Medyczny TAG

sobota, 4 czerwca 2016

1. Anestezjologia – książka tak nudna, że prawie cię uśpiła.
Tak naprawdę to nigdy nie zasnęłam czytając książkę. Zawsze jak mnie nudzi i chce mi się spać to po prostu odkładam :) Ale taką naprawdę nudną lekturą - pamiętam do dziś jak się z tym męczyłam, była Historia żółtej ciżemki. Jak pani to zadała to było chyba miesiąc na przeczytanie. Ja od razu się do tego zabrałam, ale kompletnie mi się nie podobało dlatego przestałam to czytać. Za drugim podejściem chyba udało mi się skończyć przed rozpoczęciem omawiania, ale nie jestem pewna. 


2. Diagnoza – Smutna książka.
Ja nie płaczę zbyt często przy czytaniu książek, ale taką naprawdę smutną i skłaniającą do przemyśleń książką był Najcenniejszy dar.

3. Zawał – książka z nagłym zwrotem akcji.
Czytam dużo książek z nagłymi zwrotami akcji, ale tego to zupełnie się nie spodziewałam! Przedstawiam Miasto kości! To co tam się działo - nie mogłam w to uwierzyć!

4.Dentysta – książka, której szczerze nie lubisz.
Chyba nie mam takiej książki - owszem, wiele książek mi się nie podoba, niektóre nawet bardzo mi się nie podobają, ale nie mam książki której tak po prostu nie lubię. 

5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.
Hmm... Może to będzie dziwne, że coś niespodziewanego było w Wiernej, ale naprawdę nie spodziewałam się tej śmierci. Chociaż inaczej - spodziewałam się, bo zostało mi to zaspoilerowane w internecie. Osoba pisząca recenzję starała się uniknąć spoileru ale ludzie w komentarzach już nie :( Mimo wszystko nie spodziewałam się tego, ale nic nie zmienia faktu, że to był jedyny zwrot akcji w tej książce, a wiemy, że ma kilkaset stron.

 6. Operacja-książka, przy której wstrzymywałeś oddech ze zdenerwowania i napięcia.

Czegoś takiego doswiadczyłam przy Onyksie. Tam naprawdę było wiele takch momentów! Nie jest to jedyna książka przy której wstrzymywałam oddech, ale to jedna z ostatnich które przeczytałam, więc postanowiłam ją tutaj dać.

7. Pobieranie krwi – krwawa książka.
Nie wiem czemu, ale ja zawsze miałam takie wrażenie, że bardzo krwawo był w serii Eragon. Czasami te momenty walki i wojny mnie przerażały...

 8. Komu lekarstwo - książka z gorzkim zakończeniem
Ja, anielica. Nie wiem do końca co to znaczy "gorzkie zakończenie", ale przetłumaczyłam to sobie na "zakończenie, które mi się nie podobało". A mimo wszystko dałam książkę, której zakończenie było niesamowite. Dlaczego? Bo mimo, że było świetne to nie było po mojej myśli! Chociaż nie byłoby do końca fajne gdyby było po mojej myśli, ale dobrze, że to jeszcze nie koniec trylogii!

9. Zawroty głowy – książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
Zdecydowanie seria Lux. Relacja pomiędzy Katy, a Deamonem jest świetna. Oczywiście było od początku wiadomo, że ostatecznie się w sobie zakochają, ale sposób w jaki do tego doszło był niesamowity. Kocham Deamona!

Rozprzestrzenianie się zarazy! - Kogo tagujesz?

Wszystkich, którzy nie robili jeszcze tego tagu na swoim blogu :)

2 komentarze:

  1. Eragon krwawy? o.O No w sumie było tam dużo walk, ale hm, to już chyba wiedźmin jest bardziej krwawy :D
    O, wypożyczyłam właśnie Obsydian! :D Ciekawa jestem tego Deamona xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj Obsydiana!!!! Damon jest super ♡♡♡
      Co do Eragona to nie wiem dlaczego mi się wydawało taki krwawy, ale tak było.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia