Magiczna księgarnia Book TAG + Polskie seriale Book TAG

sobota, 19 sierpnia 2017

Ten TAG długo czekał na swoje wykonanie, ale w końcu się zmobilizowałam, bo dostałam nominację od aż dwóch blogerek, a są to Lilith i looni. Dziękuję Wam dziewczyny i serdecznie zapraszam na ich blogi, bo są wspaniałe! 


Obrazek z Google Grafika


1. Ulubiona księgarnia w Twoim mieście.
Hmm... Moje miasto to w sumie miasteczko i mamy tylko jedną, małą księgarenkę (chyba, że ja o czymś nie wiem...), więc chyba werdykt wydaje się być jasny. Chociaż książkę kupiłam tam chyba tylko raz :D


2. Ulubiona sieć księgarni
Jeśli chodzi o internetowe to nieprzeczytane.pl, a stacjonarne to chyba Empik, bo mimo, że nie
kupuję tam książek ze wzgledu na ceny, to jest to tam tak fajnie wszystko urządzone i można kupić też wiele innych przydatnych rzeczy!


3. Największa ilość książek kupiona dla siebie jednorazowo?
Rzadko kupuję książki naraz, więc chyba będzie to tylko trzy. Chociaż (może nie kupiłam, ale dostałam) na urodziny naraz 5 książek :D




4. Najlepszy, najbardziej pomocny księgarz?
Chyba takiego jeszcze nie spotkałam...



5. Ulubione miejsce w księgarni?

Zdecydowanie regały z fantastyką <3 Chyba nikogo to nie zdziwi :D



6. Książka, którą kupiłeś/przeczytałeś tylko dzięki wizycie w księgarni?
Nie wiem czy jest taka. Zawsze najpierw czytam recenzje i opinie w internecie zanim kupię książkę, żeby się jakoś bardzo nie rozczarować :) 


7. Księgarnia internetowa czy stacjonarna?
Internetowa ze względu na ceny <3



8. Co jest najważniejsze w dobrej księgarni?
Niskie ceny, miła obsługa, dobra oranizacja przestrzeni i tysiące wspaniałych książek <3


9. Jak powinna wyglądać Twoja wymarzona księgarnia?
Lubię kiedy wszystko jest dobrze poukładane, fantastyka tu, obyczajówki tu, kryminały tam itp. Oprócz tego mogłaby być taka książkowa tapeta <3 I musiałaby spełniać wszystko co było w poprzednim pytaniu :D
  
  
10. Czy wyobrażasz sobie świat bez księgarni stacjonarnych?
Trudne pytanie ale mam na nie odpowiedź! Tak. Dlaczego? Nie wyobrażam sobie, żebym nie mogła pójść do miejsca w którym nie mogę dotknąć i zobaczyć wielu książek. Ale przecież są biblioteki! Gdyby istniały biblioteki, to tak, w innej sytuacji nie :)





Do tego tagu nominowała mnie Aleksandra z Bluszczowych Recenzji, której serdecznie dziękuję!




Klan – seria, która ciągnie się nieskończenie długo 
Zdecydowanie jest to Felix, Net i Nika! Ja przeczytałam chyba z 3 czy 4 części, ale po prostu wymiękłam, bo seria ma ich chyba ponad 20! Jak dla mnie to takie książki, które mogę czytać jak nie mam nic innego, a taka sytuacja nie zdarza się często :)


Kryminalni – seria, w której spotkania z nieboszczykami to chleb powszedni
Hmm... :D Mam książkę, która mi za bardzo się nie podobała, ale pasuje do tej kategorii! W Domu pod pękniętym niebem co i rusz były jakieś zombiaki czy inne cuda.


Czterej pancerni i pies – książka z wojną w tle
Nie czytam za wiele książek historycznych, ja w ogóle ich nie czytam. Więc u mnie wojna, to tylko fantastyczna :D Takich to znam multum, ale może ostatnią książkę, którą na tę chwilę przeczytałam czyli Zaklinacz ognia, w którym była wojna między Ardenem a Fellsmarchem.


Przyjaciółki – książka, w której przyjaźń jest najważniejsza
Tag bez Falanagana to byłby tag stracony! No więc może nie najważniejsza, ale jedna z ważniejszych elementów serii jest przyjaźń w Zwiadowcach, ale i w Drużynie tego autora. 


Na dobre i na złe – książka, która jest w stanie wyleczyć z ponurego nastroju
Bez wahania Dożywocie Marty Kisiel! Jedna z najśmieszniejszych książek jakie czytałam i po niej nastrój na pewno się poprawia :)

M jak miłość – książka pełna rodzinnego ciepła
Jeżycjada, Jeżycjada, Jeżycjada!! Cała rodzina Borejków jest tak ciepła, że nie mogłam nie dać Musierowicz  w tym pytaniu.


13 posterunek – książka pełna absurdów
Tu również bez chwili zastanowienia mówię, że będą to Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender. Tam było tyle absurdów, że zdecydowanie książka w tej klasyfikacji wygrywa złoto!


O mnie się nie martw – bohater, który potrafi postawić na swoim
To wbrew pozorom nie jest łatwe pytanie, ale postawię na Day'a z Legendy, bo bez względu na to co mówiła June i inni, on i tak robił swoje.


Ojciec Mateusz – bohater wpychający nos w nie swoje sprawy
Jedyne co przyszło mi na myśl to Silver Emily, która była dziewczyną Graysona i wszystko o wszystkich musiała wiedzieć. 


Pierwsza miłość – bohater, który próbuje odnaleźć swoją drugą połówkę
Kahlen Syreny przez całe życie pragnęła i szukała miłości. Recenzja będzie niedługo i wtedy przekonacie się, że ta miłość naprawdę była prawdziwa. 
  

Miodowe lata – bohater, który ma wiele pomysłów na życie
Niestety nie wiem, myślę i myślę ale no nic...


Brzydula – bohater, który przechodzi ogromną metamorfozę
Od tylu lat zawsze podaję w tej kategorii Horace'a ze Zwiadowców, więc i tym razem niech tak będzie.

Alternatywy 4 – bohater-despota
Król z serii Selekcja. Cały czas twierdził, że on jest najlepszy i najważniejszy ze wszystkich, a to, że Ami była Piątką jeszcze bardziej dolewało oliwy do ognia i nie przeszkadzało mu w jej obrażaniu. 



Ranczo – bohater, który wywołuje ogromne zamieszanie
Trudne jest to pytanie, ale po dłuższej chwili myślenia - mam! Będzie to Tsadkiel (jeśli dobrze pamiętam imię) anioł z Siły niższej, który naprawdę narobił nieco zamieszania pod dachem domu Romańczuka.



I to by było na tyle! Przypominam o braniu udziału w konkursie, w którym możecie wygrać Zaklinacza ognia!

19 komentarzy:

  1. Świetne tagi i świetne odpowiedzi :D heh, o nie Król z serii Selekcja- nie lubię tego bohatera, jak on tak mógł? Emily, oj po pierwszym przeczytanym tomie stwierdzam, że jej nie lubię xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Emily jest okropna... xD Król z Selekcji również!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe tagi! Na niektóre pytania, głównie z pierwszego tagu, odpowiedziałabym podobnie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Księgarnie internetowe są zdecydowanie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam ze tagi swietne :) tez usiebi nei mam ulubionej ksiegarni i z paniami jest ciezko ale od kiedy ma mempik jakos latwiej o ksiazki bo nei slsyze slowa: nie ma, nie mozna, nie istnieje... A internet wygrywa :D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Emily z Silver była naprawdę denerwująca i musiała wszędzie się wtrącać! :/

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie przepadam za Empikiem, nawet jeśli są tam też inne rzeczy... może dlatego że są drogie jak cholera xD Moją ulubioną księgarnią pozostaje Świat książki ^_^ a stacjonarną to lubię Tak czytam, oni są po prostu genialni, nigdzie nie kupuję książek po tak niskich cenach, jak tam xD
    Felix, Net i Nika ma już 20 tomów?!?! :o :o Zaprzestałam czytanie tej serii w gimnazjum (bo straciłam kontakt z koleżanką, która mi pożyczała książki xDDDDDD), ale bardzo mi się podobała! Nie wiedziałam, że się tak rozrosła xD
    Day jako bohater, który potrafi postawić na swoim - świetny dobór postaci do tej kategorii! Popieram xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pobliżu nie ma Tak czytam... :/ Przynajmniej ja nic o tym nie wiem.
      Coś około tego... Dużo tego strasznie powstało i ja też już zaprzestałam chyba czytanie tej serii na dobre, bo ileż to trzeba tego naczytać xD

      Usuń
  7. Jeśli chodzi o pierwszy TAG to na pytania 5,6 i 7 odpowiedziałabym tak samo. Również mieszkam w małej miejscowości, więc księgarnie internetowe są na plus.

    Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender mam w planach dopiero.
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chodzę do Empika, aby pooglądać książki, aczkolwiek rzadko to robię, bo aż serce mi krwawi, kiedy wychodzę stamtąd z pustymi rękami. Raczej nie mam ulubionej stacjonarnej księgarni. Zdecydowanie zwyciężają te internetowe.
    "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" to... specyficzna książka ;) Aczkolwiek mi się podobała :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny, serialowy tag :) Nie sądziłam, że polskie koszmarki mogą posłużyć do stworzenia czegoś tak uroczego :)
    PS. Popieram miłość do nieprzeczytane.pl. To najlepsza księgarnia ever :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia