Wiem, wiem, wiem...

poniedziałek, 28 września 2015

Wiem, że zaniedbałam tego bloga. Serdecznie Was wszystkich za to PRZEPRASZAM. Ostatni post pojawił się chyba 13 września ale jeszcze WRZEŚNIA i jeszcze jest wrzesień więc ne krzyczcie na mnie za bardzo. Mam naprawdę jeszcze duuuuużo książek do zrecenzowania tylko nie mam czasu żeby je recenzować. Niektóre są jeszcze czytane podczas wakacji więc... Teraz aktualnie nie czytam nic ale powoli się zabieram za kolejną część Zwiadowców bo już mam ją w domu. I jeszcze jedna sprawa. Przygotowuje się do konkursu kuratoryjnego z polskiego i miałam do przeczytania trochę obszerną listę książek więc też nie miałam za bardzo czasu. Kolejna recenzja pojawi się za pewne jutro albo nawet dzisiaj jeżeli się wyrobię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia