Classmate Book Tag

środa, 24 czerwca 2015

Z powodu tego, że aktualnie nic nie czytam postanowiłam zrobić ten Tag. Nikt mnie do tego nie nominował i ja nikogo nie nominuję. Od razu Wam powiem, że to całe nominowanie mnie trochę wkurza i jakbym czekała na tą nominację i czekała to bym się nigdy nie doczekała. Dlatego: Chce ktoś zrobić ten tag nie robi, nie chce niech nie robi i już. O tym tagu dowiedziałam się na blogu Siostry w bibliotece. Wymyśliła go jednak Marta z bloga SECRET BOOKS. Ona zrobiła to w formie filmu, ja jednak zrobię to pisemnie.


Tag polega na tym, że wybiera się 5 książek, jest 10 kategorii i losuje się książkę i trzeba ją otworzyć dwa razy na losowej stronie, i pierwsze imię co będzie na stronie to jest z pierwszej kategorii. Nie wiem jak to wytłumaczyć (patrzcie na ten jej film). Generalnie polega to na tym, że tworzy się tak jakby swoją własną klasę. Jednak, jeżeli jesteście już trochę dłużej na moim blogu to wiecie, że częściej wypożyczam książki z biblioteki, niż kupuję i aktualnie nie mam wszystkich moich ulubionych książek. Zdecydowałam więc, że sobie trochę zmienię zasady. Wybrałam z wybranych :) książek po kilka imion (z Olimpijskich Herosów nie mogłam przecież wybrać tylko 2 osób bo bym po prostu nie dała rady zdecydować) i wyszło mi z tego tych imion 20. Dlatego dorobiłam jeszcze 10 kategorii. I napisałam sobie na karteczkach imiona i kategorie i losowałam z dwóch kubeczków - różowego i żółtego (nie wiem po co to napisałam) 
(Zdjęcia robione na mojej narzutce na łóżko) 










   Teraz przedstawię wam co mi wyszło:





Seria Percy Jackson i bogowie olimpijscy 



PRZEWODNICZĄCY KLASY
Kategoria oryginalna
Osoba powinna być dobrym przywódcą, znać się na rzeczy, umieć pracować w grupie.
Percy
Myślę, że Percy by się nadawał. Widzę go w roli przywódcy, ale z Annabeth u boku, która mogłaby mu w każdej chwili doradzić.


EGOISTA
Moja kategoria
Osoba powinna nie mieć za dużo przyjaciół, bo nie umiałaby po prostu się z nimi przyjaźnić. Osoba powinna myśleć tylko o sobie. Nie powinna być w ogóle tolerancyjna, empatyczna...

Annabeth
To w sumie trochę mi pasuje trochę nie. No bo generalnie Annabeth była miłą, towarzyską osobą i miała naprawdę dużo przyjaciół i była przyjacielska, tolerancyjna i empatyczna. 
Ale jest jedno ale. Zdanie "osoba powinna myśleć tylko o sobie" trochę nawet do niej 
pasuje. Jak trzeba było coś ustalić to tylko jej zdanie powinno się liczyć. Tak więc to mi nie pasuje do niej, ale jest cząstka która pasuje. No nie wiem jak to wytłumaczyć. Po 
prostu tak jest i już. 


MIĘŚNIAK
Kategoria oryginalna
Osoba umięśniona, silna, pierwsza do bóje.

Grover
Hahahahahaha!!!!!! Grover? Satyr? Mięśniakiem? Pierwszy do bójek? No coś mi tu TROSZECZKĘ nie pasuje ☺




ŚPIOCH
Kategoria oryginalna
Osoba leniwa, z brakiem jakiejkolwiek energii do robienia czegokolwiek. Powinna n ie lubić się wysilać.

Nico
Nieeeee... Syn Hadesa raczej nie nadaje się na śpiocha... Myślę, że nie nadawałby się do tej roli chociaż jak zmarła jego siostra to nie miał chęci do życia, ale na pewno nie zabrakło mu energii.


Seria Olimpijscy Herosi 


PLOTKARA
Kategoria oryginalna
Osoba wypowiadająca wszystkim sekrety, której raczej nikt by nie zaufał. Wyłapywałaby wszystkie nowinki i zaraz je rozpowiadała. Generalnie raczej nielubiana osoba.

Leo
Raczej mi to do niego nie pasuje. Leo to chłopak, który raczej sobie usiądzie pomajsterkuje, chociaż potrafi tryskać energią, choćby dlatego, że włada ogniem.




WAŻNIAK
Moja kategoria
Osoba powinna się strasznie wywyższać. Powinna rozkazywać wszystkim naokoło. Rola 
trochę podobna do egoisty, ale też inna.

Piper
Trochę mi to do niej pasuje ale bardziej nie pasuje. Kiedy Piper została przywódczynią swojego domku to przecież nie rozkazywała wszystkim tylko starała się utrzymywać przyjazne relacje. A wywyższała się trochę "na pokaz" jak urzywała swojej czarodziejskiej mowy to musiała być taka władcza i zachowywać się właśnie trochę jak ważniak. Ale 
ogólnie do jej sposobu bycia to nie pasuje.



  
 PUPILEK
Moja kategoria
Osoba powinna być faworyzowana przez nauczycieli/dorosłych, a rówieśnicy powinni w ogóle nie dostrzegać jego pozytywów. Osoba powinna się przymilać do starszych aby ci ją wyróżniali.


Jason
Mi to w sumie pasuje. Nie chodzi o to, że inni z książki go nie lubili, a starsi go faworyzowali bo tak nie było. Lecz ja go po prostu nie polubiłam. I nie wiem dlaczego niektórzy się nim tak zachwycają. Dla mnie to był taki jakby wróg Obozu Herosów, bo był 
z innego obozu no i ja go po prostu nie polubiłam i już. 



EMO
Kategoria oryginalna
No po prostu emo. Myślę, że nie muszę tego tłumaczyć.

Hazel  
Córka Plutona? (Hadesa) Która kiedyś była martwa i znowu żyje? Myślę, ze mogła by być emo, ale nie jest. Jest raczej wesoła, energiczna.





ROZRABIAKA
Moja kategoria 
Osoba powinna być niegrzeczna. Powinna robić wszystkim na przekór no powinna być po prostu klasowym rozrabiaką.

Frank 
Do Franka ta rola nie bardzo pasuje. On był raczej spokojny, chociaż był synem Marsa, boga wojny. No i jeszcze to, że jego życie było zależne od drewienka. Z tym to na pewno nie mógł sobie pozwolić na zbytnie rozrabianie.





Seria Dziedzictwo



KUJON
Kategoria oryginalna
Osoba bardzo dobrze ucząca się. Wiecie średnia 6.0, czerwony pasek, stypendium itp.

Eragon
Trochę pasuje. Eragon sumiennie pracował u Oromisa i myślę, że by się nadawał chociaż nie wszystkie zadania wykonywał dobrze.

NAJGORSZY UCZEŃ
Moja kategoria
Osoba powinna wykazywać się zupełną niechęcią do nauki, brakiem logiki. Po prostu nie umiejąca jednego połączyć z drugim. Powinna to być też taka osoba która już z góry jest postrzegana za najgorszą, że wszyscy by się z niej wyśmiewali.


Saphira

To mnie normalnie powaliło. Saphira? Saphira która zawsze jakoś dawała radę na lekcjach u Glaerda? Wszystko pojmowała nawet szybciej niż Eragon? Ma być najgorszym uczniem? No to mi zupełnie nie pasuje. Nigdy bym nie powiedziała tak o Saphirze
 (Przepraszam Saphiro, że tak ci wylosowałam. Mam nadzieję, że to nie sprawiło ci przykrości). w sumie śmieszne, że Eragon - kujon, Saphira - najgorszy uczeń ☺




SKARBNIK
Moja kategoria
Osoba powinna być cierpliwa i wyrozumiała. Powinna lubić załatwiać sprawy papierkowe.

Roran
Moim zdaniem do Rorana ta rola w ogóle nie pasuje. On nie ma w sobie ani trochę 
cierpliwości. Myślę, że nie mógł by wytrzymać godzinę siedząc i licząc pieniądze. Chociaż może podobałoby mu się to, że to jemu wszyscy je dają...







GŁUPIA BLONDYNKA
Kategoria oryginalna
Osoba głupia, po prostu głupia jak blondynki.

Arya
Hahahahahaha! Arya głupia blondynką? Na pewno nie. Ona jest opanowana, powstrzymująca emocje, mądra... Nie, nie, nie...




SCHLUDNY 
Moja kategoria
Ta osoba powinna nie podążać za wyzywającą modą i być schludna czyli opanowana, taka 
tradycyjna...

Nasuada
Myślę, że to nawet trafione. Nasuada była prostolinijną, opanowaną dziewczyną. Myślę, że co do ubioru, to ubierała się ładnie i schludnie. To by było dobre połączenie...




Seria Blask Corredo



AWANTURNIK
Moja kategoria
Osoba powinna być bardzo niespokojna, awanturnicza, czepiać się o wszystko... Cały czas wszczynać kłótnie...

Mori 
Mori nie do końca taka była. Z Darkiem się kłóciła i to nawet zacięcie, więc myślę, że by to przeszło ale jak była mała to była raczej cicha i miała charakter samotniczki. Myślę, że mogłoby być lepiej...




GADUŁA
Kategoria oryginalna
Osoba która po prostu zamęcza wszystkim gadaniem...

Dark
Nie wiem czy on tak dużo gadał ale mógłby się nadawać... Jak się kłócił z Mori to sami wiecie...



Seria Zwiadowcy


SAMOTNIK
Moja kategoria
Osoba powinna być antytowarzyska. Lubić przesiadywać sama. 

Will
Will trochę pasuje do tej roli trochę nie. No bo generalnie on nie jest takim typowym 
samotnikiem, ale należy do tego Korpusu Zwiadowców.  Po za tym wiem, że w młodości 
lubił przesiadywać na drzewie (chować się przed Horacem).Willa nie znam aż tak dobrze, bo przeczytałam dopiero tylko 3 części Zwiadowców, ale mimo to postanowiłam go tutaj zaliczyć bo bądź co bądź jest to fajna postać. 

 

DZIWOLĄG 
Moja kategoria
Generalnie ta osoba powinna być inna od wszystkich. Ale nie zawsze w negatywny sposób. Powinna się po prostu czymś wyróżniać, być jedyna w swoim rodzaju. 

Horace
Horace może nie był dziwny, ale spośród wszystkich uczniów szkoły rycerskiej miał niezwykły talent szermierczy i nauczyciele to zauważali. Więc można powiedzieć, że był takim dziwolągiem, ale w pozytywny sposób. 



SZARA MYSZKA
Kategoria oryginalna
Osoba małomówna, spokojna, opanowana... 

Halt
Bardzo dobrze wypadło. Pasuje bo Halt zwykle mało mówił, rzadko się uśmiechał, więc pasuje.



KLASOWY BŁAZEN
Kategoria oryginalna
Osoba śmieszna, zabawna, robiąca z siebie po prostu błazna
Evanlyn
Kompletnie nie pasuje. Evanlyn to przecież księżniczka! 


Namęczyłam się z tym postem strasznie, ale świetnie się przy tym bawiłam, Zajęło mi to 3 dni i mam nadzieje  że to docenicie, ale ciesze się, że zrobiłam ten TAG chociaż może trochę oszukałam ale...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia