Walentynkowy Book TAG

środa, 14 lutego 2018

Przesyłam Wam ogrom miłości i dobrej energii z okazji Walentynek! Z tej okazji zrobiłam TAG, który znalazłam w internecie i bardzo mi się spodobał. Nie wiem czy w moim przypadku jego wykonanie okaże się sukcesem, bo jak wiecie nie czytam zbyt wielu romansów, ale praktycznie większość książek ma w sobie wątek miłosny, więc może mi się uda :D




POMYŚL O KSIĄŻKOWEJ PARZE ...


1) którą chciałeś/aś zeswatać przez cały czas podczas czytania.
Długo myślałam nad tą kategorią i w końcu stwierdziłam, że idealnym przykładem jest Laurel i Tamani ze Skrzydeł Laurel. Od samego początku chciałam, żeby byli razem, a Dawid niemiłosiernie mnie wkurzał. Jednak czy moje zeswatanie się powiodło to Wam nie zdradzę, aby nie zaspoilerować :D

2) którą złączyła nieszczęśliwa miłość.
Nie wiem czy się liczy, ale może Aelin i Rowan ze Szklanego tronu? W końcu ich początkowa przyjaźń, a potem miłość, każdemu z nich przywróciła nadzieję i siłę, bo wcześniej byli na skraju załamania...

3) która nigdy ze sobą nie była, ale bardzo tego chciałeś/aś.
Ech, to chyba jednak nie są pytania dla mnie... :D Nie wiem, nic nie wymyślę :P


4) której bardzo nienawidziłeś/aś - do tego stopnia, że chciałeś, by przestała istnieć.
Może nie to, że nienawidziłam, ale nie lubię pary Mare i Cala z Czerwonej królowej. Dla mnie oni zupełnie do siebie nie pasują i chętnie pozbyłabym się tego wątku miłosnego z tej serii.

5) którą uwielbiasz.
Może powiedzmy, że Jace i Clary? Ja wiem, że to jest jeden z najbardziej przewidywanych wątków miłosnych, ale Jace usprawiedliwia wszystko <3 <3 <3




POMYŚL O KSIĄŻCE  (NIEKONIECZNIE ROMANTYCZNEJ)


1) której czytanie sprawiło, że czułeś/aś rozpływające się po Tobie ciepło.
Tego typu kategorie zawsze kojarzą mi się z Niepowszednimi! To taka ciepła, rodzinna książka!

2) której wątek miłosny bardziej cię przeraził niż rozczulił.
Tutaj też nie mam za bardzo pomysłu, ale może Romeo i Julia? Przerażające jest to, jak miłość tej dwójki doprowadziła do tragedii i co ludzie są w stanie zrobić, gdy kogoś kochają... Osobiście nie lubię tej książki, ale do tej kategorii mi pasuje. 

3) z wyraźnym wątkiem miłosnym, który bardzo cię wzruszył.
Coraz bardziej zaczynam się przekonywać, że to nie jest TAG dla mnie xD Ale, pomyślmy... Już wiem! Nie jestem pewna, czy to nie jest nadinterpretacja kategorii, ale według mnie wydarzenia z ostatniej części Zwiadowców sprawiają, że wątek miłosny Willa i Alyss staje się bardzo wzruszający...

4) której historia wydała się dla ciebie bardziej dziwna i nieprawdopodobna i głupia, niż romantyczna.
Ogólnie to ja lubię Trylogię czasu, ale wątek miłosny w tej książce jest zdecydowanie niewypałem. Bohaterowie zakochują się w sobie w błyskawicznym tempie, zresztą, oni niby się nienawidzą, ale nagle okazuje się, że się całują... Bardzo przewidywalne i nierealne :/

5) której wątek miłosny był według ciebie idealny.
Moja nowa miłość, jeśli chodzi o wątki romantyczne to, uwaga, trójkąt miłosny! Nigdy nie spodziewałam się, że do tego dojdzie, ale uwielbiam ten wątek w Fałszywym pocałunku. Lia, Kaden i Rafe dają czadu! Ja najbardziej uwielbiam oczywiście Rafe'a, kto czytał, może się domyślać dlaczego :P 




Uff, udało się! Jak dla mnie, praktycznie nieczytającej romansów, pytania były naprawdę trudne, ale jakoś sobie poradziłam :D 
Życzę powodzenia nominowanym dziewczynom!

13 komentarzy:

  1. Świetny tag w twoim wykonaniu. Co prawda nie wszystkie pary lub książki kojarzę, ale przy niektórych odpowiedziach i tak się uśmiałam.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej z tej książek chyba, że w kwestii Jace chodzi o tego z Darów Anioła (które swoją drogą były czadową serią) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag :D Dosyć oryginalny, bo mimo, że w sieci krąży masa tagów to z takimi kategoriami jeszcze chyba nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, spodobał mi się, bo też nigdy takiego nie widziałam :P

      Usuń
  4. Ten przecinek na początku każdego pytania wygląda źle xD Ja w sumie na tyle słabo przywiązuje się do historii i bohaterów, że pewnie wypełniałabym ten tag bardzo na siłę. Ale ciepłe historie są cudne <3 Mi przy "Grobowcach Atuanu" było baardzo milusio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że przypominasz, miałam pousuwać te przecinki, ale jakoś zapomniałam :P
      No to ja jednak bardzo się przywiązuję do historii i bohaterów xD

      Usuń
  5. Też uwielbiam Fałszywy pocałunek! :D A Romea i Julii zbytnio nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Trylogię czasu" mam w planach i już chyba gdzieś słyszałam, że wątek romantyczny, który można w niej znaleźć za dobry nie jest, ale jak to mówią od nienawiści do miłości jeden krok. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama Trylogia jest świetna, ale wątek romantyczny niezbyt wyszedł xD

      Usuń
  7. Kiedyś to zrobię :*
    Zwiadowcy, Niepowszedni <3
    Cal i Mare? Serio? Ja już i tak mam problem z zaczęciem Szklanego miecza, a tu taki cios...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia