ^_^ Mam nadzieję, że będziesz znajdywać samą przyjemność w blogowaniu :D Ja, na przykład, dlatego nie współpracuję z żadnymi wydawnictwami - lubię blogowanie wtedy, kiedy mam czas i ochotę, to samo z czytaniem książek. Pisanie dla wydawnictw trochę by mnie w tym kontekście ograniczało ^_^
    Wiesz co, tak wspomniałaś o tej zmianie szaty graficznej i aż mnie zastanowiło, czy ja może nie chcę czegoś zmienić u siebie... Może znowu uda mi się wybłagać u przyjaciółki, by machnęła mi jakieś fajne logo haha :D
    Gratuluję czwartych urodzin bloga!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia