Drugi blog

niedziela, 1 lutego 2015

Zainspirowana ciekawymi blogami z opowiadaniami założyłam bloga w którym piszę opowiadanie pod tytułem Oddzielona od świata. Opowiada o czternastoletniej dziewczynie, która ma na imię Arianna. Żyje tylko z ojcem. Jej matka umarła w dniu jej urodzenia. Ojciec chroni ją bo obawia się, że grozi jej niebezpieczeństwo. Trzyma ją w zamkniętym domu. Aria nigdy nie wychodzi na zewnątrzi nie spotyka innych ludzi prócz ojca i służby. Aria nie jest zwykłą osobą i dobrze o tym wie. Jak potoczą się losy dziewczyny? Czy wyjdzie kiedyś z domu? 

Link: oddzielona-od-swiata.blogspot.com

Serdecznie zapraszam. Jest już prolog (krótki, ale jest co czytać).

W komentarzach możecie pisać jak podoba wam się pomysł z załorzeniem drugiego bloga.

3 komentarze:

  1. Specjalnie napisałaś to z błędem czy się zgapiłaś? Pisze się oddzielona a nie odzielona ;P.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, masz rację zgapiłam się. Po za tym... Da się zmienić nazwę bloga? Zaraz sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście się da... Uch... A naprawdę byłam przekonana, że to przez jedno "d". Nawet się nie zastanowiłam czy robię błąd.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia