Poczuj lato Book TAG

piątek, 13 lipca 2018

Cześć! Dzisiaj mam dla Was wakacyjno-letni TAG, który znalazłam na blogu Kulturalna szafa (grafika również pochodzi z tego bloga). Wakacje trwają już pełną parą, mam nadzieję, że wypoczywacie z książką albo zwiedzacie jakieś ciekawe miejsca i świetnie się bawicie :D 

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.
Chciałabym w te wakacje wreszcie przeczytać kontynuację Złotowidzącej, do której przymierzam się już od dłuższego czasu i ta książka codziennie patrzy na mnie z półki z wyrzutem :D

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender mają niebieską okładkę, na której jest złote (co można podciągnąć pod żółty :D) pióro. Bardzo mi się ta okładka podoba, tak jak książka <3

3. Twój plażowy must have.
Hmm, myślę, ż
e to jakaś książka Gaimana w tych cudownych okładkach. Już od tak dawna na nie poluję i jest to zdecydowanie mój must have, plażowy, czy też nie :D

4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.
Może Marzyciel, przez tego pięknego motyla? Motyle zdecydowanie kojarzą mi się z wakacjami :)

5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.
Od razu pomyślałam o Niepowszednich! To taka ciepła i rodzinna książka, która wywołuje bardzo dużo uśmiechu. Muszę się zabrać za kolejne części!

6. Książka, przez którą wylałeś morze łez.
Może nie było to morze łez, ale zdecydowanie wzruszyłam się i prawie się popłakałam na końcówce Duchów rebelii. Jakie to było smutne i cudowne jednocześnie <3

7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć.
Trudne pytanie... Powiedzmy, że chciałabym uczestniczyć w tych królewskich przyjęciach organizowanych w Rywalkach. Te suknie, te jedzenie, o tak :D

8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.
Kurczę, naprawdę nie wiem o jakiej książce tu powiedzieć, bo nie wiem czy słowo "łatwa" powinnam interpretować pozytywnie czy negatywnie. Może będzie tutaj pasować Magiczne Drzewo Andrzeja Maleszki? To moja ukochana seria z dzieciństwa, którą teraz czytam bratu :) To prosta i łatwa historia, którą dzieci z łatwością zrozumieją i będą się przy niej doskonale bawić. 

9. Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.
Myślę, że to książka Bez względu na cenę Josepha Fadelle. To trudna tematyka, religijna opowieść o muzułmaninie nawróconym na chrześcijaństwo. Myślę, że z każdą kolejną stroną powoli dojrzewałam wraz z bohaterem. 


To by było na tyle! Dajcie znać, jak spędzacie wakacje! :D



6 komentarzy:

  1. Uczestniczenie w przyjęciach z "Rywalek" na pewno byłoby ciekawe! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, nie znam żadnej z tych książek, jedynie twórczość Gaimana... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O raju, jak ja dawno temu czytałam "Magiczne drzewo". Aż się teraz staro poczułam :O
    xoxo
    L. (https://slowotok-laury.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się ten motyl jednak bardziej kojarzy z czymś mistycznym, takim sennym, niż z wakacjami. :D Choć gdyby był kolorowy pewnie inaczej bym go odebrała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę w końcu zabrać się za "Duchy rebelii". Jakoś ciągle odkładam jej lekturę na później. Ciekawi mnie ten wspomniany przez Ciebie finał. Lubię takie słodko gorzkie zakończenia.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Marzyciel" ma cudowną okładkę. <3 Ja w wakacje czytam i oglądam seriale. :D
    Pozdrawiam, Alice

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia