Maraton czytelniczy - dzień 3 = Straty nadrobione

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Dzisiaj przeczytałam i Zimowe Sny, i książkę którą dostałam od kogoś. A tą książką jest Magiczne Drzewo. Świat Ogromnych. Myślicie sobie pewnie teraz, że to książka jak dla drugoklasistów. Może i tak. Ja jednak od drugiej klasy po kolei czytam części tej serii i za każdym razem mnie wciągają. Ta seria wzbudza u mnie naprawdę miłe wspomnienia :)
Natomiast co do Zimowych Snów to nie wiem czemu w tytule jest "Zimowe" bo mi się te sny z zimowymi nie kojarzyły tylko jeden, ten pierwszy i tak naprawdę nie była to zimowa książka ale trudno. Ma przynajmniej w tytule to słowo :)
Tak więc ten dzień maratonu uważam za udany :)

2 komentarze:

  1. Ja tam lubię czytać książki dla dzieci i uważam, że wiele pozycji z literatury dziecięcej ma większą wartość niż głupoty jakimi mami się teraz gimnazjalistki (literaturą niby-dla-nich przeznaczoną).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magiczne Drzewo to według mnie wartościowa seria :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia