Emoji Book TAG i Polski TAG książkowy

sobota, 24 czerwca 2017

Na samym początku chciałabym Was zaprosić do wzięcia odsiału w konkursie organizowanym przez Fantazmaty. Chodzi o to, żeby napisać fantastyczny tekst, a 5 najlepszych będzie wziętych do antologii. Szczegóły tutaj. Akcja ma na celu wspieranie polskiej fantastyki. Ja sama zastanawiam się nad wzięciem udziału. A Wy?








Dzisiaj dwie nominacje od kochanej Kici z Biblioteczki ciekawych książek. Dziękuję bardzo! Pytania przysporzyły mi trochę trudności, ale mimo, że ciężkie to naprawdę ciekawe!



Broken Heart- książka, która złamała mi serce
Pierwsze pytanie, a ja już chyba pozostawię je bez odpowiedzi... Nie! Muszę coś wymyślić! To może kiedy w Płonącym moście Flanagana (SPOILER) na końcu Will i Evanlyn zostają porwani i Halt obiecuje Willowi, że ich odnajdzie <3 (KONIEC SPOILERA)

Loudly Crying Face- książka, której zakończenie mnie wzruszyło
No to powiedzmy, że odpowiedź jest w pierwszym pytaniu xD Nie no, tak serio to... WIEM! Może będzie to dziwne, ale końcówka Miasta niebiańskiego ognia, czyli ostatniej części DA mnie wzruszyła, nawet poleciało mi kilka łez, a w duchu ryczałam :D 

Face with Tears of Joy- książka, przy której płakałam ze śmiechu
O, wreszcie coś bardziej optymistycznego. W sumie dużo jest takich książek, bo ja bardzo lubię humor w literaturze. Na pewno Dożywocie, Wiktoria Biankowska, wszystko Flanagana i może jeszcze dajmy Persiaka :)

Face Screaming in Fear- książka, która mnie zszokowała
Może powiem o świeżynce, nawet recenzji jeszcze nie było. Niedawno przeczytałam Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender i bardzo mnie zszokowały. Absurdalne i dziwne momenty w tej książce to standard. Czasami aż nie mogłam uwierzyć w to co czytam!

Smiling Face with Horns- ulubiony czarny charakter
Myślę, myślę i nie mogę nic wymyślić, ale znowu powiem o Darach Anioła i Sebastianie. Jest to genialnie wykreowana postać i według mnie idealnie pasuje do tej kategorii, szczególnie po wydarzeniach z ostatniego tomu.

Recreational Vehicle- książka, w której bohaterowie dużo podróżowali
Zastanawiam się czy dać Hobbita, czy znaleźć coś bardziej ambitnego. W sumie w Niepowszednich też dużo podróżowali...

Full Moon Symbol- książka, w której występują wilkołaki
Po raz trzeci w tym TAGu - Dary Anioła. Innych książek z wilkołakami chyba, o dziwo, nie czytałam :D
  
Open book- książka, której nie możesz doczytać.
Zawsze staram się czytać książki do końca, nawet jeśli nie bardzo mi się podobają, ale pamiętam, że nie dałam rady z Dziećmi kapitana Granta. Próbowałam to czytać rok temu, w wakacje ale opisy  były gorsze niż u Sienkiewicza xD

Christmas Tree- książka idealna na święta
Opowieść wigilijna - klasyka. W sumie polecam też Najcenniejszy dar Evansa!

Weeding- książka z pięknym ślubem
W sumie nie czytałam wielu książek ze ślubami... Pamiętam ślub Americy i Maxona z Rywalek i w Jeżycjadzie było dużo ślubów :D
  


Biało-czerwona flaga - książka, w której krew została oddana w dobrej sprawie
W Czerwonej królowej i Szklanym mieczu Mare ciągle powtarzała "to wszystko w dobrej sprawie" i tak jakoś sobie to zapamiętałam, dlatego bardzo to jak dla mnie pasuje. 

Warszawska Syrenka - książka, której akcja dzieje się w wielkim mieście
Wielkie miasto, wielkie miasto.... Jejku no nie wiem xD Mogłaby być Jeżycjada, bo w sumie Poznań  to dość duże miasto (chyba). Może nie wielkie, ale z pewnością niemałe :D

Fiat 125p - zapomniana książka, o której powinien usłyszeć świat
Malfetto i Legenda (Rebeliant, Wybraniec, Patriota) czyli dwie trylogie (Malfetto nie czytałam jeszcze 3 części) autorstwa Marie Lu, które są genialne, lecz niedoceniane i mało popularne. A szkoda!

Morze Bałtyckie - książka z otwartym zakończeniem
Jak moja nominatorka muszę powiedzieć o Drugiej szansie. Nie przepadam za otwartymi zakończeniami, ale tutaj mi się to bardzo podobało!
  
Muzeum Powstania Warszawskiego - książka, przy której nie sposób nie płakać
Niezbyt często płaczę przy książkach, już bardziej się wzruszam, ale powiem tutaj o Psie, który jeździl koleją i Chłopcach z placu broni :(

11 komentarzy:

  1. Taa... Mare wszystko robi w dobrej sprawie, nie rozumiejąc o co chodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę wstyd się przyznać, ale z wymienionych w tagach książek czytałam tylko te, które były szkolnymi lekturami :(
    Nad wzięciem udziału w konkursie się zastanawiałam, ale nie umiem w fantastykę.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak, Poznań to duże miasto. 😉 Podróż tramwajem z północy na południe potrafi zająć dobre 40 minut, a do krańców miasta od pętli do pętli trochę jeszcze brakuje. XD #rodowitapoznanianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten konkurs Fantazmaty zaciekawił mnie już gdy zobaczyłam o nim informację na grupie. Coraz bardziej rozważam zgłoszenie się do niego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również płakałam ze śmiechu przy "Dożywociu". Część druga trzyma ten sam poziom humoru i oryginalności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te "Dary anioła" jeszcze nieprzeczytane. Mam nadzieję, że podczas wakacji nadrobię wszystkie zaległości.
    Pozdrawiam serdecznie 😊
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tagi :) Muszę nadrobić Dary Anioła :D W końcu.. Ja na książkach za często nie płaczę, ale bardzo się wzruszyłam przy tych lekturach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie do Darów Anioła niestety w ogóle nie ciągnie. Też świetnie bawiłam się, czytają Wiktorię Biankowską!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za nominację ;)
    https://justboooks.blogspot.com/2017/06/kazdy-jego-dotyk-dziaa-na-mnie-jak.html#links

    OdpowiedzUsuń
  10. Mare akurat niby działała w dobrej sprawie, ale jej słabo wychodziło :P
    Oj tak, żałuj, że Avy nie czytałaś z BT z moimi kom :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, bardzo fajnie piszesz. Będę tu często zaglądać. Pozdrawiam. :)
    http://wswieciekolorowychksiazek.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia