Liebster Blog Award #3

wtorek, 10 maja 2016

Do trzeciego Liebster Blog Award nominowała mnie Pośredniczka. Dziękuję Ci bardzo!!! 
Jak by coś to nie wiem dlaczego pokazuje się to na takim bialym tle - chciałam to usunąć, ale dalej tak jest. Pewnie się przez to gorzej czyta, ale naprawdę poróbowałam. Czasami mnie blogger dobija...

1. Dlaczego założyłaś blog i co Ci to dało?
Hmm...To była taka impulsywna decyzja. Czytałam wtedy tylko jednego bloga, a było to akurat po świętach, więc miałam dużo książek do zrecenzowania bo dostałam po choinkę. W swoim otoczeniu nie mam zbyt wiele osób, które czytają książki (jedną, jedyną koleżankę), więc stwierdziłam, że chciałabym podzielić moja opinią na temat książek z wiekszą ilością osób. Co mi to dało? Na pewno bardziej się ogarnęłam, jaka jest data konkternego dnia :D A tak na poważnie to obowiązkowość - nie mogę przecież zawieść moich czytelników, których na początku wogóle nie miałam. Na pewno nauczyłam się lepiej posać recenzje. Jeżeli więcej chcielibyście się na ten temat dowiedzieć, to niedługo pojawi
się post, z moją blogową historią, więc czekajcie!

2. Czy posiadasz pasję / hobby, nie związane z blogiem?
Uwielbiam tańczyć, chodzę na zajęcia - jestem w formacji, z którą jeżdżę na konkursy. Oprócz tego kocham teatr - uczestniczę w kółku teatralnym. I jeszcze bardzo lubię rysować/malować, kiedyś chodziłam na zajęcia plastyczne, ale teraz po prostu nie mam czasu. 

3. Do jakich filmów lubisz wracać?
Bardzo sentymentalne są dla mnie animowane filmy Disneya. Ogólnie to dalej bardzo je lubię!

4. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Teraz, kiedy to piszę (jest 10 kwietnia, wiem wieki temu - jak wy to czytacie) to ostatnią książką jaką przeczytałam był Starter Lisy Price. Edit: Na tą chwilę (już na bieżąco, książką którą ostatnio przeczytałam był Onyks Jennifer L. Armentrout.

5. Czy masz w życiu jakiś cel, do którego dążysz? Jaki to cel i jak Ci idzie? 
Na razie to mieć średnią powyżej 5 na koniec roku. Jak mi to idzie? Ogólnie chyba dobrze bo dostaję dobre oceny. A taki bardziej życiowy cel to pokazywać moją postawą, że jestem chrześcijaninką i zachowywać się tak, jak na taką osobą przystało. A jak mi to idzie? Myśle, że też dobrze, ale wiadomo każdy ma wzloty i upadki. 

6. Gdybyś musiała do końca życia jeść jedno danie, co by to było?
Zastanawiam się, kocham makaron,a moim ulubionym daniem jest spaghetti, ale gdybym miała je do końca życia jeść i tylko to to bym nie dała rady. I tak wymyśliłam, ze pizza będzie najlepsza. Bo przecież są różne rodzaje, różne dodatki na pizzy, a tego mi chyba nie zabraniają?

7. Gdybyś wygrała miliony w totka, co byś z nimi zrobiła?
Cześć przekazałabym biednym i potrzebującym. Część dałabym rodzicom. A pozostałosć bym chomikowała na trudne chwile. I jeszcze wydałabym na wycieczkę na Dominikanę. Patrz-pytanie 9.

8. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
Hmm... Niewidzialność. To by było super! Ale tak ogólnie to chciałabym umieć władać magią i znać różne zaklęcia, które by dawały mi supermoce! Jak ja zawsze umiem sprytnie wyjść z sytuacji. No i ta wrodzona skromność...

9. Jakie wakacje Ci się marzą?
Wakacje z moją całą rodziną na Dominikanie. Nie wiem czy to się spełni, ale Dominikana to 
jest miejsce, które marzy mi sie odwiedzić. To podobieństwo imienia...

10.  Jeśli tak, jaka jest Twoja ulubiona gra komputerowa?
Nie mam ulubionej

8 komentarzy:

  1. Widzę, że mamy podobny powód założenia bloga - spontaniczność :D Też chciałam się dzielić opiniami z większą ilością ludzi.
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w wiekszości przypadków jest to spontan :)

      Usuń
  2. Ja również uwielbiam filmy Disneya *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejka też uwielbiam tańczyć, jednak kończąc gimnazjum ta pasja musiała stać się tylko cudnym wspomnieniem, choć tańczę w domu dla siebie :D
    A miliona bym jeszcze przeznaczyłam na książki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Disney, Disney, stary, dobry Disney... ❤❤❤❤❤❤
    Niewidzialność jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bycie niewidzialnym mogłoby być naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia