Mini maratonowy TAG książkowy

środa, 8 czerwca 2016

Do tego tagu nominowała mnie Kitty Ailla z Biblioteczki Ciekawych Książek. Bardzo ci dziękuje! Ten tag stworzyły dziewczyny z Mini maratonowej grupy do której ja nie należę, ale mimo to z chęcią wykonam ten tag. Trochę długi, ale pytania naprawdę fajne!

1.Ann Wars dla Ola G, czyli książka, podczas czytania której nie zauważyłeś, że dotarłeś do końca (bo była taka dobra)

Zdecydowanie Ja, diablica i Ja, anielica. Te książki są za krótkie ja chcę więcej! Na szczęście kolejna część przede mną. Na nieszczęście - ostatnia.

2. Aoi Akuma dla medyk, czyli ulubiona krwawa książka
Z tego co pamiętam czytając którąś z części Eragona mówiłam, że to bardzo krwawa książka. Szczególnie sceny z Roranem.

3. bookworm dla Just yśka, czyli ulubiony młodzieżowy wątek miłosny
Nie wiem, ale chyba wątek miłosny Percy'ego i Annabeth. W końcu przeżyłam z nimi dwie serie :D

4. Doomisia dla Suomi, czyli bohaterka mająca wiele kreatywnych pomysłów
Zdecydowanie Ania z Zielonego Wzgórza. Swojego czasu zaczyttywałam się wcałej tej serii.

5. Jellyfish dla JustinaJ, czyli książka, która wciągnęła się od pierwszych stron (i nie mogłeś się od niej oderwać)
Wiele takich było! Wszystkie książki, które oceniłam na 9/10 lub 10/10. Sprawdżcie w etykietach (lewy pasek boczny)

6. Just yśka dla bookworm, czyli ulubiona polska książka
O rany! Mam teraz przed sobą: albo, albo, albo, więc powiem trzy: seria Blask Corredo, Trylogia o Wiktorii Biankowskiej (tylko dwa tomy przeczytane, ale moja ukubiona mimo wszystko) oraz Magiczne Drzewo, które na zawsze zostanie moimi ukubionymi książkami z dzieciństwa i nie tylko!

7. JustinaJ dla Jellyfish, czyli książka, w której akcja toczy się spokojnie, ale ma też jedno lub kilka mocnych wydarzeń, które tobą wstrząsnęły
Nie przypominam sobie nic takiego :(

8. KittyAilla dla Ola K., czyli bohaterka z uzależnieniem
Nie przypominam sobie nic takiego, chyba, że uzależnienie od książek (tak jak u mnie) u Katy z Obsydianu.

9. Maria Włodarska dla Patrycja 'Pyciaaa', czyli powieść, którą przeczytałeś w jeden dzień
Drugą szansę Katarzyny Miszczuk przeczytałam w jeden dzień. W drodze w samochodzi na telefonie, bo miałam to na pdf :D

10. medyk dla Aoi Akuma, czyli modna książka, na którą musiałeś trochę poczekać, zanim ją przeczytałeś
Czerwona królowa. Niedawno pojawiła się recenzja tej książki na moim blogu. Czekałam, bo bałam się rozczarowania.

11. Meredith dla WiktoriaCzytaRazemZWami, czyli bohater, który ma swoją bratnią duszę
Gwen z Czerwieni rubinu miała wspaniałą przyjaciółkę, wspoerającą ją na każdym kroku.

12. Ola G. dla Ann Wars, czyli książka, w której zachwycił cię świat/miejsce, gdzie dzieje się akcja
Zdecydowanie świat Zwiadowców!!! Araluen ze Zwiadowców czy Skandia z Drużyny - obydwie tak samo dobre. Kocham ten świat i nie mam najmniejszych wątpliwości.

13. Ola K. dla KittyAilla, czyli książka, w której nie występuje wątek miłosny
Artemis Fowl. Nie wiem czy czytałam kiedykolwiek inną książke bez wątku miłosnego.

14. Oxuria dla Paulina Balcerzak, czyli książka, w której występuje więcej niż dwóch głównych bohaterów
W Olimpijskich Herosach cała siódemka herosów, biorących udział w misji to główni bohaterowie.

15. Patrycja 'Pyciaaa' dla Maria Włodarska, czyli ciekawa książka z gatunku, za którym nie przepadasz
Zdecydowanie Jeżycjada! Kocham tą serię, a nie przepadam za obyczajówkami.

16. Paulina Balcerzak dla Oxuria, czyli książka z najładniejszą okładką
Jedna najładniejsza okładka na świecie? A mogą być okładki serii? Nie wiem, ale tak zrobie :D Przedstawiam wam serię Blask Corredo, ale tylko wydawnictwa wdrodze!



17. Suomi dla Doomisia, czyli książka w wiosennym klimacie
Na tą chwilę nic nie przychodzi mi do głowy.

18. WiktoriaCzytaRazemZWami dla Meredith, czyli książka z idealnym miejscem akcji
Powiedziałabym,mże Zwiadowcy, ale to nie było idealne miejsce akcji. Dlatego powiem, że Narnia. To było idealne, idealne miejsce akcji.


2 komentarze:

  1. Dziękuję, że odpowiedziałaś <3
    Hm, jestem w trakcie Obsydianu właśnie :D Ona jest i od bloga uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia