Podsumowanie czerwca

sobota, 30 czerwca 2018



Czerwiec był dla mnie bardzo miłym miesiącem. W szkole już było luźno, a od tygodnia mam już wakacje. Udało mi się ukończyć 2 klasę gimnazjum z bardzo dobrą średnią, bo 5,73 (a co, pochwalę się! :D). Nie udało mi się przeczytać rekordowej liczby książek, bo podobnie jak zwykle jest to liczba 6 przeczytanych pozycji. Nie jest to najlepszy wynik, ale i tak jestem zadowolona, bo książki były dość grube :) I w czerwcu są czereśnie - moja wielka miłość <3 


Ilość przeczytanych książek: 6
Zabójczyni - Sarah J. Maas: Jeżeli ktoś lubi Szklany tron to naprawdę bardzo polecam zapoznać się z tymi nowelkami. Są to naprawdę ciekawe historie z życia Celaeny jako zabójczyni :) Recenzja

Tancerze burzy - Jay Kristoff: Bardzo spodobała mi się ta książka! Nigdy nie ciągnęło mnie do japońskich klimatów, ale tutaj Japonia mnie wprost zauroczyła. Uwielbiam <3 Recenzja.

Duchy rebelii - Alwyn Hamilton: Oczywiście genialna książka! Wiecie, że uwielbiam tę trylogię przede wszystkim za pustynny klimat, ale ona po prostu sama w sobie jest cudowna <3 Recenzja

Pojedynek - Andrzej Maleszka: Kolejna część Magicznego Drzewa przeczytana bratu! Naprawdę polecam, jeśli macie młodsze rodzeństwo. Do tego wspólne czytanie to świetna zabawa! Dawna recenzja.

Bratobójca - Jay Kristoff: Niestety kontynuacja Wojny lotosowej mnie troszeczkę rozczarowała. Przez połowę książki nic się nie działo, druga połowa była już o wiele lepsza, a ostatnie 100 stron wręcz cudowne. Mam nadzieję, że trzecia część będzie już trzymała poziom od samego początku. Recenzja.

Przeklęci Święci - Maggie Stiefvater: Bardzo spodobała mi się ta książka. Zdecydowanie pomysł jest oryginalny i to wyróżnia tę powieść na tle innych. Dodatkowo wspaniale pod względem psychologicznym zbudowani bohaterowie. Cieszę się, że dałam szansę tej autorce :) Polecam! Recenzja.


Liczba przeczytanych stron: 2 845
Średnia liczba przeczytanych stron na dzień: 95
Najlepsza książka miesiąca: Zabójczyni/Tancerze burzy/Duchy rebelii
Najgorsza książka miesiąca: -
Ilość opublikowanych postów: 10
W tym recenzji: 6
Najpopularniejszy post: Recenzja Zabójczyni



Wyzwania to oczywiście porażka, ale cóż... Jakoś się staram je powoli wypełniać :)

PODSUMOWANIE WYZWAŃ 
Kitty's Reading Challenge: +3 (31/50)
Abc czytania: Wariant autorski: 0 (10/22)   Wariant fantastyczny: +1 (11/22)
Przeczytam tyle ile mam wzrostu: +16 cm (100,1/168 cm)
Więcej informacji o wyzwaniach TUTAJ


A co w lipcu? Jak to czytacie to jestem właśnie na kolonii, więc prawdopodobnie do połowy lipca nie będę się za bardzo udzielała na Waszych blogach i w mediach społecznościowych. Tutaj posty będą się pojawiać, ale od razu mówię, że będą to posty okołoksiążkowe - nie mam materiałów na recenzje :/. Postarałam się jakoś zaprogramować wpisy na fanpage'a i mam nadzieję, że to wyszło oraz zgrałam sobie aplikację do planowania postów na Instagramie - podobno wystarczy jedno kliknięcie i się publikuje, dlatego mam nadzieję, że mimo wyjazdu uda mi się wrzucać tam zdjęcia ;) 
Co do książek: Mam nadzieję, że w lipcu uda mi się przeczytać Triskel, Przepowiednię Reinkaanyiuki i Głoszącą kres, bo są to egzemplarze recenzenckie, a i tak trochę się z nimi spóźnię przez wyjazd :/ 


Jak Wam miną czerwiec? Życzę wszystkim zdrowych, słonecznych i zaczytanych wakacji!

11 komentarzy:

  1. No, popatrz. Tak dobrze piszesz, że do tej pory byłam przekonana, że jesteś starsza :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że było to dla ciebie bardzo owocny miesiąc, ja niestety ale aż takiego nie miałam. Wydaje mi się, że jak bym się przyłożyła to bym pewnie tyle przeczytała i zrobiła na blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2018/06/mirror-mirror-cara-delevingne-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia w następnym miesiącu :)

      Usuń
  3. Świetny wynik :D U mnie już od kilku miesięcy panuje... bardzo duży spadek czytelnictwa, ale mimo wszystko mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić w wakacje (chociaż przez 6 tygodni mam praktyki xD).
    Życzę owocnego lipca i świetnie spędzonego czasu na koloniach! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo zaciekawiona szczególnie pozycją "Przeklęci święci" po twojej recenzji, ale mam jeszcze pytanko. Prowadzę, w miarę regularnie, bookstagrama, ale są chwile kiedy tych postów nie chce mi się zamieszczać, a są takie, kiedy mam natchnienie. Jak nazywa się aplikacja do planowania wstawiania postów? To bardzo ułatwiłoby mi pracę. Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystam z Planoly, ale działa to na podobnej zasadzie co Later :) Możesz sobie wybróbować obie!

      Usuń
  5. mój Boże, jaka średnia... no ale gratuluję, podziw! :O
    udanych kolonii ! :)
    zazdroszczę możliwości przeczytania przeklętych świętych, chciałabym te ksiazke poznać żeby porównać z drżeniem tej autorki które w moich oczach wypadło beznadziejnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję książkowych osiągnięć! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby tak dalej! :) I gratuluję wysokiej średniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie :) Buntowniczka i Tancerze burzy czekają i na mnie, mam nadzieję, że poznam je w tym miesiącu. Już nie mogę się doczekać :)

    Pozdrawiam,
    Ewelina z Gry w Bibliotece

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia