Mid-Year Day Freak Out BOOK TAG

wtorek, 26 lipca 2016

Ten tag znalazłam gdzieś niedawno na jakimś z blogów i spodobał mi się, więc postanowiłam go zrobić.
 Minęła już pierwsza połowa roku 2016 więc jest to dobra okazja :D Nikogo nie nominuję, ale jeżeli spodoba wam się ten tag to zróbcie go u siebie! Wlurza mnie tylko to, że nie zmienił mi się kolor czcionki, ale pomińmy to. 

PS.: Jadę teraz pewnie do Chorwacji i nie będzie mnie do 4 sierpnia, więc wybaczcie małą aktywność na waszych blogach, ale na moim blogu będą posty które właśnie usiłuję wszystkie napisać.


1. Najlepsza książka, jaką do tej pory przeczytałaś w 2016
Wacham się nad Miastem kości, a Ja, diablicą. Ale chyba wybieram cykl o Wiktorii Biankowskiej. Co prawda przeczytałam tylko dwa tomy, ale mam nadzieję, że uda mi się przeczytać trzeci, bo ta seria tak mnie zachwyciła!!!!! 

2. Najlepsza kontynuacja, jaką przeczytałaś do tej pory w 2016

Przeczytałam sporo kontynuacji, ale przeczytałam ostatnio kontynuację serii, którą rozpocząłam jeszcze w 2015 roku, a jest to 6 tom Drużyny - Nieznany ląd. Światna seria, świetna książka, świetni bohaterowie, świetny styl i świetne przygody. Polecam!!!

3. Książka, która niedawno została wydana i którą bardzo chcesz przeczytać
Nie wiem czy to niedawno, jeżeli została wydana w lutym 2016, ale bardzo chciałabym przeczytać Szeptuchę Katarzyny Bereniki Miszczuk.

4. Premiera w drugiej połowie 2016, na którą najbardziej wyczekujesz
Jakoś nie mam takiej książki, której bardzo wyczekuję. 

5. Największe rozczarowanie
Chyba Więzień labiryntu. Wszyscy tak polecali, a to było takie marne.

6. Największa niespodzianka
Miałam na samym początku (jak jeszcze nie przeczytałam książki) mieszane uczucia co do Czerwonej królowej. Jedni polecali, mówili, że to najlepsza książka na świecie, a inni mówili, że jest beznadziejna. Pamiętam jednak, że np. przy Niezgodnej też ludzie mówili, że świetna, a mi się kompletnie nie.


spodobała. Miała potencjał, lecz niewykorzystany. Wracając do Czerwonej królowej - okazała się być 

naprawdę ciekawą pozycją, może nie wspaniałą, ale na pewno interesującą.

7. Najlepszy nowy autor (który dopiero zdebiutował lub którego dopiero poznałaś)
Dużo autorów dopiero poznałam, ale kto był najlepszy? Nie potrafię zdecydować, ale postawię tutaj na Cassandrę Clare.

8. Najnowszy fikcyjny crush
Jeżeli chodzi o pierwszą połąwę 2016 to nawet sporo ich przybyło, ale najnowszy był chyba... (chwila muszę sprawdzić)... Beleth z Trylogii o Wiktorii Biankowskiej. Kocham go!!!

9. Postać, którą ostatnio polubiłaś

Może wspomnę o Proroctwie sióstr. Polubiłam bardzo główną bohaterkę Lię. Wspaniała dziewczyna!

10. Książka, którą zmusiła cię do płaczu

Nie przypominam sobie takiej książki.

11. Książka, dzięki której poczułaś się szczęśliwa

Nie zdajecie sobie sprawy jak skakałam z radości, gdy wróciłam z obozu, a na moim biurku w pokoju leżała 6 część Drużyny (wypożyczona z biblioteki, ale moja mama ją jakby zamówiła i dostałam ją jako pierwsza spośród wszystkich). Skakałam z radości, przytuliłam się do niej i.... Zgadnijcie? Zaczęłam czytać.

12. Najpiękniejsza książka, jaką w tym roku zdobyłaś
Żelazna córka jest tak pięknie wydana. Po prostu cudo! 

13. Jaką książkę musisz przeczytać przed końcem 2016?

Na pewno trzecią część Trylogii o Wiktorii Biankowskiej - Ja, potępiona.



14. Największe blogowe/booktubowe/bookstagramowe odkrycie tego roku
Bardzo spodobał mi się blog Osobisty ósmy książyc, autorstwa Ameruji (tak to się odmienia?). Pozdrawiam cię serdecznie kochana i zapraszam wszystkich na jej bloga :D 

10 komentarzy:

  1. "Ja, Diablica" - kocham! :D
    Na "Więźniu labiryntu" i "Niezgodnej" też się strasznie rozczarowałam! Cieszę się, że nie jestem jedyna :')
    Okey, ja zaklepuję Azazela XD
    Musisz przeczytać "Ja, Potępiona"!! Kocham te książki! Obyś się nie zawiodła :D
    Oja, ale wyróżnienie ^^ Dziękuję! <3 (szczerze mówiąc, nie wiem XD)

    Tak przy okazji, nominowałam cię do LBA, mam nadzieję, że odpowiesz! :DD
    Więcej u mnie: http://osobisty8ksiezyc.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award-1-2-3.html
    Pozdrawiam Cię, kochana, serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze uda mi się przeczytać "Ja, potępiona". Ale cały czas ktoś ją orzetrzymuje w bibliotece!!!, :(

      Dzięki za nominację :D

      Usuń
  2. Dary anioła są świetne <3
    Ja, Diablica, jeszcze nie czytałam, ale coraz częściej o niej słyszę, więc chyba niedługo ją przeczytam.
    Świetny blog! Obserwuję
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a Diablice musisz po prostu przeczytać i już!

      Usuń
  3. Muszę kiedyś przeczytać trylogię o Wiktorii Biańkowskiej :P
    Fajny TAG! I miłego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MUSISZ!!!
      Dzięki, ale tak naprawdę to już wróciłam xd

      Usuń
  4. Jak ja Ci zazdroszczę szóstego tomu "Drużyny"! Mam nadzieję, że niedługo będzie w bibliotece, bo pani bibliotekarka kupuje tę serię ♥♥♥
    Kocham Hala, bliźniaków, Stiga...
    Świetny tag!
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia