Disney Book Tag

czwartek, 27 sierpnia 2015

Znowu nie jestem do tego Tagu nominowana ani nic tylko po prostu go robię bo podoba mi się pomysł :) 

Od razu mówię, że mam dopiero 12 lat, idę teraz do 6 klasy więc w swoim całym życiu nie przeczytałam jeszcze powalającej liczby książek i nie mam tak dużego wyboru spośród wszystkiego.

Mała Syrenka
czyli bohater, który jest wyobcowany, lub czuje się  nieswojo w sytuacji w której się znalazł


Percy z Percy'ego Jacksona i bogów olimpijskich, a dokładniej ze Złodzieja Pioruna. Gdy Percy znalazł się w Obozie Herosów to chyba się czuł nieswojo, a na dodatek powiedzieli mu, że Zeus posądza go o skradnięcie Pioruna. Ja bym się czuła nieswojo.

Kopciuszek
czyli bohater który przechodzi ogromną metamorfozę


Odrazu tu pomyślałam o Zwiadowcach. I wcale nie chodzi mi o Willa (bo to by było trochę dziwne lecz o Horace'a. Bo przecież w pierwszej części było, że Horace dokuczał Willowi, bił się z nim itp. itd. A szkoła rycerska tak pomogła Horace'owi, że stał się najlepszym przyjacielem Willa. Myślę, że jest to naprawdę wielka metamorfoza.

Królewna Śnieżka
czyli książka w której bohaterowie diametralnie różnią się od siebie


Nie wiem czy tak może być ale jeżeli się ni eobrazicie zrobię tak, że narazie zostawię tą kategorię bez odpowiedzi a potem się ona pojawi ponieważ książka którą czytam aktualnie bardzo mi pasuje do tego wariantu tylko na razie jej nie zrecenzowałam a nie chciałabym wam zdradzać co to za książka więc jak się pojawi recenzja tej książki to tam napisze o tym, że tu zaaktualizowałam to i wtedy przeczytacie to ok?

Śpiąca Królewna
czyli książka podczas której czytania zasnęłam

Przepraszam, że tu przytoczę lekturę ale to jest jedyna książka na której NAPRAWDĘ zasnęłam. Historia żółtej ciżemki. Moja najgorsza lektura. (Nawet gorsza od W pustni i w puszczy (tak wiem dla tych co nie mieli ciżemki to pewnie dziwne (zazdroszczę tym osobom))). Tam się po prostu nie działo NIC

Król lew 
czyli bohater, który w dzieciństwie musiał zmierzyć się z traumatycznym wydarzeniem


Annabeth z Percy'ego Jakcksona i bogów olimpijskich. (Przepraszam, że drugi raz przytaczam tą samą książkę ale... tak mi pasuje a po za tym zerknijcie sobie na początek posta w którym jest wyjaśnienie, że nie mam zbyt dużego wyboru). Annabeth w dzieciństwie uciekła, spotkała Luke'a i Thalię i razem z nimi walczyła z potworami, a potem na dodatek musiała przeżyć śmierć Thalii. Ja bym tak nie chciała...

Piękna i bestia
czyli książka której się bałam a okazała się wspaniała


Eragon. Nie wiem czy kiedyś wspominałam ale ja naprawdę bałam się tej serii. Jakoś okładka i wszystko jakoś tak mnie nie zachęcało. Jak wypożyczyłam z biblioteki to jeszcze dwa dni leżała u mnie ta książka zanim ją zaczęłam. Wiedziałam, że dużo ludzi się nią zachwyca ale po prostu się bałam tej serii i nie wiem dlaczego. Ale na całe szczęście okazaa się świetna i choć może nie należy do moich ulubionych to należy do "prawie ulubionych".

Alladyn
czyli bohater którego życzenie zostaje spełnione


Myślę, że tu mogę zaliczyć nie jednego bohatera ale wszystkich bohaterów Magicznego drzewa lub dokładniej Czerwonego krzesła bo przecież ich każde życzenie było spełniane z pomocą krzesła...

Mulan
Czyli bohater udaje kogoś kim nie jest


Wydaje mi się, że Lilly z Okupu Drapieżców. Dziewczyna udaje się na poszukiwanie córki premiera - Lexy i udaje chłopaka, a jest dziewczyną więc udaje kogoś kim nie jest. To logiczne :)

Toy Story
czyli książka której bohaterów chciałabyś ożywić


Wydaje mi się, że chciałabym ożywić wszystkich bohaterów, to znaczy bohaterów każdej serii, ale gdybym miała wybrać tylko jedną serię to chyba by to była Percy Jackson i bogowie olimpijscy lub Olimpijscy Herosi ale tak naprawdę ja traktuję te serie jako to 
samo, znaczy jako tą samą serię. Chciałabym po prostu spotkać Percy'ego i Annabeth, pojechać do Obozu Herosów... 
  
  
Disney descendants

czyli ulubiony czarny charakter


Moim ulubionym czarnym charakterem jest chyba Biała Czarownica z Opowieści z Narni. Chodzi o to, że podobał mi się jej spryt. Ona naprawdę była sprytna ale na szczęście Aslan, Piotr, Edmund, Zuzanna i Łucja sprytniejsi. Chociaż może Edmund na początku trochę niezbyt...



Nominuję wszystkie osoby które jeszcze nie zrobiły tego Tagu a miałyby na to ogromną ochotę. Nie nominuję nikogo bezpośrednio bo wiem, że gdybym ja czekała na bezpośrednią nominacje to nigdy bym się nie doczekała. 

2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy Tag. Jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad książkami pod tym względem. Wydaje mi się, że gdybym miała coś podobnego zrobić to do każdego podpunktu trudno byłoby mi wybrać tylko jedną książkę... Niemniej jednak przyjemnie czytało mi się Twoje przemyślenia na ten temat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie było to naprawdę ogromnie trudne! Również pozdrawiam :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia