Alfabet Book TAG

piątek, 15 czerwca 2018

Dzisiaj odpowiadam na bardzo spóźnioną nominację od Jellyfish. Dziękuję serdecznie! <3 
Grafikę zapożyczyłam od Literkowy melonik :)




A: Autor, którego książek czytałam najwięcej
Myślę, że będzie to albo Flanagan albo Musierowicz... Hmm, policzmy. Części Jeżycjady czytałam 22, natomiast Zwiadowcy to 12 ksiąg + 2 Wczesne lata i jeszcze 7 części Drużyny to jeśli dobrze liczę wychodzi 21! Czyli z niewielką przewagą wygrywa Musierowicz! :D 

B: Bardzo dobra druga część
Ja mam nawet sporo takich przykładów, ale ograniczę się do dwóch ;) Bardzo dobra druga część to Zdrajca tronu, bo Buntowniczka była świetna, ale Zdrajca był o wiele lepszy! Kolejnym przykładem jest Zakon mimów - drugi tom Czasu żniw, a sytuacja jest bardzo podobna co wcześniej - dopiero w drugiej części autorka pokazała co naprawdę potrafi i była ona niesamowita <3

C: Czytam teraz
Aktualnie czytam Bratobójcę i za bardzo mi to nie idzie :( Ta książka niestety nie jest bardzo dobrą drugą częścią i narzekam na mnogość nowych, nieciekawych bohaterów, nudę i długie opisy... Ale mam nadzieję, że jeszcze się naprawi, bo pierwszy tom był taki wspaniały!!! 

D: Do picia wybieram
Jeśli chodzi o napoje gorące to herbatę owocową lub czekoladę na gorąco (moja miłość jak jestem na nartach <3). Natomiast z napojów zimnych jestem fanką soku pomarańczowego, ale na co dzień piję bardzo dużo czystej, niegazowanej wody. 

E: E-book czy książka papierowa
Lubię e-booki, a odkąd mam czytnik polubiłam się z nimi jeszcze bardziej, ale mimo wszystko wybieram tradycyjną, papierową książkę, którą można postawić na półce i tam pięknie wygląda. 

F: Fikcyjny bohater, z którym mogłabyś chodzić do liceum
Pomyślmy... Właśnie stwierdziłam, że nie czytałam zbyt wiele książek, w których główna bohaterka chodziłaby do liceum, a jednocześnie bym ją lubiła xD Ale jedyne co mi przychodzi do głowy to Liv Silver z trylogii Kerstin Gier. Była spoko, chociaż czasem mnie irytowała ;)

G: Git, że dałam tej książce szansę
Wiecie, albo nie, że pierwszą książką Maggie Stiefvater, którą miałam okazję przeczytać był Król kruków i mocno się na nim zawiodłam. Jednak dałam jeszcze szansę książkom tej autorki i zdecydowanie git, że to zrobiłam, bo Wyścig śmierci był ciekawą lekturą i miło tę pozycję wspominam. 

H: Historia ukryta, czyli książka, która powinna być bardziej popularna
To ja powiem o książkach Marie Lu. Jej trylogia Legenda była naprawdę świetna i aż dziwne, że tak niewiele osób o niej wie. Lubię także Malfetto, ale nie czytałam jeszcze trzeciego tomu. Miałam to kiedyś zrobić i jak zwykle jeszcze się nie udało...

I: Istotny moment w Twoim czytelniczym życiu
Myślę, że zdecydowanie będzie to założenie bloga. Wtedy zaczęłam czytać bardzo dużo książek, a pisanie ich recenzji tak mi się spodobało, że... jestem teraz tutaj, gdzie jestem :D

J: Już skończyłam, czyli książka, którą ostatnio przeczytałam
Są to Duchy rebelii (recenzja wkrótce). Wiecie, że kocham tę trylogię, a trzecia część była wspaniała! Pod koniec nawet się troszkę wzruszyłam. Uwielbiam! <3

K: Książki, których nie chcę czytać
Nie chcę czytać wszelkiej maści romansów i książek o tematyce erotycznej. Może zbyt ogólnie, ale to zdecydowanie książki, których nie zamierzam czytać. 

L: Ludzie, jaką długą książkę przeczytałam!
Ostatnio taką wielką cegiełką była wspaniała Wieża świtu! Tyle stron, a zleciało w mgnieniu oka :D

M: Miałam kaca książkowego przez...
Nie wiem czy kiedykolwiek miałam kaca książkowego. Jasne, przeżywam książki i wszystkie historie, które wywierają duże emocje, ale bez przesady :D

N: Na półce mam tyle książek:
Z tego co policzyłam aktualnie są tam 72 książki, ale jeszcze mam Jeżycjadę, tylko nie w swoim pokoju :D

O: Odświeżam tę lekturę raz po raz
U mnie to będą książki dla dzieci, czyli seria Magiczne Drzewo! Czytałam ją już parokrotnie, a teraz odświeżam sobie tę lekturę czytając je bratu :)

P: Poczytam w tym miejscu
Najlepsze jest łóżko - bo najwygodniejsze. A jak jest ładna pogoda to huśtawka na balkonie :D

Q: Kwestia, która zapadła mi w pamięci – ulubiony cytat
Jedziecie sobie na nagłówek bloga i macie :D

R: Raczej nie powinnam była tego czytać
Mam sporo książek, których nie powinnam była czytać, bo zwyczajnie straciłam na nie czas. Heaven, Królestwo łabędzi, Niezgodna...

S: Seria, którą zaczęłam i chcę skończyć
Odkąd kupiłam na Targach trylogię Niepowszedni bardzo chcę się zabrać za dwie kolejne części, ale ciągle nie ma czasu :P

T: Trzy ulubione książki
Nie wybiorę :P Ewentualnie dam radę serie: Zwiadowcy, Szklany tron, Dary Anioła <3 <3 <3 

U: Uwielbiam i nie żałuję
Uwielbiam książki Sarah J. Maas i wiem, że wiele osób ich bardzo nie lubi, ja po prostu kocham! I zdecydowanie nie żałuję. 

V: (V)Wielce się cieszę, że już niedługo! Premiera na którą czekam
Trzynasta część Zwiadowców! I Flanagan wyrówna się z Musierowicz :D

W: Weź coś zrób z tymi nawykami
Chciałabym zaznaczać cytaty karteczkami, ale nie mam do tego głowy xD Jakichś złych nawyków chyba nie mam...

X: Postaw iksa, 27 książka na półce
Kolejne liczenie? xD Wypadło na króciutką książeczkę pt. Słoneczko. Ale wspomnienia! Czytałam to tak dawno i była to pierwsza książka przy której płakałam... <3 

Y: Yupi! Kupiłam kolejną książkę
Ostatnio kupowałam książki na Targach i była to już wspomniana trylogia Niepowszedni, Duchy rebelii oraz Toń <3

Z: Zamiast spać, czytałam
Moją Lady Jane :D A jakoś tak spać mi się nie chciało, a książka była ciekawa to czytałam :D



Mam nadzieję, że Wam się podobało! Nominuję wszystkich, których imiona zaczynają się na pierwsze trzy litery alfabetu: A, B albo C oraz wszystkich innych chętnych :D

11 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wolę ebooki, ale papierowe książki uwielbian kolekcjonować, więc najlepiej jak mam obie wersje danego tytułu :D Co do ostatnio kupionej książki, to takową zakupiła. W grudniu na Gwiazdkę dla przyjaciółki :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jednak ograniczam się do jednej wersji danego tytułu ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam "Malfetto" ani "Legendy", ale skoro mówisz, że książki te powinny być bardziej popularne to znaczy, że mają coś w sobie i ja z pewnością się nimi zainteresuję.

    Czekam na recenzję "Duchów rebelii", bo jestem ciekawa, jak trzeci tom wypada w porównaniu z dwoma pierwszymi.

    "Szklany tron" i "Dary Anioła" to zdecydowanie świetne serie! ♥ Muszę jeszcze zabrać się za "Zwiadowców".

    Pozdrawiam ! ♥

    bookmania46.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie powinny być bardziej popularne!
      A Duchy rebelii są cudowne <3
      Zwiadowców bardzo polecam ;)

      Usuń
  3. "Bratobójca" również mi się nie podobał :/ Dla mnie ta książka była trochę o niczym. Dużo zapychających wątków nic nie wnoszących do fabuły. Szkoda, że wyszło tak słabo. Teraz nie wiem czy czytać ostatni tom, ale z drugiej strony trochę szkoda przerywać przed finałem.
    "Wieża świtu" jeszcze przede mną, ale nie powiem, żeby mnie do niej wyjątkowo ciągnęło. Na razie czekam, może za jakiś czas przyjdzie mi na nią ochota :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam Bratobójcę i w sumie podobało mi się jedynie ostatnie 150/200 stron, bo wreszcie coś się działo. Ja na pewno będę kontunuować, bo jestem bardzo ciekawa dalszych losów bohaterów i liczę na to, że już nie będzie tych nudnych wątków.
      Ja tam uwielbiam całą serię, więc bardzo mnie ciągnęło do Wieży świtu!

      Usuń
  4. Ja zdecydowanie za Buntowniczką nie przepadam, główna bohaterka była tak głupia i irytująca, że nie dało się tego normalnie czytać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sięgnęłam po trylogię "Legenda" i powiem, że nastawiałam się na coś więcej, a okazała się dość przeciętna. ;)
    Ohoho, widzę, że bardzo spodobały Ci się "Dary Anioła", zamierzam sięgnąć po nie w tym roku, mam nadzieję, że i mnie przypadną do gustu. :D
    I dodam jeszcze, że bardzo mi miło, że spodobała Ci się moja grafika! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam się bardzo spodobała.
      A Dary anioła są genialne! Czytaj! <3
      Mam nadzieję, że nie masz mi za złe, że sobie pożyczyłam? :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że nie, a nawet bardzo mi miło, że mój czas nie poszedł na marne! :P

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia