Courtship Book Tag + Walentynkowy Tag by Kitty Ailla

niedziela, 14 lutego 2016

Wczoraj były walentynki... Przepraszam, że ten post pojawia się dopiero dziś, ale byłam przekonana, że ustawiłam samopublikację. Jednak gdy teraz sobie to przypominam to chyba jednak wcisnęłam "zapisz" zamiast "opublikuj". W każdym razie mam nadzieję, że się na mnie nie gniewacie oraz, że cudownie spędziliście ten wczorajszy dzień.
Mam dla Was dwa tagi w miłosnym klimacie. Pierwszy widziałam już dawno u kogoś na blogu ale jakoś go nie wykonałam, a zdecydowałam, że będzie to idealny tag na walentynki. Drugi tag wymyśliła Kitty Ailla z bloga Biblioteczka Ciekawych Książek i chociaż mnie nie nominowała spodobał mi się i postanowiłam go wykonać.

Courtship Book Tag

Zauważenie - książka którą kupiłeś ze względu na okładkę.


Herbata Szczęścia Agnieszki Grzelak ma przepiękną okładkę i kupiłam ją dlatego. Potem okazało się, że to wspaniała książka.


Pierwsze wrażenie - książka którą kupiłeś ze względu na opis


Może nie kupiłam, lecz wypożyczyłam z biblioteki książkę Okup Drapieżców Emily Diamand. Podobała mi się ta powieść ale bez większych zachwytów, chociaż opis "książka opowiada o przyszłości bez komputerów, telefonów..." mnie zachęcił.


Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym stylem pisania

Zwiadowcy i Drużyna powalają stylem pisania Johna Flanagana. Kocham ten styl. I co najważniejsze 
humor. 


Pierwsza randka - pierwszy tom serii który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.

Wiele, wiele takich było. Dałabym tutaj Zwiadowców ale nie chcę się powtarzać, więc będzie Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Nie miałam wtedy kolejnej części pod ręką i ściągnęłam ebooka...

Nocne rozmowy telefoniczne - książka przy której przetrwałam noc.

Nie zarwałam nocki przy żadnej książce... Zawsze jestem śpiąca...

Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć.

Taką książką była Druga Szansa Katarzyny Bereniki Miszczuk. Może już przestałam o niej myśleć, ale długo nie mogłam.

Kontakt fizyczny - książka którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.

Wiele takich ale wspomnę o Magicznym Drzewie :D

Spotkanie z rodzicami - książka którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.

Cała Jeżycjada :) To seria i dla nastolatków, opowiadająca o miłości, akceptacji... Ale bardzo rodzinna, zresztą mojej rodzinie nie muszę polecać - kochają tak samo jak ja.


Myślenie o przyszłości - książka którą będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości

Po co marnować czas na czytanie książek jeszcze raz? A tak na serio to nic nie przychodzi mi do głowy :)

 Dzielimy się miłością - kogo taguję?

Wszystkich którzy mają ochotę zrobić ten tag.


Walentynkowy Tag Książkowy by Kitty Ailla

Żeby było prościej skopiowałam zasady od Kitty :)
Zasady: Weź kartkę. Wypisz na niej imiona 5 najlepszych według Ciebie książkowych ciach. Pod spodem napisz pięć miejsc na randkę (możecie dopisać orientacyjnie np. piknik nad jeziorem itp. :)). Jeszcze niżej zapisz pięć możliwych zakończeń randki. Wiesz, co ci zostało do zrobienia, prawda? Losuj i decyduj czy ta randka ma szansę powodzenia! :)

Moje ciacha: Percy  (Percy Jackson i bogowie olimpijscy), Nico (Olimpijscy Herosi), Horace (Zwiadowcy), Stig (Drużyna), Ash (Żelazny Król)

Moje miejsca: romantyczna kolacja, piknik nad jeziorem, wieczór w kinie, randka w Disneylandzie, zwiedzanie nawiedzonego domu

Moje zakończenia: długi pocałunek, spacer podczas którego wyznajemy sobie miłość, on Ci się oświadcza, długo się przytulamy, +18

Runda 1: Randka w Disneylandzie z Percy'm, a po powrocie do domu...+18...

Do Disneylandu z Percy'm??? Byłyby przygody... A potem...yhm... Twierdzę, że randka udałaby się.

Runda 2: Razem ze Stigiem będę zwiedzać nawiedzony dom, a po tym udamy się na spacer i wyznamy sobie miłość.

Zwiedzanie nawiedzonego domu ze Stigiem by było super! Przy nim na pewno bym się nie bała i wiedziałabym, że w razie czego mnie ochroni. A potem spacer dla rozluźnienia i wyznajemy sobie miłość... Idealnie. Randka na pewno udałaby się.

Runda 3: Piknik nad jeziorem z Ashem a po nim długi pocałunek.

Piknik mi za bardzo do Asha nie pasuje, ale w związku z długim pocałunkiem twierdzę, że randka udałaby się.

Runda 4: Romantyczna kolacja z Horace'm na koniec której on mi się oświadczy.

Według mnie idealnie... Romantyczna kolacja (ciekawe ile razy przy czekaniu na posiłek Horace powiedziałby, że jest głodny). A na koniec oświadczyny. Z pewnością bym je przyjęła. I z pewnością randka byłaby udana.

Runda 5: Wieczór w kinie z Nicem po którym zmęczeni zaśniemy.

Totalna klapa. Mówiąc szczerze to zakończenie jest tak mało romantyczne, że nie wiem ale nic lepszego nie mogłam wymyśleć. Po za tym wieczór w kinie kompletnie mi do Nica nie pasuje... Twierdzę, że randka nie udałaby się.

No cóż... Koniec... 4/5 to  w sumie nie taki zły wynik.


19 komentarzy:

  1. Fajne Tagi.Też nie zarywam nocy przy książce. Zawsze zasypiam. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy TAG jest przesłodki ;D
    Ale niewiele książek zna tylko Percyego ;D
    2 TAG również fajnie ci wyszedł :D

    Buziaki
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe tagi, a okładka faktycznie świetna i same byśmy się na nią skusiły :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżycjada! A mnie Percy się w ogóle nie podobał ;(

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ble, Jeżycjada :D
    Ale ogółem fajnie ci ten pierwszy wyszedł - Flanagan <3 nie dam głowy, ale chyba też go tam dałam, jak sama robiłam ten TAG :D
    Hahha, nie znam tylko Asha, i cóż - z Nico to raczej wyszedłby ten nawiedzony dom :D Ale z tym głodnym Horace to mnie rozwaliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... Właśnie specjalnie dla Nica wymyśliłam tą kategorię ale losowanie to losowanie...

      No co? Przecież on zawsze był głodny...

      Usuń
    2. no ja wiem :D ale właśnie dlatego to takie śmieszne :D

      Usuń
  6. Pierwsza randka - pierwszy tom serii który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny. Do tego punktu umieściłabym Miasto Kości.
    Bardzo fajnie wykonałaś oba tagi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam Miasta Kości, ale zamierzam niedługo to zrobić :)

      Usuń
  7. Jeżycjada nadaje się dla całego świata ;) Bardzo kreatywny ten 2 tag, muszę go kiedyś sama wykonać. Pozdrawiam cieplutko ;*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, choć niektórzy nie lubią, a wręcz znam osoby które nie cierpią Jeżycjady.

      Usuń
  8. Naprawdę ciekawe tagi. Widać w nich ten walentynkowy, miłosny klimat - chyba przede wszystkim jeśli chodzi o ten drugi. Co do pierwszego, "Druga szansa" również była książką, która na długo zapadła mi w pamięć :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja "Drugiej Szansy" pojawi się jutro!

      O to chodziło! Ma być ten miłosny klimat...Najlepiej przez cały rok :D

      Usuń
  9. Bardzo ciekawe TAGi, miło się je czytało :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia